چسب قطره ای

چسب قطره ای یکی از انواع چسب‌ هایی است که داشتن ویژگی‌ های خاصی از آن انتظار می‌ رود. به عنوان مثال اینکه در کنار قدرت بالای اتصال، هزینه پایینی نیز داشته باشد و بتواند نیاز به تعمیر را تا حد زیادی کاهش داده و از بین ببرد. از این رو میزان چسبندگی و سرعت آن از عواملی هستند که در انتخاب و خرید چسب قطره ای نقش مهمی را ایفا می‌ کنند.

بی‌ رنگ بودن چسب قطره ای به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید بدون جاگذاشتن رنگ خاصی، دو قطعه مختلف را به یکدیگر بچسبانید. این نوع چسب‌ ها قدرت چسبندگی بسیار خوبی دارند. به همین دلیل در هنگام استفاده از آن‌ها مراقب برخورد با پوست دست خود باشید.

انواع چسب قطره ای

چسب قطره ای برای چسباندن سطوح مختلف قابل استفاده است. از این رو نیاز به داشتن انواع مختلف چسب قطره ای ایجاد شد. به طور معمول این چسب در سه نوع مایع، ژله‌ ای و اسپری تولید و به بازار ارائه می‌ شود که هر کدام ویژگی و کاربرد مختص به خود را دارند. مثلا چسب قطره ای مایع نسبت به نوع ژله‌ ای آن سریع‌ تر خشک می‌ شود و برای ترمیم ترک‌ ها و شکستگی‌ ها بیشتر کاربرد دارد.

چسب قطره ای ژل مانند نسبت به نوع مایع انعطاف پذیرتر است که باعث می‌ شود بتواند پیوند و اتصال منعطف تری را ایجاد کند. قوام بیشتر چسب قطره ای ژله‌ ای به کنترل راحت‌ تر آن منجر شده و آن را برای کار های حساس و نیازمند دقت بیشتر مناسب می‌سازد. در مقابل چسب قطره ای اسپری که به چسب 123 نیز معروف است سرعت بسیار بالایی در چسبندگی و خشک شدن دارد. همچنین استحکام و پایداری بالایی را نیز از آن شاهد هستیم که سبب می‌ شود کاربرد بیشتری داشته باشد. با توجه به مشخصات هر نوع از چسب قطره ای باید بر اساس نیاز شخص و نوع کاربرد، آن را تهیه کرد.

برند های مختلف برای چسب قطره ای

با توجه به انواع مختلف و کاربردهای متنوع چسب قطره ای، انتخاب این محصول نیاز به بررسی و دقت کافی دارد. به طور کلی برندهای مختلف چسب قطره ای موجود در بازار سبب شده تا دست ما در انتخاب باز باشد اما از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که کیفیت برند های مختلف با یکدیگر متفاوت است. از این رو توصیه می‌ شود برای دریافت نتیجه بهتر، از برند های شناخته شده برای خرید اقدام کنید.

برند کاسپین یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید چسب است که کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارد. علاوه بر این برند های رازی، جانسون، mxbon، لازیو، ثنافیکس، super glue، گلریزان، مپل مکس، Vito، رونیا و اندیکا نیز از برندهای شناخته شده بازار محسوب می‌ شوند که می‌ توانید از چسب قطره ای تولیدی‌ شان استفاده کنید.

قیمت چسب قطره ای

همانطور که گفته شد چسب قطره ای نیز توسط شرکت‌ های مختلفی تولید و توزیع می‌ شود که علاوه بر وجود تفاوت میان آن‌ ها از لحاظ کیفیتی، قیمت‌ هایشان نیز تحت تاثیر قرار گرفته و متفاوت خواهد بود. بنابراین در فروش چسب قطره ای کیفیت و دوام چسب اهمیت بسیاری دارد. متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که برخی برندهای متفرقه با تولید چسب قطره ای با کیفیتی بسیار پایین و ارائه آن با قیمت ارزان سعی در بالابردن فروش خود دارند. از این رو بهتر است تنها ملاک خرید خود را روی قیمت محصول قرار ندهید.

قیمت چسب قطره ای تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌ گیرد و علاوه بر حجم آن، برند و شرکت سازنده نیز بر قیمت تاثیر گذار است. این تفاوت قیمت میان برندهای مختلف به دلیل وجود تفاوتی است که در مواد اولیه به کار رفته و در نتیجه مرغوبیت محصول ارائه شده می‌ توان دید.

خرید اینترنتی چسب قطره ای از فروشگاه مستریدکی

برای خرید این محصول لازم است برخی نکات را مدنظر قرار دهید. به عنوان مثال باید بدانید که چسب‌ های قطره‌ ای در بسته‌ بندی و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می‌ شوند. بنابراین با توجه به میزان نیاز خود حجم آن را انتخاب کنید. علاوه بر این به دلیل وجود مواد تشکیل دهنده خطرناک درون چسب‌ های قطره‌ ای توصیه می‌ شود حتما از برندها و همینطور فروشگاه‌ های معتبر اقدام به خرید کنید.

فروشگاه مستریدکی با داشتن انواع چسب قطره ای در ابعاد و برندهای مختلف این امکان را برای شما ایجاد کرده تا بتوانید از هرجای ایران چسب مورد نیاز خود را تهیه و درب منزل تحویل بگیرید. از مزایای خرید اینترنتی چسب قطره ای در فروشگاه مستریدکی می‌ توان به ارائه تضمین اصالت کالا اشاره کرد که سبب می‌ شود خریدی مطمئن را تجربه کنید.

واتساپ