خرید تسمه دینام پژو 405

در ساده‌ترین تعریف ممکن، باید گفت: تسمه دینام، وظیقه انتقال نیرو به بخش‌های مختلفی از ماشین را به‌ عهده دارد. از همین یک جمله می‌توان متوجه شد که این قطعه به چه میزان برای هر خودرویی اهمیت دارد. تسمه پروانه پژو در بخش جلویی موتور قرار می گیرد و به کنترل قسمت‌های مختلف می‌پردازد. شکل قرارگیری و فعالیت این قطعه پیچدگی‌های زیادی دارد و به دور چندین قرقره قرار گرفته، به همین دلیل آن را تسمه مارپیچ هم می‌نامند. این تسمه بر عملکرد اجزا متفاوتی نظیر پمپ هیدرولیک، فن رادیاتور، دینام و سیستم تهویه هوا تأثیر می‌گذارد. در ادامه با مستریدکی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این قطعه و خرید آن‌ به‌دست بیاورید.

مهم ترین نکات خرید تسمه پژو 405

در ادامه به راهنمای خرید این قطعه حیاتی و سایر نکات مربوط به آن می‌پردازیم؛ همانطور که گفتیم، تسمه دینام پژو 405، روی بخش‌های مختلفی کنترل دارد، این قطعه به واسطه قرقره متصل به میل لنگ، حرکت می‌کند. با فعالیت آن و گردش به دور قرقره اجزای پمپ آب، سیستم تهویه و دینام، عمل آن‌ها را کنترل می‌کند. اما یکی از سوالات همیشگی، این است که: چرا باید تسمه دینام را عوض کرد؟ این قطعه در دسته قطعات مصرفی خوردو قرار دارد، به این معنی که با هر بار روشن شدن موتور ماشین، مصرف می‌شود. به مرور زمان، این قطعه دچار فرسایش می‌شود و باید آن را با یک قطعه جدید تعویض کرد. پس هر زمان که یکی از این نشانه‌ها را دیدید، فوری برای تعویض تسمه اقدام کنید: ترک تسمه – شکستگی یا بریدگی- چرب شدن تسمه – صدای مشکوک (جیر جیر) – جوش آوردن مداوم ماشین و ... ولی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، پس پیش از این‌که شما تسمه دینام خودرویتان را کاملا از دست بدهید، برای تعویض آن اقدام کنید. در خصوص این زمان‌بندی چند عامل مختلف دخیل هستند که مهم‌ترین آن‌ها کیفیت قطعه مصرفی است. هرچه این کیفیت بهتر باشد، دردسرهای شما برای تعویض مداوم کمتر است. در حالت کلی می‌توان دو دسته‌بندی داشت، تسمه‌های طراحی قدیمی حدود 80 هزار کیلومتر عمر می‌کنند. همچنین تسمه‌هایی که از مواد EPDM ساخته‌ شده‌اند می‌توانند تا 150 هزار کیلومتر مورد استفاده قرار بگیرند.

محدوده قیمت تسمه دینام پژو 405

حدود قیمت تسمه پروانه پژو 405 بر اساس برند و کیفیت مواد تولیدی، متغییر است. این عدد را می‌توان بین 100 تا 180 هزار تومن در نظر گرفت. بسته به برند و کشور سازنده این قیمت‌ها متفاوت هستند و توجه داشته باشد که این قیمت‌ها مربوط به بازه زمانی ‌است که این مقاله تهیه شده است. شما همچنین برای مشاهده  قیمت دینام405 می توانید کلیک کنید و با مستریدکی همراه باشید.


برای مشاهده و خرید لوازم یدکی پژو 405 کلیک کنید.


بهترین مارک تسمه دینام پژو 405

دانستن این‌که برای خرید هر کالایی به سراغ کدام مارک‌ها برویم، به ما کمک می‌کند تا انتخابی شفاف‌تر داشته باشیم و با خیال آسوده خرید کنیم. بهترین تسمه دینام پژو 405 و برندهای معروف و با کیفیت آن عبارتند از: تسمه دینام کنتیننتال پژو 405- پاور گریپ (گتس)- اوبتی بلت، دانگیل و فانتوم.

نمایندگی فروش تسمه پژو 405

خرید تسمه دینام خودرو مانند هر قطعه دیگری از ماشین، نیازمند دقت و تحقیق کامل است. شما برای اقدام به خرید این کالا، چند راه پیش رو دارید:

  1. خرید حضوری از نمایندگی‌های داخل شهر
  2. خرید آنلاین از سایت‌های معتبر

بسیاری از از افراد ترجیح می‌دهند تسمه دینام 405 خود را با مراجعه به فروشگاه‌های و بررسی حضوری، خریداری کنند. این افراد می‌‌توانند به نمایندگی‌های معتبری که در سراسر شهر مستقر هستند، مراجعه کنند و خرید خود را انجام بدهند. در خرید حضوری در نظر داشته باشید که حتما از نمایندگی‌های مجاز، کالا را خریدار کنید. چرا که خرده فروشی‌ها می‌توانند خسارات جبران ناپذیری برای ماشین شما ایجاد کنند. اما تا به‎حال به این فکر کرده‌اید که یک خرید اینترنتی، تا چه میزان می‌تواند در زمان شما صرفه‌جوییی کند؟ این‌روزها به دلایل مختلف، بحث خرید‌های آنلاین خیلی داغ است. ما هم به شما پیشنهاد می‌کنیم که با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین معتبر که مجوزهای لازم فروش را دارند، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید. این فروشگاه‌ها به شما کمک می‌کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن به محصول مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید و تنها با چند کلیک ساده، آن‌ را در هر جایی که مایل بودید، تحویل بگیرید. فروشگاه مستر یدکی با در اختیار داشتن تمامی جوازهای فعالیت فروش اینترنتی محلی امن برای خرید تسمه دینام پژو 405 و سایر قطعات مورد نیاز خودروی شما است. مشاوران مستریدکی آماده‌اند تا تجربه بیش از دو دهه فروش خود را در زمینه قطعات خودرو، در اختیار شما مشتریان گرامی بگذارند، تا بتوانید با اطمینان کامل به بررسی و خرید قطعات مختلف بپردازید. مطمئن باشید که خاطره خوش خرید اینترنتی، نیاز شما را برای حضور در نقاط مختلف شهر از بین می‌برد و به یک مشتری ثابت تبدیل می‌شوید.

واتساپ