تسمه کولر پژو ۴۰۵

یک نوار انعطاف پذیر لاستیکی و ضخیم است که به عنوان تسمه تایم نیز خوانده می شود. این قطعه، جزو قطعات مهم و ضروری سیستم خنک کننده خودرو به شمار می رود و وظیفه اصلی آن ایجاد جریان هوا برای خنک کردن موتور است. هنگامی که موتور روشن می شود، تسمه بر روی پولی استر قرار می گیرد و از اینرو فشار و حرارت زیادی را تحمل می کند. به همین دلیل تسمه کولر خودرو باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.
تسمه فن یک قطعه مصرفی بوده و برای حفظ عملکرد بهینه سیستم خنک کننده خودرو باید در فواصل زمانی مشخص تعویض شود. بنابراین برای خرید تسمه کولر پژو ۴۰۵ باید به یک مرجع فروش معتبر نظیر فروشگاه اینترنتی مستر یدکی مراجعه شود. زیرا این فروشگاه برای جلب اعتماد مشتریان خود، تمامی قطعات مصرفی خودرو را علی‌ رغم قیمت مناسب با گارانتی معتبر به فروش می رساند.

انواع تسمه کولر پژو ۴۰۵

تسمه کولر پژو ۴۰۵ اغلب از جنس پلاستیک بوده و در برابر اصطکاک و ارتعاشات زیاد و دمای بالا بسیار مقاوم است. تسمه فن از نظر جنس، ابعاد و شکل ظاهری در چند نوع مختلف وجود دارد. انواع تسمه کولر پژو ۴۰۵ از نظر شکل ظاهری دو دسته بوده و شامل موارد زیر هستند.

تسمه ساده و بدون دندانه

این نوع از تسمه فن طول عمر کمی دارند و علی رغم قیمت پایین میزان تقاضا برای آن در بازار بسیار کم است. این نوع تسمه در چند جنس مختلف وجود دارد و مواردی که از متریال مرغوب و باکیفت تولید می شوند دوام و طول عمر بیشتری دارند.

تسمه کولر دندانه یا شیاردار

این نوع تسمه کولر همانطور که از عنوان آن مشخص است، دارای دندانه و شیار بوده و دندانه های موجود روی سطح آنها سبب می شود که در محفظه موتور خودرو، هوای بیشتری در جریان باشد و کولر قدرت لازم برای خنک سازی موتور و دیگر قطعات مهم خودرو را به دست آورد. همچنین شیارها از تماس تسمه به واسطه اصطکاک تا حدود زیادی جلوگیری کرده و در نتیجه احتمال خراش، پوسیدگی و پارگی تسمه را تا حدود زیادی کم می کند.

برندهای مختلف تسمه کولر ۴۰۵

تسمه کولر 405 توسط برندهای مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شود که در ادامه چند برند مناسب برای خودرو ۴۰۵ را معرفی خواهیم کرد.

  • برند فانتوم

برند فانتوم یک برند با کیفیت خارجی است که به واسطه نمایندگی های معتبر وارد ایران شده و به فروش می رسد.

  • برند دانلوپ

یکی دیگر از برندهای مختلف تسمه کولر پژو ۴۰۵ شامل برند دانلوپ بوده و متعلق به کشور اسپانیا است. تسمه های این برند نیز از کیفیت و دوام خوبی برخوردار هستند و با استفاده از متریال مرغوب تولید می شوند.

  • برند ایساکو

دیگر برند برتر تسمه کولر برای خودرو پژو ۴۰۵ شامل ایساکو است و محصولات این برند نیز به دلیل کیفیت و دوام زیاد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

  • برند دانگیل

برند دانگیل دیگر تولید کننده برتر تسمه کولر پژو ۴۰۵ به شمار می رود و محصولات آن طول عمر بالایی دارند.

قیمت تسمه کولر پژو ۴۰۵

قیمت تسمه کولر به عوامل مختلفی نظیر نوسانات نرخ ارز و دلار، برند، شکل ظاهری، جنس، کیفیت، داخلی و وارداتی بودن بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست قیمت تسمه کولر ۴۰۵ می توانید همین حالا از محصولات موجود در این سایت بازدید کنید. زیرا در مستر یدکی قیمت ها کاملا بروز هستند. 

خرید اینترنتی تسمه کولر پژو۴۰۵

در هنگام خرید تسمه کولر باید یک مرکز فروش خوب را انتخاب کنید. زیرا همانطور که در طول مطالب قبلی نیز عنوان کردیم، طول عمر این قطعه به شدت تابع کیفیت بوده و هر چقدر که کیفیت تسمه بالاتر باشد، عملکرد موتور خودرو نیز بهتر می شود. این روزها خرید اینترنتی تسمه کولرپژو ۴۰۵ یکی از بهترین راهکارها بوده و خوشبختانه در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که می توانید با مراجعه به آنها بهترین و مناسب ترین تسمه کولر برای خودروی پژو ۴۰۵ را پیدا کرده و خریداری کنید.
فروشگاه اینترنتی مستر یدکی یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی قطعات مصرفی خودرو سواری است که با انتخاب این سایت می توانید تجربه خوبی از خرید به دست آورید.
زیرا تمامی محصولاتی که در این سایت به فروش می رسند از معتبرترین نمایندگی های داخلی و خارجی خریداری شده اند. همچنین تمامی قطعات با تضمین کیفیت و اصالت و گارانتی معتبر به فروش می رسند.
شما با انتخاب این سایت فروش تسمه کولرپژو ۴۰۵ شرایط مناسبی برای خرید خواهید داشت. زیرا می توانید قبل از اقدام به خرید از طریق پل های ارتباطی موجود در این صفحه با پشتیبانی مستریدکی ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین درصورتی که در انتخاب خود اشتباه کرده و تسمه کولر خریداری شده با سیستم خودرو شما سازگار نباشد، می توانید به مدت یک هفته بسته را مرجوع کنید.

واتساپ