فیلترهوا کیا کادنزا

فیلتر هوا کیا کادنزا یکی از مهم‌ ترین تجهیزات خودرو است که خاصیت جذب ذرات موجود در هوا همانند گرد و غبار، باکتری و ذرات جامد را دارد و اجازه نمی‌ دهد که این ذرات وارد موتور خودرو شوند. در واقع شما با خرید فیلترهوا کیا کادنزا موتور خودرویتان را از خوردگی، سایش، پارگی و سایر مشکلاتی که ممکن است در اثر عبور آلاینده‌ها به وجود آیند، در امان نگه می‌دارید. علاوه بر این، فیلترهوا سبب افزایش کیفیت احتراق نیز می‌ شود. این فیلتر در انواع مختلفی به تولید می‌ رسد و معمولا توانایی جذب ذرات تا 20 میکرون را دارد.

انواع فیلترهوا کیا کادنزا

درست است که فیلتر هوا معمولا از جنس کاغذ ساخته می‌ شود اما کاغذ تنها متریالی نیست که برای ساخت این فیلترها استفاده می‌ شود. به طور کلی انواع فیلترهوا کیا کادنزا را می‌ توان به دو نوع مختلف تقسیم بندی کرد:

فیلتر هوا کاغذی یا سلولزی

فیلتر هوا سلولزی از کاغذی با تخلخل کنترل شده یا چین‌ های هم اندازه ساخته می‌ شود. این نوع فیلتر مخلوطی از الیاف چوب سخت و چوب نرم است و به همین دلیل به آن عنوان فیلتر سلولزی را داده‌ اند. فیلتر کاغذی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آکاردئون دارد و بخش عظیمی از آلاینده‌ ها را به خود جذب می‌ کند تا از ورود آن‌ ها به موتور خودرو جلوگیری نماید. این نوع فیلترها یکبار مصرف بوده و قابلیت استفاده مجدد را ندارند.

فیلتر هوا پنبه‌ ای

فیلترهای پنبه‌ ای به دلیل قابلیت استفاده مجدد، به عنوان یکی از پرطرفدارترین فیلترهای هوا شناخته می‌ شوند. این نوع فیلتر یک فریم فلزی دارد که درون آن با پارچه‌ ای از جنس پنبه پوشانده شده و لایه‌ هایی از آن به روغن آغشته گشته است. فروش فیلترهوا کیا کادنزا از نوع پنبه‌ ای به دلیل نحوه مدیریت آلودگی آن، بیشتر است. در واقع با جذب آلودگی‌ ها توسط الیاف پنبه، لایه آغشته به روغن، آلاینده‌ ها را از سایر لایه‌ ها جدا می‌ کند و لایه کثیف شده خود به عنوان یک فیلتر مجزا عمل می‌ کند. بنابراین می‌ تواند مانع بهتری برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی‌ ها به داخل موتور باشد.

برند های مختلف برای فیلترهوا کیا کادنزا

فیلتر هوا کیا کادنزا علاوه بر برند اصلی، توسط شرکت‌ های داخلی و خارجی متعددی به تولید می‌ رسد که از لحاظ کیفیتی و قیمتی با یکدیگر به رقابت می‌ پردازند. در این میان برند OE max به عنوان یکی از بهترین شرکت‌ های کره جنوبی، عملکرد مناسبی در زمینه ساخت این فیلتر داشته است. از دیگر برندهای مختلف فیلترهوا کیا کادنزا می‌ توان به برند های سرکان، پارت نامبر، بهران فیلتر، کاسپین و یونیک اشاره کرد.

قیمت فیلترهوا کیا کادنزا

فیلتر هوا کیا کادنزا در دو نوع مختلف به تولید می‌ رسد که در این میان نوع کاغذی و سلولزی آن به دلیل یکبار مصرف بودن و نداشتن قابلیت استفاده مجدد، قیمت ارزان‌ تری را به خود اختصاص می‌ دهد. علاوه بر نوع فیلتر، عوامل دیگری نیز همچون نوع برند، داخلی یا خارجی بودن آن و میزان کیفیت ساخت بر قیمت فیلترهوا کیا کادنزا تاثیرگذار خواهند بود. توجه داشته باشید که متاسفانه فیلترهای فیک و قلبی با مواد نامرغوب نیز در بازار وجود دارند و با قیمتی ارزان به فروش می‌ رسند.

خرید اینترنتی فیلترهوا کیا کادنزا در فروشگاه مستر یدکی

در صورتی که به سلامت و عملکرد صحیح خودرویتان اهمیت می‌ دهید، لازم است که فیلتر هوای آن را به موقع تعویض نمایید. جهت تهیه این محصول بهتر است فیلتری را انتخاب کنید که ظرفیت نگهداری گرد و خاک، بازدهی و طول عمر بالاتری داشته باشد. برای این منظور توصیه می‌ شود حتما به سراغ برند های شناخته شده و مطرح بروید. شما می‌ توانید پیش از خرید اینترنتی فیلتر هوا کیا کادنزا از فروشگاه مستر یدکی از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید و سپس بهترین فیلترهوا کیا کادنزا را با مناسب‌ ترین قیمت تهیه نمایید.

واتساپ