لنت ترمز هیوندای توسان

لنت هیوندا توسان

هر وسیله نقلیه‌ ای به سیستم لنت ترمز برای کاهش سرعت و توقف نیاز دارد که توقف و سرعت خودرو در لنت‌ های مختلف نیز متفاوت است و البته سالم بودن لنت نیز بی‌ تاثیر نخواهد بود. با گذشت زمان اصطکاک سبب سایش لنت‌ های ترمز می‌ شود و نیاز به تعویض دارد، بنابراین به خرید یک لنت مناسب و با کیفیت نیاز خواهید داشت. در ادامه این مطلب قصد داریم انواع برند های مختلف لنت هیوندا توسان را معرفی کنیم که در هنگام خرید لنت هیوندا توسان دچار سردرگمی نشوید. (در صورت هر گونه سوال می‌توانید با کارشناسان ما در مستریدکی تماس بگیرید.)

انواع لنت هیوندا توسان

لنت ترمز جنیون

زمانی که خودرو از کارخانه خارج می‌شود روی آن لنت ترمز جنیون یا OEM قرار گرفته است. این لنت‌ ها از مواد مرغوب و اصل و با کیفیت بالایی ساخته شده است که در آن فرمولاسیون پیشرفته نیز بکار گرفته‌ اند. ترمزگیری بسیار خوب از مزیت‌ های این لنت است که از ایجاد آسیب به دیسک ترمز جلوگیری خواهد کرد. همچنین نداشتن سر و صدا و عاری از گرد و غبار از دیگر محاسن آن است. در نتیجه می‌ توان گفت این لنت‌ ها به خاطر سازگاری با سیستم ترمز، نسبت به دیگر برند های مختلف لنت هیوندا توسان عمر مفید تری دارند.

لنت ترمز سرامیکی

لنت سرامیکی از دیگر انواع لنت هیوندا توسان در بازار است که بعد از جنیون جزء با کیفیت‌ ترین لنت‌ ها به شمار می‌ رود. عنصر اصلی این لنت از سرامیک تشکیل شده و از ویژگی‌ های آن می‌ توان به فرمولاسیون خاص، فاقد سر و صدا و گرد و غبار و همچنین ترمز گیری بسیار عالی اشاره کرد که بیشتر از این لنت برای ترمز گیری و تردد های شهری استفاده می‌ کنند. لنت سرامیکی باتوجه به محاسن بسیاری که دارد از قیمت مناسب‌ تری نیز نسبت به لنت جنیون برخوردار است.

لنت ترمز نیمه فلزی

در ساخت این لنت از آهن، فلز و دیگر آلیاژ ها استفاده شده است به همین خاطر هنگام ترمز گیری باعث سر و صدا بسیاری می‌ شوند. از جمله ویژگی‌ های این لنت می‌ توان به انتقال حرارت اشاره کرد که سبب خنک ماندن دیسک چرخ و سیستم ترمز می‌ شود و در نتیجه هنگام ترمز گیری مکرر دچار اختلال نخواهد شد. همچنین دارای قیمت مناسب‌ تری هستند. البته توجه داشته باشید که لنت‌ های نیمه فلزی دارای برند های مختلفی هستند که در برخی از آن‌ها مشکلاتی مثل ایجاد سر و صدا و گرد و غبار وجود ندارد و در نتیجه به دیسک ترمز خودرو شما آسیب نمی‌ رساند.

برندهای مختلف برای لنت هیوندا توسان

ان اچ سی (NHC)

این نوع لنت از جنس سرامیکی بوده و در کشور تایلند ساخته شده است. ویژگی‌ های مهم این برند شامل فاقد هر گونه سر رو صدا و لرزش، عاری از گرد و غبار، وزن کم و سبک و ترمز گیری نرم است.

پارس لنت (Pars lent)

تولید این لنت در شرکت داخلی به نام شرکت پارس لنت انجام می‌ شود. این برند از فناوری و فرمولاسیون به‌روز و قطعات با کیفیت تولید شده است. از مزایای این نوع برند می‌ توان به عمر مفید، عدم سایش و خوردگی دیسک چرخ، مقاومت در برابر شرایط آب و هوا و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.

های کیو (HI-Q)

این نوع لنت ساخت کشور کره جنوبی است که در هر شرایطی ضریب اصطکاک کافی دارد و برای هر اتومبیلی مناسب است. از مزیت این برند می‌ توان به سازگار بودن آن با محیط زیست اشاره کرد، چراکه در ساخت آن از مواد سرطان‌زایی مثل آزبست، کادمیم، سرب و الیاف شیشه استفاده نشده است. فروشگاه مستر یدکی فروش لنت هیوندا توسان برند های کیو را ارائه می‌ دهد که می‌ توانید برای خرید آن در همین صفحه اقدام کنید.

ام بی کوریا (MB Korea)

این برند نیز ساخت کشور کره جنوبی بوده و توسط شرکت موبیس به بازار جهانی عرضه می‌ شود. این برند چند ویژگی مهم مثل عدم ایجاد سر و صدا، توان بالا و دارای ایمنی بسیار هنگام ترمز گیری، مواد مرغوب، مانع از خوردگی دیسک چرخ، ضمانت‌ نامه اصالت و سلامت فیزیکی کالا است.

فریکسا (Frixa)

این برند در شرکت هانکوک کشور کره جنوبی ساخته شده است. از مزیت های مهم آن می توان مقاومت بالا در برابر حرارت، قدرت ترمز گیری امن و عدم آسیب به دیسک ترمز را نام برد. این برند از لحاظ قدرت ترمز گیری و عملکرد، از محبوب‌ ترین و معتبر ترین برند های جهانی محسوب می‌ شود.

قیمت لنت هیوندا توسان

بر اساس عوامل مختلفی می‌ توان قیمت لنت هیوندای توسان را تشخیص داد که از جمله موارد مهم آن می‌توان به مواد سازنده، جنس لنت، ارزش و اعتبار برند تولید کننده، فرمولاسیون و تکنولوژی استفاده شده در آن اشاره کرد که موارد گفته شده تاثیر مستقیم در قیمت آن دارد.

خرید اینترنتی لنت هیوندا توسان در فروشگاه مستریدکی

برای خرید اینترنتی لنت هیوندا توسان می‌ توانید به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاهی لوازم یدکی مستر یدکی سفارش خود را ثبت کنید. محصولاتی که ما ارائه می‌ دهیم دارای تنوع بسیار، ویژگی‌های منحصر به‌ فرد و قیمت‌ های مناسب است که می‌ توانید با توجه به بودجه و با دریافت اطلاعات بیشتر از کارشناسان ما، محصول مورد نظر را خود را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

واتساپ