فیلتر روغن هیوندای i40

فیلتر روغن هیوندای i40

فیلتر روغن هیوندای i40 یکی مهم ترین قطعات مکانیکی و مصرفی است که از طریق فیلتر ذرات و نا خالصی های موجود در روغن موتور عملکرد موتور خودرو را بهبود داده و طول عمر آن را افزایش می دهد. به عبارت دیگر بین عملکرد و کیفیت فیلتر موتور و عملکرد موتور خودرو رابطه مستقیم وجود دارد. به همین دلیل کسانی که به سلامت خودرو خود اهمیت می دهند، برای خرید فیلتر روغن هیوندای i40 نکات مختلفی را در نظر گرفته و به بهترین و مطمئن ترین مراکز فروش لوازم یدکی مراجعه می کنند.

انواع  فیلتر روغن هیوندای i40

فیلتر روغن بر حسب نحوه نصب روی موتور، در ۲ نوع وجود دارد که شامل موارد زیر هستند.

فیلتر روغن المنتی یا کارتریجی

فیلتر روغن موتور کارتریجی شامل یک المنت تصفیه روغن است که روی موتور نصب می شود. در هنگام تعویض این نوع فیلتر نیازی به باز کردن دیگر قطعات نظیر در پوش و جایگاه آن نیست. بلکه فقط المنت باز می شود و سپس فیلتر جدید به همراه واشر آب بندی درون جایگاه فیلتر قرار می گیرد.

فیلتر روغن موتور پیچی

یکی دیگر از انواع فیلتر روغن هیوندای i40 شامل فیلتر روغن پیچی است که نسبت به فیلتر المنتی مجموعه کامل تری دارد. این نوع فیلتر شامل یک استوانه فلزی است که همه بخش های تشکیل دهنده فیلتر نظیر بدنه فلزی، صفحات جدا کننده و غیره درون آن استوانه فلزی قرار دارند. فیلتر پیچی به صورت رزوه ای روی موتور نصب می شود و در هنگام تعویض باید کل بدنه استوانه‌ از محل نصب بازی شده و گزینه جدید جایگزین آن شود.

برند های مختلف فیلتر روغن هیوندای i40

فیلتر روغن مناسب برای خودرو هیوندای i40 توسط شرکت های مختلف داخلی و خارجی تولید می شود که در ادامه  برخی از بهترین و پر طرفدار ترین آنها معرفی خواهد شد.

برند سرکان

به جرات می توان گفت فیلتر روغن سرکان یکی از بهترین برند های فیلتر روغن داخلی به شمار می رود. زیرا این دسته از محصولات سرکان عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارند. به همین دلیل با قدرت بالایی ذرات آلوده موجود در روغن  موتور را فیلتر کرده و از نفوذ آنها به موتور جلوگیری می کنند. از این رو بسیاری از افراد آن  را به دیگر موارد ترجیح می دهند.

برند Genuine Parts

یکی دیگر از برند های مختلف فیلتر روغن هیوندای i40 برند جینیون پارت است. کمپانی Genuine Parts توسط کارلی فارسر در سال ۱۹۲۸ تاسیس شد و از همان سال تا کنون یکی از بهترین برند های فعال در حوزه تولید لوازم و قطعات مصرفی خودرو شناخته می شود. این شرکت طی ۹۰ سال اخیر بیش از ۳۱۰۰ شعبه و نمایندگی در سراسر دنیا ایجاد کرده و اکنون محصولات اصل و اورجینال آن در همه جای دنیا و همچنین کشور ما در دسترس هستند. البته برای دسترسی به فیلتر روغن جینیون پارت اورجینال حتما باید به فروشگاه های معتبر نظیر فروشگاه اینترنتی مستر یدکی مراجعه کرد. پارت جینیون با پیروی از اصول و استاندارد های شرکت های خودرو سازی معتبر دنیا نسبت به دیگر برند ها رشد بهتری را تجربه کرده و در حال حاضر در کشور های کانادا، نیوزلند، مکزیک، اندوزی، سنگاپور، لهستان، آلمان، ایالات متحده، فرانسه، انگلیس و غیره شعبه فعال دارد.

برند بهران

یکی دیگر از بهترین برند های فیلتر روغن برای خودرو هیوندای i40 برند ایرانی بهران است. فیلتر های روغن برند بهران، بر اساس استاندارد های روز این صنعت تولید می شوند و قدرت فیلتر کنندگی بالایی دارند. به همین دلیل می توان از آنها به عنوان فیلتری مناسب برای موتور خودرو هیوندای i40 یاد کرد.

برند بوش

برند بوش یکی از برند های نام آشنا در حوزه تولید فیلتر روغن موتور است و فیلتر های بسیار با کیفیتی را تولید می کند. فیلتر های بوش ترکیبی از مواد عالی طبیعی و مصنوعی هستند و در کنار فیلتر بهینه روغن روی عملکرد موتور خودرو نیز تاثیر مثبت می گذارند.

لیست قیمت فیلتر روغن هیوندای i40

قیمت فیلتر روغن هیوندای i40 به عوامل مختلفی بستگی دارد؛, اما به طور کلی مهم‌ ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول برند، کیفت و نوع فیلتر است. کسانی که می خواهد بهترین فیلتر روغن را با مناسب ترین قیمت برای خودرو هیوندای i40 خریداری کنند حتما باید به سراغ مراکز فروش معتبر نظیر مستر یدکی بروند. در این مجموعه انواع مختلف فیلتر مناسب برای خودرو هیوندای i40 با قیمت مناسب به فروش می رود.

خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای i40

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی یکی از بهترین مراکز خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای i40 اینترنتی قطعات یدکی و لوازم جانبی انواع خودرو های سواری است که برای عرضه خدمات با کیفیت به مشتریان خود به سراغ بهترین و با کیفیت ترین محصولات می رود.

تمامی قطعاتی که در این فروشگاه عرضه می شوند، از نمایندگی های رسمی بهترین و معتبر ترین برند های داخلی و خارجی تهیه می شوند و به همین دلیل کیفیت و اصالت همه محصولات قبل از تحویل به مشتری بطور کامل تضمین می شود. این مجموعه درکنار فروش فیلتر روغن هیوندای i40 و دیگر قطعات مصرفی و خودرو سواری به مشتریان خود مشاوره خرید رایگان هم ارائه می دهد. همچنین کارشناسان مستر یدکی همه مشتریان خود را به صورت آنلاین پشتیبانی می کنند تا آنها بتوانند فیلتر موتور و دیگر قطعات خریداری شده را به شکل صحیح و بدون نیاز به کمک تعمیرکار روی خودرو نصب کنند.

واتساپ