چسب واشر ساز

چسب واشر ساز یکی از پرکاربرد ترین چسب‌ ها که برای درزگیری فلنج‌ ها ، سرسیلندر و کاسه نمد و چسباندن قطعاتی است که در دمای بسیار بالا کاربرد دارند. این چسب در واقع همان سیلیکون حرارتی است که دارای مقاومت حرارتی بالایی بوده و توانایی تحمل حرارت را تا دمای 330 درجه سانتیگراد دارد. از ویژگی‌ های بارزی که سبب افزایش کاربرد و فروش چسب واشر ساز شد می‌ توان به سرعت عمل و قدرت بسیار بالای آن اشاره کرد.

این چسب در مجاورت هوا و دمای اتاق خشک شده و به یک لاستیک سیلیکونی قابل انعطاف تبدیل می‌ شود که علاوه بر استحکام بالا، خاصیت ارتجاعی نیز دارد. از دلایل پرکاربرد بودن این نوع چسب می‌ توان به مقاومت حرارتی بالا بدون ترک خوردن و فرسودگی و همینطور مقاومت در برابر آب، روغن و ضد یخ اشاره کرد.

انواع چسب واشر ساز

این چسب توسط شرکت‌ های مختلفی با بسته‌ بندی‌ های خاص تولید و عرضه می‌ شود. انواع چسب واشر ساز برای موارد مختلفی کاربرد دارند. مثلا به دلیل بالا بودن مقاومت حرارتی این چسب‌ ها علاوه بر درزگیری و چسباندن قطعات خودرو می‌ توان آن‌ ها را در کوره‌ های صنعتی و سایر دستگاه‌ های گرمایی نیز مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این چسب واشر ساز در درزگیری و تعمیر دودکش‌ ها، وسایل گرمایی، واشر پمپ‌ های مختلف و موتورها نیز کاربرد دارد که می‌ توان با توجه به نیاز نسبت به تهیه آن اقدام کرد.

برندهای مختلف برای چسب واشر ساز

بالا بودن موارد مصرف و کاربرد چسب واشر ساز و در نهایت متقاضیان آن سبب شده تا شرکت‌ های زیادی روی به تولید این چسب کاربردی بیاورند. بنابراین برندهای مختلف چسب واشر ساز را در بازار می‌ توان مشاهده کرد. یکی از بهترین برندهای چسب که در ایران شناخته شده است و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند برند کاسپین می‌ باشد.

سایر برند هایی که می‌ توان به آن‌ ها اشاره کرد برندهای تسلا، victor reinz، Lubis Gold و Akfix هستند که توانسته‌ اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. البته برند های موجود در بازار به این لیست ختم نمی‌ شود و شرکت‌ های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. به عنوان مثال برندهای پرماتکس، غفاری، زیپر، سیکا، راینز و سنزور را نیز می‌ توان نام برد.

قیمت چسب واشر ساز

عوامل مختلفی می‌ توانند سبب تفاوت قیمت چسب واشر ساز شوند. یکی از این عوامل حجم چسبی است که در داخل تیوب قرار دارد و مسلما هر چه حجم بیشتری داشته باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، شرکت تولید کننده و میزان اعتبار برند، میزان مرغوبیت و کیفیت چسب نیز عواملی هستند که در تعیین قیمت این چسب تاثیر بسزایی دارند.

این نوع چسب‌ ها باید بتوانند خاصیت ارتجاعی یا الاستیسیته خود را برای مدتی طولانی حفظ کرده و دچار ترک خوردگی نشوند. همچنین برای اینکه بتوان از این چسب‌ ها در بخش‌ های مختلف خودرو استفاده کرد لازم است در برابر روغن موتور و چربی‌ ها مقاومت کافی داشته باشد. از این رو برای اینکه بتوانید محصولی باکیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید بهتر است از طریق فروشگاه‌ های معتبر اقدام کنید.

خرید اینترنتی چسب واشر ساز از فروشگاه مستریدکی

چسب واشر ساز کاربردهای فراوانی دارد و با توجه به موارد استفاده آن که نیاز به تحمل دماهای بالا و عدم ترک خوردگی دارد، میزان کیفیت آن اهمیت زیادی پیدا می‌ کند. از این رو برای خرید چسب واشر ساز لازم است اطلاعات کافی در رابطه با رعایت استانداردها و میزان کیفیت آن‌ ها داشته باشید.

کارشناسان ما با دانش و تجربه‌ ای که در این زمینه دارند محصولاتی باکیفیت که مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده باشد برای شما گلچین کرده‌اند تا بتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. شما برای خرید اینترنتی چسب واشر از فروشگاه مستریدکی علاوه بر دریافت مشاوره رایگان می‌ توانید از ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش نیز بهره‌ مند شوید.

واتساپ