فیلتر هوا چری

فیتر هوا به علت داشتن خاصیت جذب کردن دره هایی که در هوا موجود هستند از ورود گرد و خاک و دیگر ذرات آلاینده به درون موتور خودرو جلوگیری به عمل می آورد. در نظر داشته باشید که فیلتر هوا در خودروها می تواند اسفنجی، کتان و یا سلولزی باشد و می توانند آلاینده ها تا 20 میکرون را از هوا بگیرند و جداسازی کنند.

فیلتر هوا در ماشین وسیله ای بسیار کاربردی است که در راه ورود هوا به سیستم سوخت رسانی ماشین که درون محفظه خاص فیلتر است نصب می شود. باید بدانید که این سیستم سوخت رسانی را کاربراتور و یا انژکتور می نامند. فیلتر هوا همچنین از ورود حشرات، ماسه ها و یا زباله ها به موتور پیشگیری می کند و ترکیب درستی از سوخت و هوا را برای حمایت از عملکرد اطمینان به وجود می آورد.

علت استفاده از فیلتر هوا این است که ذره های معلق موجود در هوا اگر فیلتر نشوند به موتور ماشین وارد می شوند و سبب ساییدن و فرسوده شدن بخش های کاربردی و مهم موتور می شوند. لازم است بدانید که این بخش ها در موتور شامل یاتاقان ها، سوپاپ ها، بدنه درونی سیلندر و رینگ های پیستون می باشد.

 اگر فیلتر نامرغوب را برای خودروی خود تهیه نمایید انتخاب مناسبی نمی باشد. معمولا فیلترهای نامرغوب دارای قیمت پایین هستند و دارای علامت و مشخصه استانددارد نمی باشند.

 این فیلترها از مواد اولیه بی کیفیت تهیه می شوند که سبب به وجود آوردن آسیب به موتور می شوند. فیلتر هوای نامناسب سبب می شود تا بیش از اندازه لازم سوخت مصرف شود و قدرت موتور پایین بیاید. همچنین روغن سوزی یکی دیگر از نتایج استفاده از فیلتر هوای بی کیفیت و نامناسب است. بنابراین لازم است که برای خرید فیلتر هوای چری با کیفیت به فروشگاه های معتبر مانند مستر یدکی مراجعه کنید.

 باید بدانید که فیلترهای هوا که دارای کیفیت خوبی نباشند در مقابل رطوبت و گازهایی که در هوا موجود هستند دچار چروک می شوند و ساختمان اصلی خود را از دست می دهند.

 فروش فیلتر هوا چری به وسیله شرکت مستر یدکی انجام می شود. قیمت فیلتر هوا چری در این شرکت برای مشتریان مقرون به صرفه می باشد. البته باید بدانید که این شرکت محصولات یدکی خودرو را به صورت اصل و اورجینال همراه با گارانتی به خریداران ارائه می دهد. خرید فیلتر هوا چری از شرکت مستر یدکی را به ما مشتریان توصیه می کنیم.

انواع فیلتر هوا چری

فیلتر هوا در خودرو دارای انواع مختلفی است. این فیلترها شامل کتان، اسفنجی، کاغذی و پنبه ای می باشند. باید بدانید که  دوام این فیلترها در قیاس با هم متفاوت است و در نتیجه قیمت آن ها نیز با هم فرق دارد. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین فیلتر هوا چری به فروشگاه مستر یدکی رجوع کنید.

برندهای مختلف برای فیلتر هوا چری

برندهای مختلف فیلتر هوا چری در بازار موجود می باشد که با توجه به کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. مهم است که فیلتر هوای چری را به صورت اصل و فابریک خریداری نمایید. برای این کار می توانید به فروشگاه مستر یدکی رجوع نمایید.

قیمت فیلتر هوا چری

قیمت فیلتر هوا چری با توجه به نوع برندی که انتخاب می کنید متفاوت است. هر برند با توجه به مشخصه هایی که دارد قیمت مناسب و متفاوتی را برای محصول خود انتخاب می کند. البته باید بدانید که برخی از محصولاتی که در بازار به فروش می رسند تقلبی هستند. بنابراین باید کالای خود را از شرکت های معتبر تهیه کنید. مستر یدکی فیلتر هوای چری را به صورت اصل و با قیمتی مناسب همراه با ضمانت نامه به مشتریان ارائه می دهد.

خرید اینترنتی فیلتر هوا چری

شما می توانید برای خرید اینترنتی فیلتر هوا چری به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام نمایید. این نوع خرید برای بسیاری از مشتریان مطلوب است. برای این کار لازم است که به شرکت مستر یدکی وارد

شوید و کالای خود را سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرد. خرید اینترنتی از شرکت مستر یدکی را با خیال آسوده و مطمئن انجام دهید.

شرکت مستر یدکی بهترین اجزا و قطعه های ماشین مثل فیلتر هوا چری را با قیمتی مناسب و به صورت اصل به مشتریان عرضه می دارد. این فروشگاه اصالت کالاهای خود را برای خریداران عزیز ضمانت می کند.

واتساپ