آب رادیاتور در خودرو نقش خنک کنندگی موتور را عهده دار است. کارکرد آب رادیاتور به این شکل است که با گذر از منفذهایی که در سیلندر وجود دارد، حرارت درون خودرو را جذب می نماید. این امر سبب می شود تا موتور ماشین خنک بماند. فشنگی خودرو قطعه ای است که در کنار قطعه ترموستات در ماشین قرار گرفته است و می تواند حرارت آب خودرو را ارزیابی نماید. در قدیم به این قطعه شمع آب می گفتند. فشنگی خودرو در مسیر مایع سرد کننده آب رادیاتور قرار دارد. باید بدانید که دمای آب در هر زمان به وسیله این حس گر سنجیده می شود.
برای خرید فشنگی خودرو با مناسب ترین قیمت می توانید به فروشگاه مستر یدکی مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید که شرکت مستر یدکی یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش قطعه های مختلف خودرو می باشد که ضمانت و اصالت کالاها را برای مشتریان تضمین می نماید. بنابراین خریداران می توانند با خیالی آسوده برای هر قطعه خودرو به این شرکت مراجعه نمایند. قیمت فشنگی خودرو در این فروشگاه برای مشتریان بسیار به صرفه است.

برندهای تولید کننده فشنگی خودرو

در نظر داشته باشید که شرکت های متفاوتی اقدام به تولید فشنگی خودرو کرده اند. در این بین می توان به نگین موتور ویرا، جهان پارت آریا و سام پارت اشاره کرد. این برندها داخلی هستند. باید بدانید که بعضی از فشنگی های خودروهای مختلف به وسیله خود شرکت های سازنده خودرو مانند لیفان و رنو تولید می شوند. این شرکت ها به کشورهای چین و فرانسه متعلق هستند. شما می توانید برای اطلاع از انواع برندهای فشنگی خودرو و قیمت آن ها به فروشگاه مستر یدکی رجوع نمایید. به همه خریداران توصیه می شود که خرید فشنگی خودرو را از شرکت مستر یدکی انجام دهند.

قیمت فشنگی خودرو

قیمت فشنگی خودرو با توجه به فاکتورهای مختلفی به مشتریان ارائه می شود. با توجه به نوع خودرو و نوع فشنگی خودرو باید قیمت متفاوتی را پرداخت نمایید. شما می توانید برای خرید قطعات اصلی و اروجینال خودرو از جمله فشنگی خودرو به فروشگاه مستر یدکی مراجعه نمایید. فروش فشنگی خودرو در این شرکت در انواع مختلف به خریداران عرضه می شود.

 خرید فشنگی خودرو از فروشگاه مستر یدکی

 خرید اینترنتی فشنگی خودرو برای مشتریان در فروشگاه مستر یدکی فراهم است. شما می توانید برای خرید این قطعه به صورت آنلاین اقدام نمایید. همچنین مشتریان می توانند خرید این قطعه را به صورت حضوری نیز انجام دهند. این فروشگاه همه قطعه های یدکی خودرو را با بالاترین کیفیت و ضمانت و بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. همچنین شما می توانید از پشتیبانی این فروشگاه به صورت آنلاین استفاده نمایید. کارشناسان مستر یدکی به خریداران مشاوره رایگان ارائه می دهند. همچنین مستر یدکی خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.
مشتریان می توانند برای خرید و تحویل بهترین و باکیفیت ترین قطعات خودرو از جمله فشنگی خودرو به فروشگاه مستر یدکی مراجعه نمایند. برای این که بتوانید با قیمت برندهای مختلف فشنگی خودرو آشنا شوید می توانید وارد سایت مستر یدکی شوید و کالای مربوطه را سرچ نمایید.

واتساپ