لنت ترمز کیا سورنتو

لنت ترمز کیا سورنتو

لنت ترمز یکی از مهم‌ ترین قطعات برای حفظ ایمنی خودرو است و به دلیل اهمیت آن در دسته قطعات  A قرار می‌ گیرد. کارکرد لنت ترمز کیا سورنتو به این صورت است که شما هنگامی که پای خود را روی پدال ترمز فشار می‌ دهید چرخ‌ های ماشین با سرعت زیاد به سمت بالا می‌ چرخند و از ادامه دادن به مسیر خودداری می‌ کنند. در واقع این قطعه به دلیل ساختار و کارایی بالایی که دارد می‌ تواند با قرار گرفتن تحت فشار و گرمای زیاد سبب ایستادن خودرو شوند. اما توجه کنید که اصطکاک و گرمای شدیدی که روزانه چندین بار به لنت ترمز وارد می‌ شود باعث می‌ شود نسبت به سایر قطعه‌ ها زودتر نیاز به تعویض داشته باشد.

در صورتی که قصد خرید لنت ترمز کیا سورنتو را دارید، با ادامه این مطلب همراه باشید.

انواع لنت ترمز کیا سورنتو

خرید لنت ترمز کیا سورنتو نیاز به دانش حرفه ای در این زمینه دارد تا افراد مختلف بتوانند در میان انواع لنت ترمز کیا سورنتو بهترین محصول را خریداری کنند. امروزه به توجه به نیاز شدید بازار به این قطعه برند های مختلف محصولات متفاوتی را طراحی و ارائه کرده اند که هر کدام بر اساس مواد اولیه و شکل ظاهری دارای کیفیت و ماندگاری متفاوتی می‌ باشد. مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با انواع لنت ترمز کیا سورنتو در ادامه هر کدام را به به طور مجزا برای شما توضیح داده است.

لنت ترمز فلزی کیا سورنتو

لنت ترمز کیا سورنتو در نوع فلزی بسته به میزان فلز به کار رفته در آن به دو حالت نیمه فلزی و تمام فلزی تقسیم می‌ شود. در حالت نیمه فلزی لنت ترمز کیا سورنتو میزان فلز مصرف شده در آن نسبت به تمام فلزی کمتر است و همین امر سبب می‌ شود تا کیفیت و ماندگاری آن از لنت تمام فلزی کم تر باشد. پیشنهاد مستر یدکی به شما استفاده از لنت ترمز کیا سورنتو تمام فلزی است زیرا این محصول نسبت به نیمه فلزی آن دارای کیفیت و ماندگاری بیشتر است.

لنت ترمز سرامیکی کیا سورنتو

لنت ترمز سرامیکی کیا سورنتو جز بهترین محصولات برای این خودرو است. این لنت ترمز نسبت به سایر محصولات تولید شده دارای ماندگاری و کارایی بسیار بیشتری است و در برابر گرما و اصطکاک مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌ دهد. شاید برایتان سوال باشد علت کارایی بالای این محصول چیست؟ در پاسخ باید بگوییم سرامیک می‌ تواند حداکثر گرما را دفع کند و در برابر سایش نیز از مقاومت خوبی برخوردار است به همین دلیل استفاده از یکی از پیشنهاد های طلایی مستر یدکی برای شما است.

لنت ترمز ارگانیک کیا سورنتو

این لنت ترمز نسبت به سایر لنت‌ های موجود در بازار از قیمت پایین‌ تری برخوردار است زیرا ساختار و طراحی آن نسبت به سایر محصولات ساده تر بوده و به طبع نیز ماندگاری پایین‌ تری دارد و شما باید طی بازه‌ های زمانی نزدیک به هم برای چکاپ لنت ترمز و تعویض آن اقدام کنید.

برند‌های مختلف برای لنت ترمز کیا سورنتو

همانطور که گفتیم امروزه به دلیل افزایش نیاز بازار و مصرف کنندگان به لنت ترمز کیا سورنتو برند های مختلفی برای طراحی و تولید این محصول روی کار آمده اند و هر کدام نیز محصولات منحصر به فرد خود را تولید می‌ کنند. ادامه به طور کامل در ارتباط با معرفی بهترین برند لنت ترمز کیا سورنتو با شما عزیزان صحبت کرده‌ ایم.

برند کیا برای لنت ترمز کیا سورنتو

برند کیا برای لنت ترمز کیا سورنتو یک پیشنهاد عالی و ایده آل است. این شرکت متعلق به کشور کره جنوبی بوده و از سال 2006 فعالیت حرفه‌ ای خود را در بازار های جهانی آغاز کرده است. خودرو کیا سورنتو نیز ساخت همین کشور بوده و جز پرطرفدار ترین محصولات این شرکت شناخته می‌ شود.

قیمت لنت ترمز کیا سورنتو

قیت لنت ترمز کیا سورنتو و به موارد زیادی بستگی دارد و نمی‌ توان یک پایه قیمت ثابت را برای آن بیان کرد. اولین موردی که سبب افزایش و یا کاهش قیمت لنت ترمز کیا سورنتو می‌ شود برندی است که این محصول را ساخته است. به طبع هر چه محصول ساخت شرکت معتبر تری باشد قیمت بالاتری نیز دارد. همچنین مواردی مانند کیفیت محصول، ماندگاری، نوع مواد اولیه آن و...می‌ تواند باعث افزایش قیمت کالا شود.

خرید اینترنتی لنت ترمز ماشین کیا سورنتو در فروشگاه مستر یدکی

خرید لنت ترمز ماشین کیا سورنتو باید حتما تحت نظر یک کارشناس حرفه‌ ای باشد زیرا این محصولات جز قطعات تخصصی خودرو محسوب می‌ شود و افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند به احتمال زیاد خرید موفقی نخواهد داشت به همین دلیل سعی کنید هنگام خرید لنت ترمز کیا سورنتو حتما از کارشناسان پخش فروش مستر یدکی کمک بگیرید. برای خرید راحت این محصول و تجربه یک خرید لذت بخش از طریق فروشگاه آنلاین مستر یدکی برای خرید اقدام کرده و محصول را در محل تحویل بگیرید.

 

 

 

واتساپ