قاب بلندگو

به طور کلی بلندگو وسیله‌ ای است که انرژی الکتریکی را به انرژی صوتی تبدیل می‌ کند و ۳۰ تا ۵۰ درصد کیفیت یک سیستم خوب وابسته به بلندگو است. یکی از اجزای اصلی بلندگو که در اکثر بلندگو ها مشاهده می‌ شود قاب بلندگو است.

قالب بلندگو وسیله‌ ای است توری مانند که جهت حفاظت از بلندگو و جلوگیری از ایجاد ضربه به آن استفاده می‌ شود. این قاب‌ ها در انواع مختلف و با کیفیت‌ های متفاوت در بازار به فروش می‌ رسند. خرید قاب بلندگو برای همه افرادی که به سلامت بلندگوی خود اهمیت می‌ دهند، ضروری است. زیرا قاب‌ های بلندگو علاوه بر این که از بلندگو محافظت می‌ کنند، سبب افزایش طول عمر و زیبایی ظاهری آن نیز می‌‌ شوند. در این صفحه از مستر یدکی قصد داریم به بررسی بیشتر قاب بلندگو بپردازیم. با ما همراه باشید.

انواع قاب بلندگو

بلندگو ها نزدیک به ۱۰۰ سال است که اختراع شده‌ اند و به همین دلیل دارای انواع مختلفی در بازار هستند و هرکدام نیز کارایی مربوط به خود را دارند. انواع قاب بلندگو تولید شده نیز مطابق با انواع بلندگو بوده و در سایز ها و شکل‌ های مختلف تولید می‌ شوند‌.

قاب‌ های بلندگو معمولا جزو یکی از دسته‌ های زیر هستند:

  • قاب بلندگو بیضی یا خربزه‌ ای

  • قاب بلندگو برجسته

  • قاب بلندگو توری‌ دار

  • قاب بلندگو گرد

  • قاب بلندگو اسپرت

این قاب‌ ها همچنین در سایز های مختلفی نظیر ۴، ۶ یا ۹ اینچی یافت می‌ شوند و انتخاب هر یک از آن‌ ها بستگی به سایز بلندگوی شما دارد.

برندهای مختلف برای قاب بلندگو

تعداد برند های مختلف قاب‌ های بلندگو وابسته به برند های بلندگو های تولید شده هستند، بنابراین می‌ توان گفت هر تعداد برند در ارتباط با بلندگو در بازار وجود داشته که به همان میزان نیز برند های مختلف قاب بلندگو وجود دارند. به طور کلی مشهور  ترین برند های تولید کننده بلندگو و قاب بلندگو شامل موارد زیر هستند:

  • شرکت پارادایم با بیش از ۳۰ سال تجربه در ساخت بلندگو

  • شرکت پلک

  • شرکت KEF

  • شرکت Martin logan

  • شرکت کلیپس

این‌ ها تنها بخشی از بزرگترین شرکت‌ های تولید کننده بلندگو و قاب بلندگو در جهان هستند که تولیدات آن‌ ها به دلیل کیفیت بالا دارای طرفداران بی‌ شماری است.

قیمت قاب بلندگو

قیمت قاب بلندگو به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس و کیفیت بلندگو، شرکت تولید کننده آن و اندازه بلندگو از مهم‌ ترین فاکتور های تاثیر گذار بر روی قیمت بلندگو و قاب بلندگو هستند. همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم قاب بلندگو وسیله‌ ای است که از آسیب رساندن به بلندگو جلوگیری می‌ کند و طول عمر بلندگو را افزایش می‌ دهد، بنابراین صرف هزینه برای خرید قاب بلندگو به معنای صرفه‌ جویی در هزینه‌ های شما است.

خرید اینترنتی قاب بلندگو در فروشگاه مستریدکی

همانطور که می‌ دانید امروزه سایت‌ های مختلفی در زمینه فروش محصولات صوتی فعالیت می‌ کنند لذا انتخاب هر یک از این سایت‌ ها بستگی به نظر شما دارد. به طور کلی اگر قصد دارید محصولی با کیفیت و با قیمتی مناسب را خریداری کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب سایت‌ های معتبر است. مستریدکی یکی از فروشگاه‌ های معروف در زمینه فروش محصولات صوتی از قبیل قاب‌های بلندگو در سایز ها و مدل‌ های مختلف بوده و بهترین انتخاب برای خرید اینترنتی قاب بلندگو است.

واتساپ