چسب

چسب یکی از پر مصرف‌ ترین محصولات موجود در حال حاضر است و در صنایع مختلف به طور مکرر استفاده می‌ شود. از چسب معمولا برای اتصال دو یا چند قطعه به یکدیگر استفاده شده که هر کدام با هدف خاصی انجام می‌ شود. چسب در صنایع مختلف مانند صنعت خودروسازی، الکترونیک، تولید مبلمان، بسته بندی و...کاربرد دارد. این چسب‌ ها انواع مختلفی دارد که به صورت جامد، مایع و نیمه جامد به فروش می‌ رسند.

انواع چسب

همان طور که گفتیم چسب انواع مختلفی دارد و بر اساس نوع آن، کاربردی که دارد مشخص می‌ شود. این چسب‌ ها بر اساس موارد اولیه موجود در آن‌ ها حالت‌ های مختلفی داشته و حتی طریقه مصرف آن‌ ها نیز با هم متفاوت است. در ادامه مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با این محصولات، انواع چسب‌ های پرکاربرد را به طور کامل بررسی کرده است.

چسب حرارتی

چسب حرارتی در ابتدا حالت جامد دارد و زمانی که در دمای بالا قرار می‌ گیرد ذوب شده و قابل استفاده می‌ شود چسب‌ های حرارتی پس از ذوب شدن سبب چسبیدن جسم اول به دوم می‌ شود. سپس با خشک شدن مجدد، حالت جامد به خود گرفته و دو جسم را به هم متصل می‌ کند.

چسب سیلیکون

چسب سیلیکون جز چسب‌ های ضد آب بوده و در برابر گرما بسیار مقاوم است. از این نوع چسب‌ ها برای اتصال پلاستیک و فلز به یکدیگر استفاده می‌ شود. همان طور که گفته شد این چسب دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر آب است و می‌ توان از آن برای درزگیری و جلوگیری از ایجاد رطوبت استفاده کرد. از این چسب امروزه برای خودروسازی و صنایع ساختمانی به طور مکرر استفاده می‌ شود.

چسب واشر

چسب واشر نوعی چسب صنعتی است که برای اتصال واشرهای صنعتی به محل‌ های مورد نیاز استفاده می‌ شود. واشرها معمولا برای جلوگیری از بروز رطوبت در محل‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در کل چسب واشر بهترین گزینه برای اتصال واشرها در صنعت خودروسازی، الکترونیکی، ساختمان سازی و...است.

چسب قطره‌ای

چسب قطره ای یکی از چسب‌ های پرمصرف بوده و طریق مصرف بسیار راحتی دارد. این چسب قدرت چسبندگی بالایی داشته و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن خشک می‌ شود. چسب قطره‌ ای در حجم‌ های مختلفی در بازار خرید و فروش شده و افراد می‌ توانند بر اساس نیاز خود، چسب مورد نظر را خریداری کنند.

قیمت چسب

قیمت چسب به موارد زیادی بستگی داشته و نمی‌ توان برای آن از یک قیمت واحد استفاده کرد. در واقع زمانی که کاربرد و کیفیت دو چسب باهم  متفاوت باشد به طبع نمی‌ توانند قیمت یکسانی داشته باشند. علاوه بر کاربرد موارد دیگری مانند برند کالا، کیفیت، حجم چسب و...می‌ تواند روی قیمت چسب تاثیرگذار باشد.

خرید چسب از فروشگاه مستر یدکی

خرید چسب نیازمند به اطلاعات کافی و فنی است و شما در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن را نداشته باشید، نمی‌ توانید یک خرید موفق را انجام دهید. فروشگاه مستر یدکی در تلاش است تا با قرار دادن محصولات با کیفیت برای شما عزیزان، بتواند تجربه یک خرید راحت و موفق را برای شما ایجاد کند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه خرید چسب دارید می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید. 

 

 

 

واتساپ