لنت ترمز کیا اپتیما

لنت ترمز کیا اپتیما

لنت ترمز کیا اپتیما جز سیستم ترمز خودرو بوده و برای کنترل سرعت و توقف خودرو مورد استفاده قرار می‌ گیرد. لنت ترمز ماشین اپتیما با بهره گیری از تکنولوژی بالا و استفاده از موارد با کیفیت، ماندگاری مناسب و کیفیت بسیار خوبی دارد. برند های مختلف تولید کننده لنت ترمز اپتیما با ایجاد یک اصطکاک مناسب با دیسک ترمز، باعث ایجاد تولید حرارت مناسب در موتور می‌ شود. برای انتخاب بهترین لنت ترمز اپتیما حتما از کارشناسان مستر یدکی کمک بگیرید.

انواع لنت ترمز کیا اپتیما

لنت ترمز اپتیما انواع مختلفی دارد که هر کدام بر اساس نوع طراحی، دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی در خود می‌ باشند. شما برای داشتن یک انتخاب صحیح در هنگام خرید لنت ماشین باید اطلاعات فنی قوی داشته باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. مستر یدکی در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با انواع لنت ترمز کیا اپتیما، انواع آن را به طور خلاصه شرح داده است:

لنت ترمز اپتیما فلزی

لنت ترمز اپتیما فلزی معمولا دارای کیفیت و ماندگاری بالایی بوده و عملکرد بسیار خوبی دارند. جنس فلز به کار رفته در این لنت‌ های ترمز مختلف بوده و اغلب از فلزاتی مانند فولاد، آهن و نیکل است. در لنت ترمز فلزی اپتیما اگر از فلز ناخالص و بی کیفیت استفاده شود امکان خوردگی دیسک ترمز را افزایش می‌ دهد.

لنت ترمز اپتیما غیرفلزی

لنت ترمز اپتیما غیر فلزی از ترکیب محصولات فلزی وغیر فلزی ساخته شده است. این لنت ترمز نسبت به لنت ترمز فلزی عمر طولانی‌ تری داشته و از عملکرد مناسبی نیز برخوردار است. موارد نافلزی به کار رفته در لنت ترمز غیر فلزی اپتیما، می‌تواند کربن و یا کاربیت باشد

لنت ترمز اپتیما سرامیکی

یکی از بهترین لنت ترمز های موجود برای خودرو اپتیما، نوع سرامیکی آن است. این محصول کمترین خودرگی را در صفحه دیسک ایجاد کرده و عمر آن طولانی بوده و کمترین آسیب را به خودرو شما وارد می‌ کند. در واقع شما خرید این محصول مدت زمان طولانی نیازی به تعویض آن ندارید. لنت ترمز سرامیکی اپتیما قیمت بیشتری نسبت به سایرین دارد.

برندهای مختلف لنت ترمز اپتیما

به دلیل افزایش تقاضا روز افزون مردم جهان از خودرو اپتیما برند های مختلفی برای تولید قطعات این خودرو وارد عمل شده اند. هر کدام از این برند ها دارای ویژگی‌ ها و کیفیت‌ های مخصوص به خود هستند و شما می‌ توانید بر اساس نیاز و بودجه خود برند مورد نظر خود را تهیه کنید. مستر یدکی بر ترین برند های مختلف لنت ترمز اپتیما را برای شما قرار داده است تا شما عزیزان یک خرید موفق داشته باشید.

برند کیا موتورز لنت ترمز اپتیما

برند کیا موتورز یکی از برند های مشهور در آسیا بوده و شرکت اصلی آن در سئول قرار دارد. کیا نسبت به سایر رقبا خود کمی دیر تر وارد بازار کار شده است اما این دلیل بر بی کیفیت بودن محصولات این شرکت به حساب نمی آید. 

 برند Hi-Q لنت ترمز اپتیما

برند Hi-Q یکی دیگر از برند های محبوب در بین برند های خودرو سازی است. محصولات این شرکت به دلیل داشتن مواد اولیه با کیفیت و اورجینال، عملکرد بسیار خوبی داشته و دارای ماندگاری مناسبی هستند. مستر یدکی به شما عزیزان پیشنهاد می‌ کند که اگر قصد خرید یک لنت ترمز مناسب برای خودرو اپتیما خود دارید، حتما محصولات این برند را مد نظر داشته باشید.

قیمت لنت ترمز اپتیما

قیمت لنت ترمز اپتیما به موارد زیادی بستگی داشته و نمی‌ توان برای آن از یک قیمت واحد استفاده کرد زیرا قیمت این محصول با توجه به نوسانات دلار تغییر می‌ کند. همچنین موارد بسیار زیادی مانند نوع مواد اولیه، نوع برند، مقدار کیفیت و ماندگاری و...می‌ تواند سبب افزایش قیمت این محصول شود.

خرید اینترنتی لنت ترمز اپتیما در فروشگاه مستر یدکی

روش‌ های زیادی برای لنت ترمز اپتیما وجود دارد و شما می‌ توانید بر اساس برنامه ریزی روزانه خود، روش مد نظر خود را انتخاب کنید. اما بهترین روش برای خرید لنت ترمز اپتیما، خرید اینترنتی است. شما می‌ توانید با بررسی محصولات در سایت مستر یدکی و اطلاع از کیفیت و قیمت‌ های آن‌ها، محصول خود را سفارش داده و در سریع‌ ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

 

واتساپ