خرید لنت ترمز دنا

خودرو دنا از محصولات شرکت ایران خودرو است که سیستم ترمز چرخ‌های جلو و عقب آن از نوع دیسک تشکیل شده اند که مورد قبول بسیاری از افراد قرار گرفته است. یکی از قسمت‌های مهم و ضروری سیستم‌های ایمنی خودرو دنا، ترمز آن به‌شمار می‌آید که از اجزای مختلفی تشکیل شده است. لنت ترمز دنا از مهمترین اجزای سیستم ترمز این خودرو محسوب می‌شوند که در اثر فشار لنت به دیسک ترمز اصطکاک به وجود می‌آید که سبب کاهش سرعت و متوقف شدن خودرو خواهد شد. لنت ترمز  دنا با برندها و مارک‌های معتبر در بازار موجود است که ویژگی‌ها و مشخصاتی را در این مقاله برای هر برند بیان خواهیم کرد. با مطالعه این مقاله شما می‌توانید لنت ترمز مناسب و با‌کیفیت خود را از نمایندگی لنت ترمز دنا انتخاب کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سیستم ترمز خودرو دنا برای چرخ‌های جلو و عقب به صورت دیسکی است که از 2 سیستم ترمز ضد قفل ABS و‌ EBD تشکیل شده است. بهره‌گیری از سیستم ترمز ABS و‌ EBD در‌ کنار بوستر ترمز، سیستم ترمز خودرو دنا را به یکی از نقاط قوت این محصول ایران خودرو تبدیل کرده است.


مشاهده قیمت قطعات سایپا یدک در فروشگاه اینترنتی مستریدکی


خرید آنلاین لنت ترمز دنا از فروشگاه مستریدکی

لنت‌ ترمز جلو دنا

  • لنت ترمز جلو دنا شركتی ایران خودرو مدل تكستار ساخت فرانسه: این لنت تولید کشور فرانسه است که با وزن 1.7 کیلوگرم به بازار عرضه شده است. این محصول با مدل MA.DEN.BRPAD.J.TEXTAR
  • لنت ترمز جلو دنا مدل پي اچ سي والئو ساخت کره: این لنت ترمز مدل پي اچ سي والئو (PHC-VALEO) تولید کشور کره است که با وزن 1.7 کیلوگرم و 6 ماه ضمانت بیمه ایران به بازار عرضه شده است.
  • لنت ترمز جلو دنا مدل گلد ساخت کره: لنت ترمز دنا مدل گلد (GOLD) تولید کشور کره است که با وزن 1.7 کیلوگرم


پیشنهاد ویژه: لنت ترمز تکستار


 هنگام خرید لنت ترمز جلو دنا به این نکته توجه نمائید که از نمایندگی ها و یا مراکز فروش معتبر و مجاز نسبت به خرید اقدام نمائید. همچنین از انواع لنت ترمز و سایر لوازم و قطعات یدکی توصیه شده از سوی کارخانه سازنده برای خودروی دنا استفاده نمائید. عملکرد مطلوب و کیفیت بالای قطعات استاندارد و اورجینال ضمن تضمین ایمنی و سلامت خودرو و سرنشینان یک رانندگی مطمئن و دلپذیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

لنت‌ ترمز عقب دنا

  • لنت ترمز عقب دنا: بهترین لنت ترمز برای دنا  محصولات شرکت تکستار است. این محصول در یک بسته بندی کوچک آبی رنگ با نوار زیرین زرد رنگ با درج نام ایساکو به بازار عرضه شده است. قیمت این لنت ترمز برای چرخ‌های عقب در بازار 175000 تومان است

 لنت ترمز عقب دنا را نیز می‌توانید از مراکز مختلفی خریداری نمایید اما از این میان باید مرکز خریدی را انتخاب نمایید که معتبر بوده و جنس اصل به فروش برساند. فروشگاه های مجار ایساکو و فروشگاه های معتبر آنلاین برای خرید این قطعه پیشنهاد میشود.


استعلام قیمت فیلتر کابین سوزوکی در فروشگاه اینترنتی مستریدکی


هنگام خرید لنت ترمز دنا به نکات ذکر شده توجه کنید تا محصول تقلبی با کیفیت پایین را خریداری نکنید. لنت ترمز دنا از نقاط قوت این خودرو به‌شمار می‌آید که هر چهار چرخ جلو و عقب این خودرو دارای دیسک ترمز هستند. ABS و EBD بودن ترمز دنا به همراه بوستر ترمز سبب شده است تا افراد هنگام استفاده با عملکرد مطلوب سیستم ترمز این خودرو مواجه شوند. این مشخصه سیستم ترمز دنا به رانندگان حس امنیت و اطمینان را منتقل می‌کند و از ویژگی‌های بارز خودرو دنا محسوب می‌شود.

واتساپ