قطعات داشبورد

داشبورد و قطعات داشبورد

داشبورد و قطعات داشبورد به قسمتی از خودرو گفته می‌ شود که در قسمت داخلی و جلویی خودرو قرار دارد. داشبورد و قطعات داشبورد دارای موارد مختلفی است که برای رانندگی و اطلاع از وضعیت خودرو لازم است. داشبورد خودرو دارای موارد زیادی است که هر کدام از آن‌ ها دارای ویژگی‌ های مختلفی بوده و برای وظایف مختلفی طراحی شده‌ اند. هر کدام از قطعات داشبورد در صورتی که با مشکل مواجه شود ممکن است شرایط صحیح رانندگی را به خطر بی‌ اندازد. مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با داشبورد و قطعات آن، در ادامه توضیحات مفصلی برای شما عزیزان ارائه داده است.

انواع قطعات داشبورد

داشبورد همان طور که گفتیم دارای قطعات مختلفی است و شما برای خرید و یا تعویض هر کدام نیازمند به اطلاعات کامل راجب آن هستید. داشبورد و قطعات داشبورد در صورتی که اشتباه خریداری و جایگذاری شود می‌ تواند مشکلات ساختاری زیادی را برای شما ایجاد کند. پس حتما سعی کنید قبل از هر گونه اقدام برای خرید این محصولات، اطلاعات کافی و لازم را برای آن به دست آورید.

صفحه نمایش داشبورد

صفحه نمایش داشبورد شامل یک صفحه الکترونیکی است که می‌ تواند اطلاعات مربوط به سیستم‌ های مختلف در خودرو را برای راننده نمایش دهد تا او بداند که دقیقا خودرو او در چه شرایطی قرار دارد. این نمایشگر مواردی مانند سرعت راننده، میزان سوخت خودرو، درجه حرارت و...را نشان می‌ دهد. در صورتی که این صفحه با اشکال مواجه شود ممکن است به دلیل ارائه اطلاعات نادرست به راننده مشکلات زیادی را برای او ایجاد کند.

سیستم کنترل داشبورد

همان طور که می‌ دانید داشبورد دارای علامت‌ ها و دکمه‌ های زیادی است که این امکان را برای راننده فراهم می‌ کند تا بتواند هنگام رانندگی کنترل خودرو را بهتر به دست بگیرد. این دکمه‌ های کنترل می‌ تواند شامل کلید راهنمایی، کلید روشن خاموش، کولر و بخاری و...باشد.

سیستم نمایشگر داشبورد

سیستم نمایشگر داشبورد در بسیاری از خودروها وجود دارد که می‌ توان از آن برای پخش موسیقی، فیلم، پخش زنده دوربین‌ های خودرو و..استفاده کرد. همان طور که گفتیم این تکنولوژی فقط در بعضی از خودروها وجود داشته و همه‌گیر نمی‌ باشد.

جعبه داشبورد

در قسمت جلویی صندلی کمک راننده بخشی به نام جعبه داشبورد وجود دارد که دارای درب بوده و راننده می‌ توانند وسایل مورد نیاز و ضروری خود را که باید همواره در دسترس داشته باشد را در این جعبه قرار دهد.

قیمت داشبورد و قطعات داشبورد

قیمت داشبورد و قطعات داشبورد به موارد مختلفی بستگی داشته و نمی‌ توان برای آن یک قیمت کلی در نظر گرفت. مواردی مانند نوع قطعه داشبورد، برند کالا، کاربرد، کیفیت و ماندگاری و...همگی می‌ توانند سبب افزایش قیمت داشبورد و قطعات داشبورد شود. پیشنهاد ما این است که برای اطلاع از لیست قیمت داشبورد و قطعات داشبورد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید داشبورد و قطعات داشبورد از فروشگاه مستر یدکی

خرید داشبورد و قطعات داشبورد نیازمند به اطلاعات کافی و فنی است و شما در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن را نداشته باشید، نمی‌ توانید یک خرید موفق را انجام دهید. فروشگاه مستر یدکی در تلاش است تا با قرار دادن محصولات با کیفیت برای شما عزیزان، بتواند تجربه یک خرید راحت و موفق را برای شما ایجاد کند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه خرید داشبورد و قطعات داشبورد دارید می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید. 

 

 

 

واتساپ