تسمه دینام آردی

تسمه دینام آردی که با نام تسمه پروانه نیز شناخته می‌ شود، یکی از مهم‌ ترین و کاربردی‌ ترین قطعات این خودرو به شمار می‌ رود. وظیفه اصلی این قطعه انتقال دادن نیروی دورانی موتور به قسمت‌ های مختلف سیستم آن مانند پمپ آب، پمپ هیدرولیک، دینام و سیستم تهویه هوا است. این تسمه در بخش جلویی خودرو نصب می‌ گردد.

عملکرد این قطعه برای خودرو بسیار حیاتی است و در صورت از کار افتادن آن، بخش‌ های مختلف خودرو نیز از کار خواهند افتاد و مشکلات زیادی برای خودرو ایجاد می‌ شود؛ از این رو خرید تسمه دینام آردی و تعویض به موقع آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

انواع تسمه دینام آردی

انواع تسمه دینام آردی از لحاظ عملکرد کاملا مشابه یکدیگر هستند اما از نظر مقاومت کششی، میزان کیفیت ساخت و مواد اولیه و همچنین گارانتی معتبر یا یک دیگر تفاوت دارند؛ از این رو اینکه آن را از چه فروشگاهی و با چه برندی تهیه کنید از مهم‌ ترین موضوعاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

برند های مختلف برای تسمه دینام آردی

تسمه دینام آردی با برند های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌ شود. یکی از بهترین برند های موجود در بازار با کیفیت مطلوب برند فانتوم نام دارد که ساخت کشور تایلند است. این تسمه دینام توانسته است با کیفیت ساخت فوق العاده خود بالاترین میزان رضایت را در میان خریداران کسب نماید.

در میان انواع برند های تسمه دینام آردی می‌ توانیم برندهای سانلی، دانگیل، دانلوپ، رایکا آلتون، پاور گریپ بلت، دایکو، استار، بوش، توسن، المسار، فرانتک، کینگ پاور، هاچینسون، تاپ گر، هانکوک و بسیاری از برند های دیگر موجود در بازار را نام ببریم.

قیمت تسمه دینام آردی

شاید قیمت به عنوان یکی از پارامتر های تعیین کننده در انتخاب شما تلقی شود اما هیچ گاه نباید کیفیت را فدای آن نمود. عوامل مختلفی از جمله جنس و میزان کیفیت تسمه، اصلی یا فیک بودن آن، داشتن یا عدم داشتن گارانتی و برند تولید کننده آن از جمله مهم‌ ترین عواملی هستند که بر قیمت تسمه دینام آردی تاثیر مستقیم دارند.

خرید اینترنتی تسمه دینام آردی در فروشگاه مستر یدکی

تسمه دینام حلقه لاستیکی است که هر دو طرف آن صاف بوده و باید استحکام کششی و مقاومت در برابر سایش بالایی داشته باشد. یکی از مهم‌ ترین مزایای خرید اینترنتی تسمه دینام آردی از فروشگاه مستر یدکی این است که شما به بهترین برند های دنیا با بالا ترین کیفیت ممکن دسترسی خواهید داشت؛ بدین ترتیب تسمه‌ ای که تهیه می‌ کنید مقاومت بالایی در برابر شرایط سخت از خود نشان داده و طول عمر بالایی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که تسمه‌ های فیک و تقلبی امروزه در بازار به وفور یافت می‌ شوند که به دلیل عدم کیفیت مناسب، به شما خسارت مالی وارد می‌ کنند؛ در واقع این نوع تسمه‌ ها زود به زود خراب می‌ شوند و مجبور می‌ شوید تا مجددا برای خرید دوباره و اجرت تعمیر کار هزینه پرداخت نمایید. برای تهیه تسمه دینام آردی اصلی با لیبل و گارانتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

واتساپ