یکی از مهم‌ترین فیلترهای موجود در خودروی رنو کپچر، فیلتر اطاق می‌باشد. فیلتر اطاق تاثیر مهمی در تنفس سرنشینان خودرو دارد. همچنین این فیلتر باعث بهبود و تصفیه هوای داخل کابین خواهد شد. جنس بیشتر این نوع فیلترها از کاغذ یا الیاف پلیسه‌دار است که در انواع فیلترها کاربرد گوناگونی دارند. فیلتر اطاق رنو کپچر محصول ساخته شده توسط کمپانی رنو فرانسه است. این فیلتر در شهرهایی که دارای آلودگی زیادی هستند یا در فصولی که برای افراد حساسیت‌های شدیدی ایجاد می‌نمایند کاربرد بسیار مهمی دارند. فروش این محصول در بسیاری از فروشگاه ها انجام می‌گیرد. 

انواع فیلتر اطاق رنو کپچر

همانطور که می‌دانید انواع و برندهای مختلف فیلتر اطاق رنو کپچر در بازار موجود هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • فیلتر کابین پرفلکس مدل AHC405: فیلتر هوا کابین پرفلکس یکی از محصولات مهم پرفلکس به شمار می‌آید. پرفلکس با برخورداری از فن‌آوری پیشرو مجموعه کاملی از فیلتر هوای کابین را ارائه می‌نماید که این فیلترها سازگاری خوبی با انواع مختلف وسایل نقلیه دارند.
  • فیلتر کابین یوروفیل مدل EFP570567: این فیلتر که به شکل مکعب مستطیل بوده تمام خصوصیات مربوط به یک فیلتر کابین مرغوب را دارا می‌باشد.
  • فیلتر کابین مدل 315R: این فیلتر از نوع معمولی است و مناسب برای خودروی رنو کپچر می‌باشد. توانایی آن نیز در جذب ذرات غبار و آلودگی‌ها خوب است.
  • فیلتر کابین مدل R-3151: این مدل برای خودروی رنو کپچر مناسب است. این فیلتر با داشتن ذرات کربن برای جذب بهتر با فیلتراسیون بالا، باعث تهویه هوای مطبوع خودرو شما می‌شود. فیلتر فوق با پوشش الیافی از جنس نانو و با دوام بالا، هوای مطبوع و تمیزی را جهت تنفس برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • فیلتر کابین مدل 7315: یکی دیگر از انواع فیلتر اطاق رنو کپچر است که قیمت مناسبی نیز دارد.
  • فیلتر کابین مدل 272773151R: این فیلتر، فیلتر اصلی رنو کپچر می‌باشد.
  • قیمت فیلتر کابین کپچر
  • فیلتر کابین کربن اکتیو مدل 315R-27277 : به فیلتری، فیلتر کابین کربنی اطلاق می‌شود که با کربن فرآوری شده با اکسیژن پوشیده شده باشد. فیلترهای کربنی در جذب بخارات موجود در هوا تا میزان چند P.P.M توانایی دارند. کاربرد اصلی فیلتر کربن اکتیو در سیستم تهویه مطبوع، جدا نمودن بوهای نامطبوع مانند بوی سیگار از هوای داخل خودرو است. همچنین می‌تواند مقدار قابل توجهی از گازهای آلاینده مانند گاز کربونیک، گاز منواکسید کربن، گاز نیتروژن، گاز اکسید نیتروژن و گاز گوگرد را جذب کند. این فیلتر نیز قادر خواهد بود سرب موجود در هوا و انواع باکتری‌های هوا را جذب نماید. همچنین به دلیل عدم تشکیل کپک که از محیط مرطوب کولر ناشی می‌شود کولر خودرو دیگر بو نمی‌گیرد. امروزه برای سلامتی سرنشینان خودروها، خودروسازان بزرگ دنیا از فیلتر کابین کربن اکتیو استفاده می‌کنند. در صورت جایگزین کردن فیلترهای کابین ساده با انواع کربن اکتیو برای خود و عزیزانمان می‌توانیم محیط سالم‌تری را محیا کنیم.

خرید اینترنتی فیلتر اطاق رنو کپچر در فروشگاه مستر یدکی

فیلتر اطاق رنو کپچر از جمله تجهیزاتی است که توسط شرکت سازنده آن تعبیه شده است. این فیلتر جهت تصفیه نمودن هوای داخل خودرو به کار می‌رود و در شهرهایی که آلودگی بسیار زیاد است نصب آن امری ضروری خواهد بود. این فیلتر پس از مدتی کثیف شده و باید تعویض گردد که این کار بسیار آسان بوده و خود شخص نیز می‌تواند انجام دهد. امروزه سایت‌های بسیاری به وجود آمده که خرید این تجهیزات را برای شما راحت نموده است اما بهتر خواهد بود که از مراکز معتبر تهیه نمایید.

واتساپ