خرید فیلتر هوا سوزوکی

در طی چندین سال گذشته که پای خودروی سوزوکی به ایران توسط شرکت ایران خودور باز شده است و محصولاتی مانند سوزوکی گراند ویتارا 2400 و سوزوکی کیزاشی در خیابان های شهر‌های ایران دیده می‌شود. فیلتر هوای سوزوکی یکی از لوازم مصرفی این خودرو ها است که نسبت به سایر قطعات، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از مدل‌های کیزاشی و ویتارا با هم متفاوت هستند و شما نمی توانید آنها را به جای هم استفاده کنید. البته در حال حاضر به دلیل اینکه تولید و عرضه سوزوکی ویتارا توسط ایران خودرو رونق گرفته است، فیلتر هوای ویتارا بیشتر در بازار پیدا می‌شود. فیلتر هوا سوزوکی وجود این قطعه و تعویض به موقع آن برای خودروی سوزوکی یک امر حیاتی است. این قطعه از ورود ذرات ریز معلق در هوا به داخل موتور جلوگیری می کند و مانع از کاهش بازدهی آن می‌شود. در صورتی که در مناطق کویری زندگی می کنید، باید حداقل هر 5 هزار مایلی که از سوزوکی استفاده می کنید، نگاهی به فیلتر هوا سوزوکی بیندازید و اگر بعد از تمیز کردن این قطعه احساس کردید که کارکرد فیلتر نسبت به قبل تفاوتی ایجاد نکرد یا فایده نداشت، فیلتر را حتماً در اولین فرصت تعویض کنید. پس هنگام خرید فیلتر هوای سوزوکی به همه موارد ایمنی دقت کنید. فراموش نکنید که عدم تعویض به موقع فیلتر می تواند در دراز مدت به موتور شما آسیب بزند و عاملی برای کاهش عمر خودرو است.

نمایندگی خرید فیلتر هوای سوزوکی

با توجه به تولید خودروی سوزوکی توسط ایران خودرو، شرکت ایساکو که خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو را بر عهده دارد به کمک نمایندگی ‌های ایران خودرو در سراسر کشور، کار تأمین قطعات سوزوکی از جمله فروش فیلتر هوا سوزوکی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمت برای خودروی سوزوکی ویتارا 2400 در حال حاضر خیلی راحت‌ تر انجام می‌شود و برای سایر محصولات سوزوکی ایران خودرو در گذشته هم،کم و بیش ارائه می‌شود. مشکلی که در این میان وجود دارد این است که بسیاری از اوقات قطعه مورد نظر شما در نمایندگی ‌ها یافت نمی‌شود و نمایندگی‌های ایران خودرو شما را به چند روز بعد حواله می دهند. در این مواقع است که شما می توانید از سایت‌های معتبر فروش و دریافت قیمت فیلتر هوای سوزوکی استفاده کنید. برای اینکه مطمئن شوید که قطعاتی که خریداری می کنید؛ تقلبی نیست. یکی از بهترین راه‌ها برای خرید مطمئن؛ خرید از برندهای معتبر و معروف است. البته باید بدانید که با این وجود هم ممکن است کالای شما اصل نباشد چرا که امروزه درست کردن یک جعبه به همراه هولوگرام و سایر ملزومات، به سادگی انجام می‌شود. با این حال بهتر است برندهای معتبر و حدود قیمت آن‌ها را در ادامه مطالعه کنید. قیمت فیلتر هوا سوزوکی

قیمت فیلتر هوای سوزوکی در بازار

قیمت فیلتر هوا سوزوکی نسبت به سایر خودرو ها کمی گران‌تر است و انواع مدل‌های مختلف خودروی سوزوکی مانند گراند ویتارا و کیزاشی در بازار هستند. قیمت فیلتر هوای خودرو بسته به مدل ماشین متفاوت است. برای خرید این قطعه باید سعی کنید قبل از خرید، از نمایندگی‌های ایران خودرو و همچنین سایت‌های فروش لوازم مصرفی خودرو استعلام بگیرید. شما همچنین می توانید از فروشگاه‌های اینترنتی مانند مستریدکی که خدمات مقایسه قیمت ارائه می دهند، استفاده کنید. این فروشگاه‌ها به شما کمک می کنند یک پیش زمینه ی کلی از قیمت های بازار در ذهن داشته باشید. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید قیمت‌ فیلتر هوای سوزوکی متنوع است و بین 52 هزار تومان تا 156 هزار تومان در بازار یافت می‌شود. شما باید با در نظر گرفتن این که آیا فروشگاه معتبر است؟ یا نه؟ بهترین قیمت را انتخاب و برای خرید اقدام نمایید. در ضمن این قطعه  مدل کیزاشی را هم می توانید با چیزی بین 70 تا 80 هزار تومان تهیه کنید.

بهترین مارک فیلتر هوا سوزوکی در بازار

مارک‌های متنوعی برای این محصول وجود دارد. اگر موفق به خرید فیلتر هوا سوزوکی اصلی را از نمایندگی‌های ایران خودرو خرید نشدید . برندهایی مانند جنیون ژاپن، سرکان ایرانی و ... از بهترین برندهای این محصول هستند. برند سرکان نسبت به جنیون قیمت پایین تری دارد، ولی افراد بسیاری از آن استفاده می کنند و تا حدود زیادی پاسخگوی نیاز خودروی شما خواهد بود .

واتساپ