فیلتر کابین کیا کارنیوال

فیلتر کابین کیا کارنیوال

فیلتر کابین کیا کارنیوال همانند هر فیلتر دیگری وظیفه تصفیه را بر عهده دارد. این فیلتر از مواد مختلف و در انواع گوناگون ساخته می‌ شود که هر یک کارایی و ویژگی خاصی دارند. پیش از اینکه هوا وارد محفظه مسافر شود باید از این فیلتر عبور کند تا آلودگی‌ های آن جذب شده و از ورودشان به داخل کابین جلوگیری شود. بدین ترتیب همیشه داخل خودرو هوای پاک و بدون آلودگی جریان خواهد داشت. این موضوع به ویژه برای افرادی که دچار حساسیت‌ های فصلی می‌ شوند بسیار پر اهمیت است. در صورتی که به موقع جهت خرید فیلتر کابین کیا کارنیوال و تعویض آن اقدام نکنید، آلودگی راه عبور هوا را سد می‌ کند و بازدهی و حجم هوای داخل کابین کاهش می‌ یابد. در نتیجه شاهد ایجاد بوی بد در کابین خودرو خواهید بود.
 

انواع فیلتر کابین کیا کارنیوال

فیلتر کابین بر اساس نحوه عملکرد و موادی که در ساخت آن به کار می‌ رود، انواع مختلفی دارد. به طور کلی می‌ توان گفت که انواع فیلتر کابین کیا کارنیوال عبارتند از:

⦁    فیلتر کابین معمولی:

عملکرد این نوع فیلتر در حد معمولی است و توانایی جلوگیری از ورود گرد و غبار و ذرات معلق در هوا را به داخل کابین دارد. فروش فیلتر کابین کیا کارنیوال معمولی در مناطقی که آب و هوای مطلوبی دارند، بیشتر است. 

⦁    فیلتر کابین کربن اکتیو:

این نوع فیلترها نسبت به فیلتر معمولی یک لایه اضافی کربن نیز در ساختار خود دارند. این موضوع سبب می‌ شود تا علاوه بر گرد و غبار و ذرات معلق، بتوانند از ورود بوی نامطبوع و تمامی گازهای مضر مانند ازت، دی اکسید گوگرد و همینطور اکسید نیتروژن به داخل کابین خودرو جلوگیری کنند.

    فیلتر کابین بایو فانکشنال:

این فیلتر عملکردی چندگانه دارد و علاوه بر اینکه وظایف دو فیلتر دیگر را انجام می‌دهد، توانایی جلوگیری از ورود مواد آلرژی زا و همینطور میکروب‌ ها را نیز دارد. در واقع این نوع فیلتر کابین می‌تواند تا 99 درصد مواد حساسیت زا و ذراتی به اندازه 2.5 pm را به خود جذب کند.

برند های مختلف برای فیلتر کابین کیا کارنیوال

با توجه به اینکه خودروی کیا کارنیوال یک خودروی وارداتی است، فیلتر کابین اورجینال و اصلی آن نیز باید از خارج وارد کشور شود. از این رو یکی از بهترین برند های تولید کننده این فیلتر را می‌ توان جنیون پارت برشمرد. علاوه بر این شرکت‌ های بسیاری در زمینه ساخت این فیلتر فعالیت دارند که سبب می‌ شود تا کیفیت‌ های مختلفی را از این قطعه شاهد باشیم. از میان برند های مختلف فیلتر کابین کیا کارنیوال می‌ توان گفت که برخی برند های ایرانی نیز عملکرد خوبی در این زمینه داشته‌ اند. به عنوان مثال فیلتر سرکان و بهران فیلتر را می‌ توان نمونه بارز تولید فیلتر باکیفیت دانست. علاوه بر این برندهای دیگری از جمله برند مان و کاسپین نیز در بازار وجود دارند.

قیمت فیلتر کابین کیا کارنیوال

با توجه به اینکه انواع مختلفی از فیلتر کابین کیا کارنیوال تولید و به بازار عرضه می شود، نمی‌ توان قیمت مشخصی را برای آن تعیین کرد. با این حال برخی عوامل وجود دارند که می‌ توانند این قیمت را تحت تاثیر قرار دهند که مهم‌ ترین آن‌ ها، نوع فیلتر است. هر چه عملکرد فیلتر تخصصی‌ تر باشد، قیمت بیشتری نیز دارد. به عنوان مثال قیمت فیلتر کابین کیا کارنیوال معمولی نسبت به انواع دیگر آن ارزان‌ تر است. همچنین فیلتر های بایوفانکشنال نیز در مقایسه با فیلتر کربن اکتیو قیمت بالاتری را به خود اختصاص می‌ دهند. علاوه بر این پارامترهای دیگری همچون میزان کیفیت ساخت، برند محصول و همینطور فروشگاه عرضه کننده نیز از دیگر عواملی هستند که در تعیین قیمت آن نقش مهمی را ایفا می‌ کنند.

خرید اینترنتی فیلتر کابین کیا کارنیوال در فروشگاه مستر یدکی

اگر احساس می‌ کنید که میزان پرتاب باد بخاری یا کولر خودرویتان کاهش یافته و یا درون کابین آن بوی نامطبوع و گرد و غبار وجود دارد، می‌ تواند هشداری برای کثیف و مسدود شدن فیلتر کابین باشد. البته توجه داشته باشید که گاهی نشستن گرد و غبار بر روی داشبورد ماشین می‌ تواند به دلیل کیفیت پایین فیلتر کابین تهیه شده باشد که سبب می‌ شود بخشی از هوا به صورت تصفیه نشده وارد کابین شود. برای اطمینان از کیفیت فیلتر تهیه شده می‌ توانید از طریق خرید اینترنتی فیلتر کابین کیا کارنیوال از فروشگاه مستر یدکی اقدام کنید. همچنین اگر نمی‌ دانید چه نوع فیلتری تهیه کنید که مناسب خودروی شما و آب و هوای منطقه‌ ای که در آن زندگی می‌ کنید، باشد می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن‌ ها راهنمایی بگیرید. 

واتساپ