صافی بنزین کیا کارنز

صافی بنزین کیا کارنز

رسوبات و آلاینده‌ های موجود در بنزین از جمله مواردی است که باعث کاهش طول عمر خودرو و قطعات آن می‌ شود. صافی بنزین کیا کارنز راه حلی قطعی و مطمئن جهت رفع این مشکل و حفظ سلامت قطعات خودرو شما است.

این صافی با قرار گرفتن در مسیر ورودی بنزین به موتور، سبب جذب رسوبات از بنزین شده و عمل پاکسازی آن را انجام می‌ دهد. با توجه به عملکرد مهم این قطعه در خودرو نکته مهمی باید در ارتباط با آن مد نظر قرار گیرد و آن تعویض به موقع صافی بنزین است.

تعویض این صافی به میزان آلودگی محل زندگی شما بستگی دارد؛ برای مثال هرچه میزان آلودگی هوا در محل زندگی شما بیشتر باشد، فیلتر بنزین عمر کوتاه‌ تری دارد و باید سریع‌ تر تعویض شود.

انواع صافی بنزین کیا کارنز

برخلاف سوخت‌ های دیگر، بنزین از جمله سوخت‌ های نسبتا پاک است که با استفاده از یک فیلتراسیون آلودگی آن گرفته می‌ شود. انواع صافی بنزین کیا کارنز به دو دسته فیلتر درون خطی و فیلتر مصرفی تقسیم‌ بندی می‌ شوند که در ادامه هر یک از آن‌ ها را بررسی می‌ کنیم:

  1. فیلتر بنزین درون خطی

این نوع فیلتر دارای یک ورودی (به سمت پمپ بنزین) و یک خروجی (در سمت دیگر) بوده و در واقع در امتداد لوله سوخت رسانی بین موتور و مخزن سوخت و زیر خودرو قرار دارد.

  1. فیلتر بنزین مصرفی

این نوع فیلتر در بیشتر خودرو های مدرن امروزی مورد استفاده قرار گرفته و در باک بنزین قرار دارد. توری موجود در این صافی آلودگی موجود در بنزین را از بین می‌ برد و مانع ورود آن به داخل باک می‌ شود.

برند های مختلف برای صافی بنزین کیا کارنز

شرکت‌ های زیادی در تولید صافی‌ های بنزین موجود در بازار نقش دارند؛ بنابراین برند های مختلف صافی بنزین کیا کارنز در فروشگاه‌ ها بی‌ شمار است. انتخاب یک صافی بنزین با کیفیت که بتواند سلامت خودرو شما را حفظ کند امری ضروری محسوب می‌ شود. در ادامه معروف‌ ترین برندهای صافی بنزین را معرفی می‌ کنیم:

  • سرکان

  • موبیس

  • پرفلاکس

  • ای ام

  • بوش

  • مانا فیلتر

  • جک موتورز

قیمت صافی بنزین کیا کارنز

قیمت صافی بنزین کیا کارنز معمولا با عواملی نظیر نوع فیلتر و خودرو تعیین می‌ شود؛ برای مثال قیمت صافی بنزین یک خودرو داخلی نسبت به خودرو خارجی کمتر است. همچنین نوع فیلتر نیز می‌ تواند تعیین کننده قیمت صافی بنزین کیا کارنز باشد.

فروش صافی بنزین کیا کارنز از طریق سایت اینترنتی مستریدکی برای تمام مشتریانی که قصد خرید غیر حضوری دارند فراهم شده است تا بتوانند خریدی مطمئن را تجربه کنند.

خرید اینترنتی صافی بنزین کیا کارنز در فروشگاه مستریدکی

بسیاری از افراد سودجو برند هایی نامعتبر را وارد بازار کرده و آن‌ ها را به جای کالای اصل به مشتریان می‌ فروشند؛ بنابراین قبل از خرید صافی بنزین کیا کارنز باید نکات مهمی از جمله اصل بودن محصول را مد نظر خود قرار دهید.

خرید اینترنتی صافی بنزین کیا کارنز یکی از روش‌ های مطمئن و سریع خرید صافی بنزین بوده که توسط سایت مستریدکی میسر گشته است. با استفاده از این روش شما عزیزان می‌ توانید بدون پرداخت مبلغ بیشتر و در کمترین زمان ممکن محصول مد نظر خود را درب منزل دریافت کنید.

واتساپ