فیلتر روغن ساندرو

فیلتر روغن ساندرو همان طور که از نام آن مشخص است برای تصفیه و  پاک سازی روغن ورودی به موتور انجام می‌ شود. معمولا حین کارکرد موتور خودرو آلودگی‌ هایی مانند دود ناشی از احتراق در موتور، گرد و غبار، آلاینده‌ ها و تکه‌ های فلزات که به دلیل سایش روی یکدیگر جدا شده اند وارد روغن شده و در صورتی که تصفیه نشود سبب بروز مشکلات فنی در موتور خودرو می‌ شود. اگر به هر دلیلی فیلتر روغن ساندرو دچار مشکل باشد و تصفیه را به درستی انجام ندهد پس از گذر مدت کوتاهی آسیب‌ های جبران ناپذیری را به موتور خودرو وارد می‌ کند. به طور خلاصه فیلتر روغن برای روانکاری، خنک کاری موتور و جمع آوری آلودگی‌ های موجود در روغن موتور استفاده می‌ شود.

انواع فیلتر روغن ساندرو

انواع فیلتر روغن ساندرو بر اساس ساختمان و نوع طراحی به دو دسته تقسیم می‌ شوند. این دو فیلتر روغن در واقع هر کدام مواد اولیه به کار رفته و طراحی منحصر به فرد خود را دارند و به طبع نیز از لحاظ کارایی با یکدیگر متفاوت هستند. مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با فیلتر روغن خودرو در ادامه به طور کامل انواع فیلتر روغن ساندرو برای شما شرح داده است.

فیلتر روغن پیچی ساندرو

فیلتر روغن پیچی یک ساختار استوانه‌ ای است که المنت تصفیه روغن به همراه سایر قطعات مانند واشر آب بندی و بدنه فلزی، در آن قرار می‌ گیرد. این قطعات به صورت پیچی بسته شده و با استفاده از یک کاغذ با جنس مخصوص رزین فنولیک به تصفیه روغن می‌ پردازند. فیلتر روغن پیچی ساندرو جزء رایج‌ ترین فیلتر های روغن برای این خودرو است.

فیلتر روغن کارتریجی ساندرو

این فیلتر روغن ساختار مشابه با فیلتر روغن پیچی ساندرو دارد اما این تفاوت که این محصول بر روی موتور خودرو نصب شده و فیلتر درون محفظه آن قرار می‌ گیرد. در واقع فیلتر روغن کارتریجی ساندرو ساختار ساده‌ تری نسبت به فیلتر روغن پیچی دارد.

برندهای مختلف فیلتر روغن ساندرو

به دلیل پرکاربرد بودن فیلتر روغن ساندرو و نیاز دائمی بازار به این محصول برند های مختلفی روی کار آمده اند که هر کدام محصول مورد نظر را با طراحی خاص و کیفیت متفاوت به دست مصرف کنندگان عزیز می‌ رسانند. مستر یدکی بهترین برندهای موجود در بازارهای روز دنیا را شناسایی و محصولات آن‌ ها در دسترس کاربران قرار داده است تا آنها بتوانند همیشه از یک محصول با کیفیت استفاده کنند. در ادامه بهترین برند های فیلتر روغن ساندرو را مشاهده می‌ کنید.

برند سرکان فیلتر روغن ساندرو

برند سرکان یکی از مشهورترین برند های موجود در بازار است که قطعات فیلتر خودرو را با طراحی خاص و کیفیت بی‌ نظیر به کاربران ارائه می‌ دهد. فیلتر روغن سرکان ساندرو از مواد اولیه درجه یک ساخته شده و از همین رو دارای ماندگاری بالایی نیز‌می‌ باشد. مستر یدکی به شما توصیه می‌ کند در صورتی که به دنبال یک روغن موتور با ماندگاری بالا هستید همین حالا برای خرید این محصول اقدام کنید.

برند بهران فیلتر روغن ساندرو

بهران جزء بزرگ‌ ترین شرکت‌ های تولید کننده قطعات مختلف ماشین در ایران است. این شرکت با داشتن سال‌ ها سابقه درخشان در حوزه تولید فیلتر روغن خودرو و همچنین ارائه ضمانت و گارانتی هنگام خرید خیال شما را از بابت تهیه یک محصول باکیفیت راحت می‌ کند. یکی از ویژگی‌ های محبوب برند بهران برای فیلتر روغن ساندرو ماندگاری طولانی مدت آن است و شما نیازی نیست که در بازه‌ های زمانی کوتاه برای تعویض آن اقدام کنید.

برند ایساکو فیلتر روغن ساندرو

برند فیلتر روغن ایساکو در بازار طرفداران زیادی دارند و اکثر افراد نیز ترجیح می‌ دهند از یک محصول باکیفیت برای فیلتر روغن ماشین خود استفاده کنند به همین دلیل برند ایساکو را انتخاب می‌ کنند. برند ایساکو با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا برای ساخت این محصول و همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک، تلاش می‌ کند تا یک محصول بی عیب و نقص را به کاربران ارائه دهد.

قیمت فیلتر روغن ساندرو

قیمت فیلتر روغن ساندرو مانند تمامی محصولات و قطعات خودرو به قیمت دلار و ارز در بازار بستگی دارد زیرا برخی از قطعات آن وارداتی بوده و با ارز بین المللی خرید و فروش می‌ شود. همچنین نوع برند و کیفیت محصول نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت آن می‌ گذارد. علاوه بر این، نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت و مدت زمان ماندگاری نیست جز مواردی است که می‌ تواند سبب افزایش قیمت این محصول شود. به همین دلیل نمی‌ توان برای قیمت فیلتر روغن ساندرو یک عدد مشخص را بیان کرد.

خرید اینترنتی فیلتر روغن ساندرو در فروشگاه مستر یدکی

خرید فیلتر روغن ساندرو به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است و شما با استفاده از هر دو روش می‌ توانید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید اما پیشنهاد ما این است که برای راحتی کار و تجربه یک خرید لذت بخش از طریق سایت مستر یدکی برای خرید آنلاین محصول اقدام کنید. همچنین می‌ توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید فیلتر روغن ساندرو با کارشناسان فروش مستر یدکی تماس گرفته و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید.

 

واتساپ