بلبرینگ تسمه تایم

بلبرینگ تسمه تایم

بلبرینگ تسمه تایم یک بخش مهم و اصلی در سیستم تایمینگ در موتور ماشین است. این بلبرینگ ها که در تسمه تایم استفاده می شوند نقش پشتیبانی و حرکت درست این قطعه را بر عهده دارند. باید بدانید که بلبرینگ تسمه تایم به صورت یک رولر ریز یا یک حلقه است که در درون آن یا بر روی آن قطعه تسمه تایم قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که کارایی بلبرینگ تسمه تایم در خودرو بالا است. در زیر به این موارد اشاره می کنیم:

پشتیبانی و حمایت از تسمه تایم:

بلبرینگ های تسمه تایم نقش پشتیبانی و جا به جا کردن تسمه تایم ها را به عهده دارند. آن ها به تسمه تایم کمک می کنند که به شکلی درست در میان رولرهای تایمینگ و چرخ دنده ها حرکت کند.

 کم کردن اصطکاک:

بلبرینگ تسمه تایم سبب می شود تا اصطکاک میان تسمه و دیگر قطعه ها در سیستم تایمینگ کم شود. این کم شدن اصطکاک سبب کم شدن سایش و دیگر مشکلات مرتبط با تسمه تایم می شود. در نتیجه عمر مفید تسمه بالاتر می رود.

دقت و ثبات در زمان بندی:

بلبرینگ تسمه تایم به قطعه تسمه کمک می کند تا به صورت دقیق و ثابت در میان رولرهای تایمینگ و چرخ دنده ها جای گیرد و حرکت کند. این دقت و ثبات در زمان بندی سبب می شود تا سیستم احتراق و سوخت رسانی موتور به طرز درست و مناسبی کار کند.

کم شدن لرزش و صداها:

بلبرینگ تسمه تایم سبب می شود تا صداها و لرزش ها در سیستم تایمینگ کاهش یابد. این صداها و لرزش ها به علت اصطکاک نامناسب در میان تسمه و دیگر قطعه های سیستم تایمینگ با بهره گیری از بلبرینگ تسمه تایم کم می شود.

 توجه داشته باشید که بلبرینگ تسمه تایم در حفاظت از کارکرد درست و دقیق سیستم تایمینگ موتور از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که مشکلاتی در بلبرینگ تسمه تایم رخ دهد بایستی کار تعویض و تعمیر به صورت فوری انجام شود. بلبرینگ تسمه تایم یکی از مولفه های مهم و اصلی در سیستم های منتقل ساختن قدرت در خودروها می باشد. این کالا نقشی مهم را در منتقل کردن گشتاور موتور به بخش های گوناگون خودرو بر عهده دارد. عملکرد تسمه تایم خودرو به این صورت است که به عنوان یک واحد منتقل کننده قدرت در سیستم تسمه ای وارد عمل می شود. این بلبرینگ تسمه را به موتور و به دیگر اجزای خودرو مانند پمپ ها، ژنراتور و پولی های ماشین انتقال می دهد. در صورتی که بلبرینگ تسمه تایم خراب شود صداهای غیر معمولی و عجیبی را در هنگام فعالیت موتور از خود ساطع می کند. همچنین خرابی این قطعه می تواند سبب گرمای زیادی در بخش بلبرینگ شود و کارایی تسمه ها را با افت رو به رو کند. در نتیجه کارکرد کلی خودرو کم می شود.

 شما می توانید برای خرید بلبرینگ تسمه تایم با کیفیت به شرکت های معتبر مانند فروشگاه مستر یدکی مراجعه کنید.

 فروش بلبرینگ تسمه تایم به وسیله فروشگاه مستر یدکی برای مشتریان انجام می گیرد. این شرکت بهترین قطعات خودرو را با قیمتی بسیار مناسب همراه با گارانتی به مشتریان عرضه می دارد. خرید بلبرینگ تسمه تایم به صورت اورجینال و فابریک را از این فروشگاه به شما خریداران توصیه می کنیم.

انواع بلبرینگ تسمه تایم

 بلبرینگ تسمه تایم در انواع مختلفی در بازار موجود است. با توجه به نوع خودرو لازم است که بهترین نوع آن را خریداری نمایید. برای مثال اگر خودروی شما تیبا و یا پراید است می توانید از یک سری بلبرینگ های مخصوص به این خودروها بهره ببرید. شما می توانید برای خرید بلبرینگ تسمه تایم اورجینال به فروشگاه مستر یدکی مراجعه کنید. این شرکت بهترین نوع بلبرینگ را با قیمتی مناسب به شما می فروشد.

برندهای مختلف برای بلبرینگ تسمه تایم

برندهای مختلف بلبرینگ تسمه تایم در بازار موجود هستند. در حالت کلی بعضی از بهترین برندهای تسمه تایم خودرو شامل موارد زیر است:

دنسو

کنتیننتال

گیتس

دایکو

باندو

 موارد بالا برخی از مارک های تسمه تایم در بازار هستند. شما می توانید برای خرید قطعات اصل خودرو به فروشگاه مستر یدکی مراجعه کنید.

قیمت بلبرینگ تسمه تایم

 زمانی که می خواهید بلبرینگ تسمه تایم را برای خودروی خود خریداری کنید لازم است که به اصل بودن و کیفیت بالای آن دقت داشته باشید. این پارامترها تضمین کننده استحکام بالا و طول عمر قطعات خودرو هستند. پارامترهای زیادی بر روی قیمت نهایی بلبرینگ تسمه تایم تاثیرگذار هستند. برای مثال جنس و دوام این قطعه می تواند بر روی قیمت آن اثر بگذارد. به علت این که در حال حاضر قطعات تقلبی و فیک در بازار بسیار زیاد شده است لازم است که برای خرید قطعات خودرو به فروشگاه های معتبر رجوع کنید. مستر یدکی یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش قطعه های متفاوت خودرو به صورت اصل و اورجینال است. شما می توانید در هنگام خرید از مشاوران این شرکت مشاوره های لازم را بگیرید. در این صورت می توانید بهترین قطعه را برای خودروی خود خریداری کنید.


خرید اینترنتی بلبرینگ تسمه تایم

 برای خرید بلبرینگ تسمه تایم می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین درخواست خود را از فروشگاه مستر یدکی سفارش دهید. باید بدانید که خرید اینترنتی شما از این فروشگاه امن است و شما می توانید محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرد. برای این منظور لازم است که به سایت این شرکت وارد شوید و کالای مورد نظر خود را ثبت کنید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. با خرید اینترنتی از فروشگاه مستر یدکی خریدی آسوده و مطمئن را تجربه کنید.

واتساپ