فیلتر روغن هیوندای اکسنت

فیلتر روغن هیوندای اکسنت

فیلتر روغن ابزاری است که آلودگی‌ هایی همچون ذرات فلزی، گرد و غبار، حشرات، باکتری‌ ها و... را از روغن می‌گیرد و روغنی تمیز را به سمت موتور هدایت می‌ کند. همچنین این ابزار در افزایش طول عمر قطعات موتور و جلوگیری از ورود روغن غلیظ به موتور نقش مهمی را ایفا می‌ کند. اهمیت بالای این ابزار به گونه‌ ای است که باید همانند روغن مدام چک شده و در صورت انقضا فورا نسبت به خرید فیلتر روغن هیوندای اکسنت و تعویض آن اقدام شود. علاوه بر آن، در خرید این فیلتر باید به مواردی همچون میزان کیفیت، نوع، جنس و موارد دیگر توجه کافی داشته باشید تا از آسیب رسیدن به موتور خودرویتان جلوگیری کنید.

انواع فیلتر روغن هیوندای اکسنت

فیلترهای روغن در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌ شوند تا هر کس با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ ها را تهیه نماید. اگر بخواهیم این فیلترها را بر اساس نوع متریال یا مواد تشکیل دهنده تقسیم بندی کنیم، می‌ توانیم بگوییم که انواع فیلتر روغن هیوندای اکسنت عبارتند از:

فیلتر روغن سلولزی

فیلتر روغن کاغذی یا سلولزی از رایج‌ ترین نوع فیلترهایی است که مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بنابراین فروش فیلتر روغن هیوندای اکسنت از نوع سلولزی نسبت به سایر مدل‌ ها بیشتر است. این نوع فیلترها که با عنوان یکبار مصرف هم شناخته می‌ شوند تقریبا 50 درصد از ذرات بسیار ریز آلودگی را به خود جذب می‌کنند و عملکرد متوسطی دارند. توجه داشته باشید که فیلترهای کاغذی باید مدام بررسی شده و به موقع تعویض گردند.

فیلتر مصنوعی

این نوع فیلترها نسبت به نوع سلولزی از جنس بهتر و باکیفیت‌ تری برخوردار هستند اما قدرت فیلتراسیون آن‌ ها مشابه فیلترهای کاغذی است. این نوع فیلترها را باید پس از طی کردن 8000 کیلومتر تعویض کنید.

فیلتر فلزی

بهترین فیلتر روغن هیوندای اکسنت از نوع فیلتر فلزی است. این فیلتر دارای یک محیط توری از جنس میکروگلس است که نسبت به فیلتر سلولزی بسیار ریزتر بوده و قدرت بیشتری برای تمیز کردن روغن دارد. طول عمر این فیلترها بین دو تا پنج سال یا طی کردن 16000 کیلومتر است.


قیمت شمع هیوندای اکسنت در فروشگاه مستریدکی


برندهای مختلف برای فیلتر روغن هیوندای اکسنت

زمانی که صحبت از برند فیلتر روغن می‌ شود بیشتر افراد برند اصلی سازنده خودرو را به سایر برندها ترجیح می‌ دهند. هیوندای برای خودروهای خود یکی از با کیفیت‌ ترین فیلتر های روغن را تولید و به مشتریان خود عرضه می‌ کند. البته شرکت‌ های دیگری نیز در این عرصه فعالیت دارند که اگر بخواهیم تعدادی از برندهای مختلف فیلتر روغن هیوندای اکسنت را نام ببریم می‌ توانیم به برندهای سرکان، بهران فیلتر و شهاب اشاره کنیم. برندهای نام برده شده عملکرد خوبی را در این زمینه ارائه داده‌ اند و می‌ توانید با خیال راحت آن‌ ها را تهیه کنید.

قیمت فیلتر روغن هیوندای اکسنت

با وجود تنوع بالای فیلتر روغن در بازار شاهد ارائه قیمت‌ های مختلفی از آن‌ ها هستیم. این تفاوت قیمت بیشتر به دلیل وجود تفاوت در نوع فیلتر روغن، نوع و کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت آن دیده می‌ شود اما نمی‌ توان تاثیر برند و شرکت سازنده را در قیمت آن نادیده گرفت. به طور کلی قیمت فیلتر روغن هیوندای اکسنت سلولزی و کاغذی از همه ارزان‌ تر است و در مقابل فیلتر فلزی قیمت بالاتری دارد. فیلترهای مصنوعی نیز هزینه بین این دو را به خود اختصاص می‌ دهند. در نظر داشته باشید که فیلتر روغن با توجه به مزیت‌ ها و کاربرد حیاتی که برای موتور خودرو دارد، قیمت بالایی ندارد.بنابراین توصیه می‌ شود حتما از برند ها و فروشگاه‌ های معتبر نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای اکسنت در فروشگاه مستر یدکی

خرید اینترنتی یکی از مرسوم‌ ترین روش‌ ها برای خرید است که علاوه بر صرفه جویی در زمان و عدم محدودیت مکانی، امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌ دهد. به عنوان مثال شما می‌ توانید فیلتر روغن مورد نیاز خود را در سایت جستجو کرده و مدل‌ های مختلف را بررسی کنید. سپس با مقایسه مشخصات آن‌ ها بهترین را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی فیلتر روغن هیوندای اکسنت از فروشگاه مستر یدکی به شما امکان تجربه خوبی از خرید را می‌ دهد. چرا که شما می‌ توانید از قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و ضمانت اصالت و سلامت کالا بهره‌ مند شوید. همچنین در صورت نیاز می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن‌ ها راهنمایی بگیرید.

واتساپ