قطعات داخل خودرو

قطعات داخلی خودرو

از آن‌جا که قطعات و لوازم داخلی خودرو علاوه بر عملکرد در زیبائی ظاهری اتاق اتومبیل نیز نقش بسزائی دارند تولیدکنندگان خودرو علاوه بر استقامت این قطعات به ظرافت و زیبائی آن‌ها نیز توجه کنند. بعضی از قطعات داخلی ممکن است در اثر استفاده مکرّر زودتر از بقیۀ قسمت‌ها مستهلک شده و نیاز به تعویض پیدا کنند. بخاطر داشته باشید خرابی اتومبیل براحتی قابل گسترش است و بی‌اعتنائی به یک مورد آن می‌تواند به قسمت‌های دیگر هم تسرّی پیدا کند.

انواع قطعات داخلی

قطعات داخلی خودرو گونه‌های متعددی دارند که مهمترین‌ آن‌ها را در این‌جا برشمرده‌ایم:

انواع دستگیره:

  • دستگیرۀ داخلی
  • دستگیرۀ خارجی
  • دستگیرۀ سقف

قیمت قطعات داخل ماشین

بدیهی‌ست که استفادۀ پی در پی از دستگیره‌ها موجب استهلاک و از کار افتادن کامل آن‌ها می‌شود. از آن‌جا که سلامت دستگیره‌های اتومبیل مسئله‌ای‌ست که با امنیت و ایمنی شما مرتبط است به محض این‌که مشکلی را در آن‌ها تشخیص دادید نسبت به تعمیر یا تعویض‌شان اقدام کنید.

قطعات داشبورد

یکی از مهمترین قسمت‌های مربوط به این بخش داشبورد است. از آن‌جا که اکثر کلیدهای مهم کاربردی و کیسۀ هوا در داشبورد تعبیه شده، صحت و سلامت آن بسیار اهمیت دارد. چنانچه بازشدن ایربگ به داشبورد شما صدمه زده باشد گاه احتمال دارد خود داشبورد، پوستۀ داشبورد و یا در داشبورد را تعویض کنید.

غربیلک فرمان

یکی دیگر از قطعات داخلی خودروست که نمایانگر شخصیت برند آن است. بدلیل نقش بسیار مهم این وسیله، تعویض بموقع آن در صورت بروز هرگونه آسیبی ضروری‌ست.

آفتابگیرها

کاهش دید راننده در اثر تابش شدید نور آفتاب عامل بسیار مهمی در بروز سوانح رانندگی‌ست. معمولاً در داخل خودرو دو آفتابگیر برای راننده و صندلی کناری آن طراحی شده که می‌توانند به سمت جلو و پهلو باز شوند.

خرید اینترنتی قطعات داخل داشبورد

قاب بلندگوها

یکی دیگر از قطعات داخلی خودرو که علاوه بر کمک به زیبائی ظاهری فضای داخل اتاق در پخش مناسب صدا نیز نقش عمده‌ای دارد. این قاب‌ها قابل تعویض بوده و در صورت خرابی می‌توانید آن‌ها را براحتی تهیه کنید.

درب جعبۀ فیوز

جعبۀ فیوز همانگونه که از نامش پیداست فضائی که تمامی فیوزهای اتومبیل شما در آن قرار گرفته است. این جعبه دارای درپوشی‌ست که با ظاهر تودوزی اتومبیل همخوانی داشته و محتویات جعبه را می‌پوشاند.

لیست قیمت قطعات داخلی اتاق خودرو

قیمت قطعات داخلی اطاق خودرو معرفی شده در قسمت‌های قبل بر اساس جزئیات محصول تعیین می‌گردد. در مستر یدکی می‌توانید کالای مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.

خرید اینترنتی قطعات داخلی اتاق خودرو در فروشگاه مستر یدکی

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی به عنوان زیر مجموعه شرکت پارسیان آراز کار با ارائه انواع قطعات داخلی اطاق خودرو پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز است. کارشناسان این شرکت در زمان انتخاب و خرید به شما مشاوره رایگان ارائه خواهند داد. همچنین این فروشگاه با تضمین اصالت و 7 روز ضمانت بازگشت کالا خیال مشتریان را راحت می‌نماید.

واتساپ