لوازم یدکی پژو 207

خرید لوازم یدکی پژو 207

این پژو در واقع شکل اصلاح شده و تغییر یافته پژو 206 در ایران بود که برای اولین بار پس از توقف تولید 206 اتومات از پژو 207 رونمایی شد. در سال 1390 آرام آرام این خودرو با موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر TU5 با قدرت 105 اسب بخار به خط تولید محصولات ایران خودرو اضافه شد تا برای سلیقه 206 دوستان تغییری باشد. عرضه لوازم یدکی پژو 207 به هیچ مشکلی پیش می‌رفت تا اینکه در سال 1391 به دلیل تحریم‌هایی که بازار خودروی را درگیر کرده بود، تولید پژو 207 متوقف شد. این وقفه باعث شد تا تولیداتی که از سال 1395 از این محصول مجدد وارد بازار می‌شد، تغییراتی نسبت به نسخه قبلی داشته باشید. البته در حوالی سال 1397 بود که مدل صندوق دار آن هم وارد بازار شد. چشمگیرترین تفاوت‌های این مدل‌ها به شرح زیر است. آنچه که در ظاهر این دو مدل به چشم می‌آید:

  • افزایش برآمدگی چراغ‌های جلو و عقب
  • به روز شدن جلو پنجره و فرمت جلوی خودرو
  • LED شدن چراغ‌های عقب
  • اضافه شدن day light
  • آینه‌های جانبی جدید به همراه راهنما
  • تغییر رینگ‌ها
  • تغییر جلو داشبورد ماشین و به روز شدن آن

آپشن‌های افزوده شده:

  • فرمان مالتی کنترل ( کلید‌های کنترلی کروز کنترل و کلید‌های کنترلی سیستم صوتی )
  • مانیتور 7 اینچی لمسی
  • سیستم پخش DVD
  • سیستم نویگیشن
  • اطلاعات سفری
  • پدال گاز برقی
  • دوربین دنده عقب
  • کروز کنترل

این‌ها تمام تغییرات عمده‌ای بود که طی این وقفه، در خودرو اتفاق افتاد. برای دارندگان هر خودرویی مهم است که نسبت به لوازم یدکی مخصوص آن، محدوده قیمت‌شان، نحوه کاربرد و... اطلاعاتی به دست بیاورد. ما در این مطلب از مستریدکی به تمام سوالات مطرح شده شما پاسخ می‌دهیم. با این راهنمای خرید لوازم یدکی پژو 207 همراه باشید.

راهنمای خرید لوازم یدکی خودرو پژو 207

شما از چند مسیر مختلف می‌توانید برای خرید لوازم یدکی پژو 207 اقدام کنید. یکی مراجعه حضوری به نمایندگی‌‌ها و خرده فروشی‌ها است و دیگری خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است. شما با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های رسمی سطح شهر، اطمینان خاطر بیشتری از کیفیت و اصالت کالای خریداری شده دارید. اما مشکل بزرگ در این نوع خرید، صرف زمان بسیاری است که شما می‌توانید به کارهای مهم دیگری بپردازید. در خرید حضوری، مراجعه به خرده فروشی‌ها است که در برخی موارد به شما توصیه نمی‌کنیم، اما در شرایطی این راه حل تنها راه است. اما همه این را می‌دانیم که در بازار فعلی آنقدر اطمینان به اصالت کالا مشکل است تا باعث تردید برای خرید از هر فروشگاهی شود. اما روش خرید اینترنتی شما می‌توانید در نهایت صبر و حوصله، بدون پیش داوری‌های دیگران، محصولات مورد نظراتان را جستجو کنید و درباره آن‌ها اطلاعات لازم را به دست بیاورید. این شیوه از خرید علاوه بر عدم اتلاف وقت و انرژی شما، تجربه‌ای فراموش نشدنی از خرید را برای‌تان خلق می‌کند.

