فیلتر روغن هیوندای کوپه

فیلتر روغن هیوندای کوپه

فیلتر روغن در خودرو، نقش حذف کردن نا خالصی ها و جذب ذره های زیان بار و مضر را از داخل روغن موتور بر عهده دارد.  فیلتر روغن یک قطعه است که در مسیر ورودی روانکار به داخل موتور قرار می گیرد. چنان چه فیلتر روغن نتواند کار خود را به خوبی انجام دهد عمر خودرو کم می شود. زیرا ذرات نا خالصی به خوبی گرفته نمی شوند و قطعه های مختلفی در خودرو دچار آسیب می شوند. برای مثال میل لنگ و سیلندر خودرو با خرابی رو به رو می شوند. در صورت اختلال در فیلتر روغن ایراداتی مانند روغن سوزی ماشین پیش می آید. بنابراین این قطعه در خودرو سبب می شود تا طول عمر مفید خودرو بالاتر رود. فیلتر روغن می تواند سبب شود تا موتور ماشین بدون نقص کار کند و کارکرد سالمی را از خود بروز بدهد. برای خرید فیلتر روغن هیوندای کوپه با کیفیت و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه مستر یدکی مراجعه نمایید.

فروش فیلتر روغن هیوندای کوپه توسط شرکت مستر یدکی برای مشتریان انجام می شود. در نظر داشته باشید که در صورت خرید از این فروشگاه می توانید قطعات اصل و فابریک را با قیمتی بسیار مناسب تحویل بگیرید. این شرکت اصالت همه کالا های خود را برای خریداران تضمین می کند. بنابراین همه مشتریانی که از مستر یدکی خرید کرده اند رضایت کامل از این فروشگاه دارند.

انواع فیلتر روغن هیوندای کوپه

انواع فیلتر روغن هیوندای کوپه در بازار با توجه به کیفیت دارای قیمت های متفاوتی است. لازم است که برای خودروی خود از بهترین فیلتر روغن موتور استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. برای تهیه بهترین و مرغوب ترین فیلتر روغن هیوندای کوپه می توانید به سایت  مستر یدکی رجوع کنید.

انواع فیلتر روغن هیوندای کوپه با توجه به نوع و سال ساخت خودرو به مشتریان عرضه می شود. برای این که بتوانید مناسب ترین فیلتر روغن را برای خودروی خود تهیه نمایید می توانید از مشاوره مشاوران شرکت مستر یدکی کمک بگیرید. در کل انواع فیلتر روغن در خودرو به دو دسته گروه بندی می شود:

 1. فیلتر روغن کارتریجی یا المنتی

 2. فیلتر روغن پیچی

فیلتر روغن در مدت زمان دوره ای و نه چندان طولانی در خودرو نیاز به عوض شدن دارد. در صورتی که این کار را سر زمان معینی انجام ندهید فیلتر روغن قبلی نمی تواند به خوبی کار تصفیه را انجام دهد. بنابراین موتور ماشین صدمه می بیند. در بیشتر موارد ترجیح داده می شود هم زمان با تعویض فیلتر روغن موتور، روغن کثیف نیز تعویض شود تا موتور بتواند با فیلتر و روغن تمیز کار خود را ادامه دهد.

 از خصوصیت مهم همه فیلتر های روغن در خودرو می توان به قطعه ای به اسم المنت تصفیه اشاره کرد که با کاغذی مخصوص ساخته می شوند. لازم است بدانید که جنس این کاغذ از رزین فتولیک نوالاک تزریقی است که پس از ساخت تحت عملیات حرارتی قرار داده می شود تا داخل روغن موتور بسیار گرم نشود و بتواند استحکام خود را حفظ کند.

برند های مختلف برای فیلتر روغن هیوندای کوپه

برای خرید فیلتر روغن هیوندای کوپه اصل می توانید به فروشگاه مستر یدکی مراجعه کنید. این شرکت یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها در راستای فروش قطعات اصل خودرو ها است. بنابراین می توانید با کیفیت ترین بخش های خودرو را به صورت اصل و فابریک از این شرکت دریافت کنید. یکی از بهترین برند ها برند های فیلتر روغن هیوندای کوپه،  c3003 است که تولید کشور کره است. این فیلتر روغن در خودرو های هیوندای جنسیس مانند کوپه و سدان کاربرد دارد. در نظر داشته باشید که از این روغن موتور با کیفیت برای هیوندای سال های 2009 تا 2013 استفاده می کنند. کاغذی که در این فیلتر روغن موتور استفاده می شود توانایی جذب کردن ذرات معلق را در روغن موتور دارد. یکی از مشکلاتی که افراد برای تهیه این نوع فیلتر روغن موتور با آن مواجه هستند این است که یافتن فیلتر روغن اورجینال دشوار است. برای این که بتوانید فیلتر روغن موتور اصلی را خرید نمایید می توانید به سایت مستر یدکی رجوع کنید.

توجه داشته باشید که خرید روغن موتور غیر اصل می تواند مشکلات متعددی را برای ماشین شما در پی داشته باشد. از جمه این که فیلتر روغن موتور تقلبی سبب می شود تا کانال روغن مسدود شود و یا این که سازگاری مناسب با خودرو را نداشته باشد. همین امر سبب می شود تا سوپاپ خودرو و یاتاقان در ماشین صدمه ببیند که سبب ایجاد هزینه بسیار سنگین به خوروی فرد می شود.

قیمت فیلتر روغن هیوندای کوپه

قیمت فیلتر روغن هیوندای کوپه در سایت مستر یدکی بسیار مناسب و به صرفه است. به علت این که این فروشگاه همواره محصولات اصیل در خودرو را به مشتریان می فروشد قیمت محصولات با توجه به نوع و مرغوبیت کالا تعیین می شود. بنابراین شما می توانید با خیالی راحت بهترین محصولات را با قیمت مناسب و ارائه گارانتی از این فروشگاه تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای کوپه

 مشتریان می توانند برای خرید فیلتر روغن هیوندای کوپه به صورت اینترنتی و آنلاین نیز اقدام نمایند. فروشگاه مستر یدکی یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت های مجاز در خصوص فروش اجزای گوناگون خودرو به صورت اینترنتی است که اصل بودن کالا های خود را تضمین می کند. خریداران می توانند برای خرید محصول فابریک و اصل به صورت اینترنتی از طریق این شرکت درخواست خود را ثبت نمایند. در این صورت در کمترین زمان ممکن می توانید کالای مورد نظر خود را با خیالی آسوده درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه مستر یدکی با کیفیت ترین بخش ها و قطعات خودرو مثل فیلتر روغن موتور هیوندای کوپه را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان تحویل می شود. این شرکت ضمانت همه محصولات اصل خود را تضمین می نماید.

واتساپ