چسب سیلیکون

چسب سیلیکونی نوعی چسب پلیمری است و به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد امروزه کاربرد فراوانی در عرصه‌ های مختلف داشته است. برای مثال این چسب می‌ تواند حداقل منفی ۷۰ درجه سانتی‌ گراد و حداکثر ۱۲۰ درجه سانتی‌ گراد دما را به راحتی تحمل کند. این چسب‌ ها به راحتی در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم بوده و در مواردی می‌ تواند دمای ۳۰۰ درجه سانتی‌ گراد را نیز در مدتی کوتاه بدون تغییر شکل تحمل کنند.

معمولا پیوند هایی با این چسب‌ ها انجام می‌ شود که نیاز به تحمل فشار زیاد ندارند، زیرا این چسب‌ ها نمی‌ توانند در مدت طولانی تحت فشار باشند به همین دلیل معمولا از چسب سیلیکون برای درزگیر استفاده می‌ کنند. علاوه بر این‌ ها می‌ توان برای چسباندن فلزها به یکدیگر نیز از این چسب استفاده کرد، اما اگر نیاز به پیوندی مقاوم‌ تر دارید لازم است از چسب‌ های دیگر استفاده کنید.

انواع چسب سیلیکون

چسب سیلیکون یکی از چسب‌ های پرطرفدار و پرکاربرد در صنایع مختلف است که در دو نوع خنثی و اسیدی وجود دارد. خرید هر یک از انواع چسب سیلیکون بستگی به نیاز و محل مورد استفاده شما دارد. در ادامه انواع آن را معرفی خواهیم کرد.

چسب خنثی

این نوع از چسب سیلیکونی برای خشک شدن به ۵ تا ۹۵ درصد رطوبت و ۵ تا ۴۰ درجه سانتی‌ گراد دما نیاز دارد. با این حال خشک شدن چسب خنثی را با توجه به ضخامت آن نیز در نظر می‌ گیرند به طوری که هرچه ضخامت آن بیشتر باشد در مدت زمان بیشتری خشک می‌ شود. از چسب سیلیکون خنثی می‌ توانید در مواردی مانند چسباندن شیشه، سرامیک، بتن، آجر وغیره استفاده کنید.

چسب سیلیکون اسیدی

چسب اسیدی نوع دیگر چسب سیلیکونی است که تفاوت آن با چسب خنثی در میزان استحکام آن است به طوری که این چسب‌ ها استحکام بیشتری داشته و در مدت‌ زمان کوتاه‌ تری خشک می‌ شود. این چسب در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت خشک می‌ شود و مناسب برای درزگیری، ساخت آکواریوم، کارهای تزیینی، کابینت سازی است.

برند های مختلف برای چسب سیلیکون

چسب سیلیکون دارای برند های مختلفی است اما به طور کلی تمام برند های مختلف چسب سیلیکون این محصول را با کیفیت درجه یک تولید می‌ کنند و به بازار ارائه می‌ دهند. معروف‌ ترین و بهترین برند های چسب سیلیکون موجود در بازار شامل دلفین، کاسپین، سودال، تایتان، لازیو، سیکا، ای بی سی، تووان، مپل فیکس، آینه و ویکتور رینز هستند.

خرید اینترنتی چسب سیلیکون در فروشگاه مستریدکی

یکی از بهترین و آسان‌ ترین راه برای خرید چسب سیلیکون درجه یک خرید از سایت‌ های معتبر است. 

پیشنهاد ما به شما این است که با خرید اینترنتی چسب سیلیکون از فروشگاه مستریدکی بدون صرف هزینه و زمان بیشتر محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید. همچنین در صورت نیاز قبل از خرید راهنمایی‌ های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.

واتساپ