خرید تسمه دینام پژو 207

می‌دانیم که موتور هر خودرو یکی از بخش‌های مهم و حیاتی آن است، او به یک کمک‌کننده نیاز دارد تا به سازوکارهای سیستم نظم و هماهنگی ببخشد. قطعه‌ای که نه تنها تولید برق بلکه چندین وظیفه را در کنار یکدیگر انجام می‌دهد. و این قطعه همان تسمه دینام پژو 207 است. تسمه دینام که کمربندی ارتجاعی‌ست، نیروی تولیدی موتور را به حرکت در می‌آورد و آن را بین قسمت‌هایی مانند کمپرسور کولر، پمپ هیدرولیک (فرمان) و… به جریان می‌اندازد. اگر می‌خواهید از جزئیات بیشتری در خصوص این قطعه آگاه شوید و درخصوص خرید و تعویض آن اطلاعات بیشتری داشته‌ باشید، در ادامه این مطلب از مستریدکی، همراه ما بمانید.

مهم‌ترین نکات خرید تسمه پژو 207

حالا که مجموعه پیچ‌در پیچ تسمه‌ها به مرور زمان در همه ماشین‌ها به یک یا دو عدد خلاصه شده است، توجهی پیش از پیش لازم دارد. نکته بسیار مهمی که باید به ان توجه داشته‌باشید، تکاپوی همیشگی تسمه دینام است، چرا که به محض روشن شدن موتور خودرو، فعالیت‌های خود را برای رساندن انرژی به سایر بخش‌های ماشین آغاز می‌کند. این تکاپوی همیشگی باعث کوتاه شدن عمر تسمه دینام پژو 207 می‌شود، پس هنگام خرید این قطعه به کیفیت و نام برند تولیدی توجه کنید. متخصصان خودرو می‌گویند عدد استاندارد برای کارکرد تسمه دینام بین 60 هزار کیلومتر تا 100 هزار کیلومتر است. اما بازهم نمی‌توان به این عدد اعتمادی صددرصدی داشت، چرا که کیفیت قطعه و میزان فشاری که در هر خودرویی به آن وارد می‌شود، متفاوت است. پس بهترین راه برای آگاهی از وضعیت آن در  ماشین شما چک کردن مرتب آن است. غفلت از این قطعه خسارت‌های سنگین زیادی را برای شما به‌همراه دارد. در ادامه چند علامت را به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام از آن‌ها می‌توانند خبر از مشکلات تسمه بدهند و شما باید خیلی سریع برای خرید و جایگزینی آن اقدام کنید.

  1. ترک روی تسمه
  2. شل یا سفت شدن تسمه
  3. شکستگی، بریدگی یا پارگی روی تسمه دینام
  4. چرب شدن تسمه دینام
  5. صدای جیر جیر از زیر کاپوت
  6. داغ شدن سریع و جوش آوردن مستمر خودرو
  7. مشکل در کارکرد سیستم هیدرولیک فرمان
  8. مشکل در کارکرد کولر و سیستم تهویه
  9. روشن شدن چراغ هشدار به محض روشن کردن ماشین

محدوده قیمت تسمه دینام پژو 207

برند تولید کننده، کیفیت و سلامت قطعه، وارد کننده و ... از شاخص‌های موثر بر قیمت است. اما به‌صورت کلی، قیمت تسمه دینام پژو 207 عددی بین 100 هزار تومن تا 180 هزار تومن است. توجه داشته باشید با توجه به نوسانات ارز این میانگین عددی دارای تغییر است و این مقاله مربوط به این موضوع است.

قیمت تسمه دینام پژو 207

بهترین مارک‌های تسمه دینام پژو 207

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که در هنگام خرید کالاهای مختلف به ما استرس می‌دهد، اعتبار برند، کیفیت مواد اولیه تولیدی، اصالت کالا و... است که شک و تردید را با ما همراه می‌کنند. پس بهتر است پیش خرید هر جنسی در خصوص بهترین برندهای آن اطلاعات لازم را به‌دست بیاوریم. بهترین مارک‌های تسمه دینام پژو 207 به این ترتیب هستند: پاور گریپ (گتس)، کنتیننتال، دانگیل، اوبتی بلت و فانتوم، که شما می‌توانید با آسودگی خاطر یکی از آن‌ها را برای ماشین‌تان انتخاب کنید.

نمایندگی فروش تسمه دینام پژو 207

در اولین قدم شما می‌توانید به تمامی نمایندگی‌های معتبر فروش تسمه دینام در محل زندگی‌تان مراجعه کنید و با راهنمایی و مشاوره فروشندگان، کالای مورد نیازتان را پیدا کرده و یک خرید حضوری امن داشته باشید. خرید از نمایندگی معتبر همیشه یک انتخاب مطمئن است. اما اگر با مشکلاتی از قبیل کمبود وقت مواجه هستید و یا نمایندگی معتبری در اطراف شما نیست، بهتر نیست که مسیری کوتاه‌تر و مطمئن‌تر را انتخاب کنید؟ فروشگاه‌های اینترنتی با کوتاه کردن سفر مشتری به شما کمک می‌کنند تا کالایی باکیفیت و تضمینی را از پشت سیستم‌ها و یا موبایل خود و تنها با چند کلیک ساده، انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه‌ آنلاین مستر یدکی همه اطلاعاتی که باید درخصوص محصول موردنظرتان به‌دست آورید، در اختیار شما قرار می‌دهند و هرجا سوالی داشته باشید می‌توانید از محتوای تولیدی آن‌ها یا مشاوره‌های رایگان‌شان استفاده کنید. به این ترتیب شما در زمانی کوتاه می‌توانید خرید خود را نهایی کنید و پس از مدتی تحویل بگیرید. ما در مجموعه مستریدکی، تجربه چند دهه فروش لوازم یدکی خودرو را به‌کار گرفته‌ایم و با در نظر گرفتن تمام دغدغه‌ها و پرسش‌های شما در تلاشیم تا هر چیزی که یک مشتری برای دسترسی آسان به کالای موردنظر خود نیاز دارد را فراهم کنیم.

واتساپ