قیمت لوازم یدکی پژو 207

قیمت هر محصول با توجه به معیارهای مختلفی متفاوت است. از کارکرد آن تا کیفیت ساخت، همگی شاخص‌هایی هستند که محدوده قیمت لوازم یدکی پژو 207 را متفاوت می‌کنند. اما اگر بخواهید به متغیری از اعداد برسید، می‌توان چنین گفت:

  1. محدوده قیمت لوازم مصرفی پژو 207: بین 10 تا 300 هزار تومان
  2. محدوده قیمت لوازم برقی پژو 207: بین 30 هزار تومان تا یک میلیون تومان
  3. محدوده قیمت لوازم موتوری پژو 207: بین 120 هزار تا 1.5 میلیون تومان

نمایندگی رسمی فروش لوازم یدکی پژو 207

نمایندگی رسمی و معتبری که برای خرید لوازم یدکی پژو 207 معرفی شده، «ایساکو» است.شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های معتبر و یا ارجاع به فروشگاه‌های اینترنتی که مورد اطمینان هستند، محصولات این شرکت و دیگر شرکت‌های معتبر را عرضه می‌کنند، انتخاب و خرید کنید. مجموعه مستر یدکی با پشتوانه سال‌‌‌ها فعالیت در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که با کمترین ریسک ممکن، محصولی با کیفیت را برای خودرو خود خریداری کنید. ما با فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز شما به آسان شدن خریدتان کمک می‌کنیم و در نهایت می‌‌توانید با آسودگی خاطر، از طریف درگاه پرداخت امن، خرید کالای با اصالت خود را نهایی کنید.

انواع لوازم یدکی پژو 207

دسته بندی که در خصوص لوازم یدکی پژو 207 قابل بررسی است به این شرح است: قطعات مصرفی، برقی، موتوری، و بدنه. که هرکدام از آن‌ها کارکردهای متفاوتی دارند و براساس این کارکرد، توجهات مختلفی می‌خواهند.

  • لوازم یدکی مصرفی پژو 207: لوازم مصرفی هر خودرو با توجه به میزان فعالیت آن، کیفیت محصول و همچنین مراقبت‌های مالک خودرو، زمان مشخصی برای تعویض دارند. فیلتر بنزین، روغن موتور و صفحه کلاچ از جمله این قطعات هستند. برای نمونه عدد استانداردی که برای عمر مفید هر کدام از این محصولات در نظر گرفته شده است به ترتیب است:
    1. فيلتر بنزين: هر ٢٠٠٠٠ تا ٤٠٠٠٠ كيلومتر
    2. روغن موتور: بين ٥٠٠٠ تا١٠٠٠٠ كيلومتر
    3. صفحه کلاچ: ۴۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ کیلومتر
  • لوازم یدکی بدنه پژو 207: همه آن قطعاتی که بدنه یک خودرو را می‌سازند در این دسته قرار می‌گیرند. این قطعات شامل چراغ‌‌ها، سپر، دستگیره، گل‌گیر و ... است.
  • قطعات موتوری پژو 207: آن گروه از قطعات در مجموعه موتور درگیر هستند جزو قطعات موتوری هستند. تسمه تایم، هواکش خودرو و ... از این دسته هستند.
  • قطعات برقی پژو 207: یکی از گروه قطعات بسیار مهم در خودرو همین قطعات برقی هستند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دینام و استارت خودرو اشاره کرد.

راه های تشخیص اصالت کالا برای لوازم یدکی پژو 207

باتوجه به اینکه بسیاری از قطعات خودرو و لوازم یدکی پژو 207 به دلیل ساخت راحت، نمونه‌های غیراصلی بسیاری دارند؛ خرید کالای اصل یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان است. ایساکو برای رفع این مشکل چند راه را پیش پای مشتریان خود قرار داده که به آن‌ها اشاره می‌کنیم. علامت استاندارد ملی، هلوگرام مخصوص محصولات ایساکو، کد ویژه هر محصول که قابلیت راستی آزمایی در سامانه «اصل بخرید» را دارد. همگی راه‌هایی است که شما به راحتی می‌توانید از خسارت‌های بعدی جلوگیری کنید. از نکات مهم دیگری که در هنگام خرید باید به آن دقت کافی داشته باشید بسته بندی محصول است. همچنین برای اطمینان خاطر بیشتر و پیگری‌های بعدی از فروشنده فاکتور خرید محصول دریافت کنید.

واتساپ