رله خودرو 

رله خودرو قطعه‌ ای است که در بخش‌ های برقی اتومبیل نقش یک سوئیچ الکترو مغناطیسی را ایفا می‌ کند. خودکار بودن این کلید مغناطیسی نیاز به سیم کشی بیش از حد را در خودرو ها به طور قابل توجهی کاهش می‌ دهد. وظیفه رله خودرو قطع و وصل کردن اتوماتیک ولتاژ قوی از طریق یک ولتاژ ضعیف است. به طور کلی رله‌ های خودرو دارای یک هسته آهنی، یک سیم پیچ و برد پلاتینی هستند. اگر صفحه پلاتینی دارای فنر باشد؛ رله فنر دار نامیده می‌ شود. اما اگر رله فنر نداشته باشد دارای صفحه پلاتینی با خاصیت ارتجاعی خواهد بود که با نام رله فنر دار شناخته می‌ شود.

افزون بر موارد ذکر شده، رله خودرو را می‌ توان با توجه به کاربرد و محل قرار گیری آنها به انواع مختلفی مانند رله فن، رله گرمکن شیشه عقب، رله بوق، رله فلاشر، رله بخاری، رله شیشه بالا بر، رله دوبل، رله سوزنی و … دسته بندی نمود. هر یک از این رله‌ ها در قسمت‌ های مربوط به خود تعبیه شده‌ اند؛ پس در صورت مواجهه با مشکل، عملکرد آن بخش دچار اختلال می‌ شود.

برند های تولید کننده رله خودرو 

این روز ها شاهد بازار رقابتی خرید و فروش رله خودرو هستیم. در واقع، تولید کنندگان لوازم برقی اتومبیل بسیار زیادی در این بازار در حال فعالیت هستند. به همین جهت، هنگام خرید رله خودرو بهتر است به سراغ بهترین برند های موجود در بازار برویم. چرا که این برند ها مطابق با استاندارد های جهانی، قطعاتی با کیفیت و مرغوب را تولید و عرضه می‌ کنند. در ادامه ۳ مورد از بهترین برند های تولید کننده رله خودرو را به شما عزیزان معرفی می‌ کنیم. 

برند سامفر:

کمپانی سامفر با بیش از ۲۰ سال سابقه طراحی و تولید انواع سوئیچ و حس گر های برقی و مکانیکی به عنوان یکی از پیشگامان در بازار های ملی و بین المللی در حال فعالیت است.

کمپانی B.I.G:

گروه صنعتی بتاسرآمد یکی از تامین و پخش کنندگان قطعات یدکی باکیفیت و مرغوب از جمله رله خودرو است که تمام قطعات را به صورت مستقیم از تامین کنندگان اصلی تهیه می‌ کند.

دیناپارت:

کمپانی دیناپارت نیز یکی از برند های ارائه دهنده مرغوب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین رله خودرو می‌ باشد.

قیمت رله خودرو در بازار 

به دلیل وجود برند، کیفیت و انواع مختلف رله، قیمت این قطعه الکتریکی متغیر است. بدیهی است که هرچه کیفیت و جنس قطعه بالا تر باشد؛ قیمت نیز بیشتر خواهد بود. با این حال، توصیه می‌ شود برای مشاهده و مقایسه قیمت رله به سایت مستر یدکی مراجعه کنید.

خرید رله خودرو از فروشگاه مستر یدکی 

حال که با رله خودرو و اهمیت استفاده از آن آشنا شدیم؛ توصیه می‌ کنیم برای خرید اینترنتی رله خودرو به سراغ فروشگاه اینترنتی مستر یدکی بروید. شاید از خود بپرسید چرا مستر‌ یدکی؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که مستر یدکی افزون بر عرضه محصولات با کیفیت و دارای بهترین قیمت، جهت حمایت از شما عزیزان خدمات متمایز کننده‌ ایی را قبل و بعد از کالا ها ارائه می‌ دهد. برخی از این خدمات عبارتند از: ضمانت اصالت کالا، پشتیبانی آنلاین و تلفنی، مشاوره رایگان از طریق تماس و چت، پاسخگویی سریع، فروش به صورت اقساطی، پرداخت از طریق اسنپ پی، ارسال در سریع‌ ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور، امکان عودت کالا به مدت هفت روز و امکان تعویض و بازپس گیری محصول تحت شرایط مشخص.

واتساپ