فیلتر روغن هیوندای توسان

فیلتر روغن توسان

وظیفه فیلتر روغن توسان جذب آلودگی‌ ها و بهبود عملکرد موتور خودرو است. کارکرد فیلتر به گونه‌ ای است که با پایین آوردن دمای خودرو، شتاب ماشین افزایش پیدا می‌ کند. علاوه بر آن از افت فشار و یا کاهش روغن خودرو هم جلوگیری می‌ کند. در نتیجه از خرابی‌ های احتمالی موتور خودرو پیشگیری می‌ شود. به همین جهت هر بار همزمان با تعویض روغن، فیلتر روغن هم تعویض می‌ شود. بدین ترتیب دیگر نگران یاتاقان زدن و یا هزینه‌ های سنگین تعمیرات موتور خودرو نخواهید بود. در بازار انواع فیلتر روغن توسان در مدل‌ های مختلف عرضه می‌ شود. توصیه می‌ شود قبل از خرید فیلتر روغن توسان حتماً اطلاعاتی درباره ویژگی‌ های محصول داشته باشید.

فیلتر روغن توسان چیست؟

فیلتر روغن توسان همانطور که از نامش پیداست، باعث جذب آلاینده‌ های ناشی از کارکرد روغن موتور خودرو می‌ شود. همچنین کارکرد موتور خودرو را بالا می‌ برد. تقریباً پس از هر ۷ هزار کیلومتر بایستی فیلتر روغن توسان تعویض شود. البته زمان دقیق تعویض فیلتر روغن از سوی کارخانه تولید کننده تعیین می‌ شود. توجه داشته باشید که برای خرید فیلتر روغن توسان حتماً به اورجینال بودن آن دقت کنید. چرا که با وجود اجناس تقلبی در بازار، ترجیحاً این قطعه را با گارانتی و ضمانت کالا خریداری کنید. بدین ترتیب می‌ توانید عمل‌ کرد موتور خودروی خود را تضمین کنید.

تشخیص فیلتر روغن تقلبی را از اصل 

با توجه به بازار داغ لوازم یدکی خودرو، در حال حاضر شاهد طیف متنوعی از قطعات تقلبی هستیم. اما چطور می‌ توان فیلتر روغن توسان اورجینال را از تقلبی تشخیص داد! در اینجا به یک سری از مشخصه‌ های فیلتر روغن تقلبی اشاره می‌کنیم.

مشخصه‌های فیلتر روغن تقلبی شامل:

عدم قابلیت تصفیه روغن موتور

روغن ریزی مداوم

جمع شدن فیلتر و مسدود کردن کانال روغن

عدم بهبود کارکرد خودرو در هنگام شتاب گرفتن

عدم سازگاری با مدل خودرو

قابل توجه برای خرید فیلتر روغن توسان

در این بخش به برخی از ضروری‌ ترین نکات مرتبط با خرید انواع فیلتر روغن توسان اشاره می‌کنیم:

استفاده از روغن با کیفیت تا حد بسیار زیادی در میزان کارکرد استاندارد فیلتر مؤثر است.

در صورت استفاده از روغن بی کیفیت با نا خالصی‌ های زیاد از عمر فیلتر روغن توسان کاسته می‌ شود.

حتماً فیلتر روغن را در اسرع وقت و مناسب با میزان کارکرد موتور خودرو تعویض کنید.

برای خرید فیلتر روغن توسان آن را به صورت شرکتی و اورجینال از فروشگاه‌ های معتبر خریداری کنید.

دریافت ضمانت کالا به همراه گارانتی فروش فیلتر روغن توسان حائز اهمیت است.

خرید فیلتر روغن توسان اورجینال و شرکتی با قیمت مناسب و کارکرد بالا را از یاد نبرید.

خرید اینترنتی فیلتر روغن توسان

خرید اینترنتی فیلتر روغن توسان با بهترین کیفیت و تضمین بهترین قیمت بازار را از مستر یدکی بخواهید. مستر یدکی عرضه‌ کننده انواع قطعات فنی و یدکی خودرو های روز دنیا آماده ارائه بهترین خدمات خود به شما مشتریان عزیز است. خرید آسان، تحویل محصول در اسرع وقت به سراسر ایران به همراه گارانتی فروش و ضمانت کالا از جمله خدمات ما به شماست. پس فرصت را از دست نداده و همین حالا با مشاوران مستر یدکی تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان در ساعات اداری هستند.

واتساپ