فیلتر هوا هیوندای النترا

فیلتر هوا هیوندا النترا

خودروی هیوندا النترا در چندین مدل از 2000 تا 2018 تولید و وارد بازار شده است. از این رو برای مدل‌ های مختلف، فیلتر هوا هیوندا النترا مخصوصی طراحی و تولید کرده‌ اند. همانطور که می‌ دانید فیلتر هوا نیز همانند فیلتر روغن وظیفه دارد تا هوای ورودی به موتور خودرو را تمیز کرده و میزان آن را نیز کنترل و مدیریت کند. از این رو وجود آن برای عملکرد درست موتور ضروری است.

هزینه پایین این فیلتر را نمی‌ توان دلیلی بر بی‌ اهمیت بودن آن دانست؛ چرا که اگر به موقع اقدام به تعویض آن نکنید آلودگی‌ ها جمع شده و منافذ عبور هوا را مسدود می‌ کنند. در این حالت موتور برای اینکه حجم هوای مورد نیاز خود را به دست آورد نیاز به مکش شدید تری خواهد داشت. بنابر این واکنش دریچه گاز، افزایش میزان سوخت و فشار آوردن و اختلال در عملکرد موتور را می‌ توان از پیامد های این امر برشمرد. حال که با اهمیت این قطعه آشنا شدید بهتر است اطلاعات بیشتری را در رابطه با آن کسب کنید تا در هنگام خرید فیلتر هوا هیوندا النترا بتوانید انتخاب درست‌ تری داشته باشید.

انواع فیلتر هوا هیوندا النترا

به طور کلی فیلتر هوا هیوندا النترا در چندین مدل طراحی شده است که در خودروی هیوندا النترا نیو فیس این فیلتر کمی با مدل‌ های قبلی متفاوت است. البته فیلتر های خودرو از لحاظ جنس به 4 دسته کاغذی، اسفنجی، روغنی و پنبه‌ ای تقسیم‌ بندی می شوند که هر کدام ویژگی‌ های خود را دارند. معمولا از فیلتر های کاغذی و نمدی بیشتر استفاده می شود که از این رو می‌ توان گفت که پر فروش‌ ترین انواع فیلتر هوا هیوندا النترا عبارتند از:

فیلتر هوا النترا 1800cc کد 3x000

این فیلتر هوا را برای خودروی النترا مدل 2014 تا 2016 که دارای حجم موتور 1800cc است طراحی کرده‌ اند. زمان تعویض فیلتر هوا هیوندا النترا به عوامل مختلفی همچون نوع خودرو، نحوه رانندگی و شرایط آب و هوایی بین 5 تا 10 هزار کیلومتر متغیر است. این نوع فیلتر نیز در کیفیت‌ های مختلفی تولید می‌ شود که کیفیت آن عامل مهمی بر شتاب و مصرف سوخت و همینطور طول عمر روغن موتور دارد.

فیلتر هوا النترا 2000cc کد F2000

این نوع از فیلتر هوا النترا مخصوص خودرو های ساخت 2017 به بالا با حجم موتور 2 لیتری است. در فروش فیلتر هوا هیوندا النترا مدل نمدی طرفداران و مصرف‌ کنندگان بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهد. با استفاده از این فیلتر هوا موتور خودرو راحت‌ تر هوای سالم را دریافت کرده و می‌ تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

برندهای مختلف برای فیلتر هوا هیوندا النترا

فیلتر های هوا توسط شرکت‌ های مختلفی به تولید می‌ رسند و در بازار شاهد برند های متفاوت از این محصول هستیم. معمولا از آنجا که فیلتر هوا هیوندا النترا تنها مخصوص همین خودرو بوده و کدهای آن برای هیچ کدام از خودرو های مونتاژ داخل و ساخت چین سازگار نیست، از این رو بیشتر از فیلتر اصل کره‌ای با برند جنیون پارت برخورد می‌ کنیم.

علاوه بر برند اصلی، برندهای مختلف فیلتر هوا هیوندا النترا شامل برند های سرکان، بهران فیلتر و شهاب نیز از کیفیت قابل قبولی بهره می‌ برند. نا گفته نماند که با توجه به محدودیت در واردات قطعات، این نمونه‌ های ایرانی توانسته‌ اند با داشتن مرغوبیت بالا و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این صنعت به برند های محبوبی تبدیل شوند.

قیمت فیلتر هوای هیوندا النترا

قیمت فیلتر هوای هیوندا النترا بستگی به موارد زیادی دارد. اولین مورد که می‌ تواند تاثیر بسیار چشم‌ گیری برای قیمت این فیلتر هوا خودرو داشته باشد نوع کشور سازنده این محصول است. به طبع اگر این قطعه وارداتی بوده و ساخت کشور ایران نباشد به توجه به قیمت دلار محاسبه شده و قیمت بالاتری دارد. همچنین مواردی مانند ماندگاری، کیفیت، نوع برند و همچنین کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن می‌ تواند بر روی قیمت فیلتر هوای هیوندای النترا تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

خرید اینترنتی فیلتر هوا هیوندا النترا در فروشگاه مستریدکی

برای تعویض به موقع فیلتر هوای خودرویتان باید ابتدا نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. با توجه به اینکه در بازار فیلترهای غیر اصل و بدون کیفیت بسیار زیادند و نمی‌ توان در این مورد ریسک کرد ما در فروشگاه مستریدکی بهترین فیلتر های موجود در بازار را برایتان گلچین کرده‌ ایم. شما می‌ توانید از طریق خرید اینترنتی فیلتر هوا هیوندا النترا از این سایت از ضمانت اصالت کالا و امکان مرجوعیت و تعویض آن نیز بهره‌ مند شوید.

ما در مجموعه مستریدکی محصولاتی با کیفیت بالا را قرار داده‌ ایم تا به دلیل خرید از فروشگاه‌ های غیر معتبر دچار خسارت‌ های خرید و مشکلاتی که فیلتر هوا هیوندا النترا غیراصل برای موتور خودرویتان به وجود می‌ آورد نشوید. در صورت وجود هر گونه سوال و درخواست مشاوره می‌ توانید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

واتساپ