لنت ترمز هیوندای سوناتا

لنت ترمز سوناتا

لنت ترمز سوناتا یکی از مهم‌ ترین قطعات موجود در این ماشین بوده به طوری که امروزه آن را قطعه‌ ای فوق ایمنی می‌ نامند. به همین دلیل است که کیفیت درجه یک و اصل بودن این قطعه اهمیت فراوانی دارد؛ زیرا که با امنیت سرنشینان خودرو در ارتباط است.

نکته مهمی که در ارتباط با انواع لنت ترمز سوناتا وجود دارد طول عمر این قطعه است؛ زیرا بعد از مدتی مشخص باید تعویض شود. بنابراین اگر با کشیدن فرمان در زمان ترمز با مواردی مثل سوت کشیدن یا خرخر کردن و لرزش پدال مواجه شدید، زمان تعویض لنت ترمز خودرو شما فرا رسیده است.

انواع لنت ترمز سوناتا

لنت ترمز خودروی سوناتا انواع مختلفی دارد. بهترین راه قبل از خرید لنت ترمز سوناتا شناخت انواع آن و مناسب‌ ترین آن برای خودرو شما است. در ادامه به معرفی انواع لنت ترمز می‌ پردازیم تا اطلاعات کافی را در ارتباط با این قطعه مهم خودرو کسب کنید.

لنت ترمز ارگانیک:

این نوع از لنت ترمزها که جزء ارزان‌ ترین آن‌ ها است، عمر کوتاه‌ تری داشته و در ساخت آن شاهد استفاده از فلز نیستیم.

لنت ترمز کم فلز:

این نمونه از لنت‌ ها از مقدار کمی فلز ساخته شده‌ اند و نسبت به لنت‌ های ارگانیک عمر بالاتری دارند؛ اما با این حال از سر و صدای بیشتری نیز برخوردار هستند.

لنت ترمز نیمه فلزی:

لنت ترمز نیمه فلزی از لنت‌ های یاد شده در بالا طول عمر و درصد فلز بیشتری دارد و زمان تعویض آن‌ ها طولانی‌ تر است.

لنت ترمز سرامیکی:

لنت‌ های ترمز سرامیکی در بین دیگر لنت‌ ها بیشترین طول عمر و کیفیت را دارا است؛ به طوری که زمان تعویض آن‌ ها تا حد زیادی بیشتر از دیگر لنت‌ ها است. به همین دلیل لنت ترمز سرامیکی قیمت بالاتری نسبت به بقیه لنت‌ ها دارد.

برندهای مختلف برای لنت ترمز سوناتا

شرکت‌ های مختلفی در زمینه تولید لنت خودرو فعالیت دارند. همه این شرکت‌ ها با تولید لنت ترمز درجه یک محصولی با کیفیت را به بازار ارائه کرده‌ اند. از بین برندهای مختلف لنت ترمز سوناتا می‌ توان های کیو، پارس لنت، هایما، کوریا تک، های تک، تایومی، لئون و فدرال و ... را نام برد. در میان برندهای نام برده شده، برند هایما محصول مشترک دو کشور ایران و ایتالیا است و یکی از بهترین برندهای لنت ترمز خودروی سوناتا محسوب می‌ شود.

قیمت لنت ترمز سوناتا

عوامل مختلفی در قیمت لنت ترمز سوناتا تاثیرگذار هستند. از جمله آن می‌ توان به برند لنت و کیفیت آن، مدل، لنت عقب یا جلو و سال ساخت خودرو اشاره کرد. از آن‌ جایی که لنت قطعه‌ ای مصرفی و مهم در سیستم خودرو است، بهتر است ان را با کیفیت بالا تهیه کنید و از اصل بودن آن مطمئن شوید؛ زیرا امروزه لنت‌ های تقلبی بسیاری مشابه با نمونه اصلی وارد بازار شده است.

خرید اینترنتی لنت ترمز سوناتا در فروشگاه مستریدکی

امروزه فروش لنت ترمز سوناتا در سایت‌ های مختلف اینترنتی صورت می‌ گیرد. این نوع خرید در واقع روشی جدید و مطمئن به شمار می‌ رود که شرایط را برای خرید آسان فراهم کرده است.

اگر شما هم به دنبال خریدی ایمن هستید پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی لنت ترمز سوناتا از فروشگاه مستریدکی است. این فروشگاه با سال‌ ها تجربه در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو خیال مشتریان را نسبت به کیفیت و اصل بودن کالا راحت کرده است؛ بنابراین می‌ توانید همین الان خرید خود را ثبت کنید و محصول را در درب منزل خود تحویل بگیرید.

واتساپ