غربیلک فرمان

غربیلک فرمان، یا همان فرمان اتومبیل، علاوه بر آن‌ که سکان هدایت و تغییر مسیر شما در هنگام رانندگی‌ است عنصر شاخصی از زیبائی برند اتومبیل شماست. غربیلک که نامش به دلیل شکل دایره‌ ای آن از واژۀ غربیل(به معنای الک) ساخته شده ابزاری‌ است که شما در تمام مدت رانندگی با آن سر و کار دارید. غربیلک فرمان بخشی از تودوزی اتومبیل را هم تشکیل می‌ دهد و طراحی آن در همۀ اتومبیل با توجه به دانش ارگونومی و متناسب با عملکرد خودرو صورت می‌ گیرد به همین دلیل توجه به مؤلفه‌ هایی که در رابطه با کیفیت آن وجود دارد بسیار مهم است.

انواع غربیلک فرمان

غربیلک در دو نوع ساده و اسپرت عرضه می‌ شود. غربیلک‌ های ساده همان فرمان‌ هایی هستند که معمولاً از قدیم در اکثر اتومبیل‌ ها به کار گرفته شده‌اند اما در غربیلک‌ های اسپرت معمولاً دگمه‌ هایی با کارکردهای مختلف، از کاربری دستگاه پخش صدا گرفته تا دگمه‌ های مربوط به داشبورد، قرار گرفته است.

جنس و کیفیت غربیلک

غربیلک نیز مانند هر ابزاری در شکل‌ ها و سطوح کیفی مختلف تولید می‌ شود. بسیار مهم است که در ساخت غربیلک از مواد اولیۀ مناسبی استفاده شده باشد تا این وسیله در برابر تغییر دما و تابش نور شدید خورشید کیفیت و شکل اصلی خود را از دست ندهد. همچنین قطر حلقۀ دستگیرۀ فرمان باید به گونه‌ ای طراحی شده باشد که همۀ راننده‌ ها هنگام بکارگیری آن کاملاً راحت باشند.

شما در فروشگاه اینترنتی مستریدکی می‌ توانید غربیلک اتومبیل خود را بسرعت پیدا کنید و با اطمینان خاطر آن را سفارش دهید.

واتساپ