آیا تا به حال به عملکرد خودرو خود توجه کرده اید؟ قطعات ریز و درشت بسیار زیادی دست به دست یکدیگر می دهند تا خودروی شما شروع به حرکت به سمت مقصد مورد نظر کند. پیچیدگی این قطعات آن قدر زیاد است که اگر تنها یکی از آن ها را از بقیه جدا کنیم، خودرو دیگر قادر به حرکت نخواهد بود. در ادامه مطلب قصد داریم یکی از مهم ترین قطعات خودروی پژو به نام وایر شمع 405 را برایتان معرفی کنیم و با معرفی انواع آن، بهترین نمونه را شناسایی کنیم.

                                              

وایر شمع پژو 405

وایر شمع 405 در واقع اجزایی در سیستم های جرقه زنی خودرو است که پالس های ولتاژ بالا را بین منبع ولتاژ و شمع ها انتقال می دهند. از آن جایی که یکی از اصلی ترین قطعات برای حرکت خودرو شمع آن است، لازم است انرژی مورد نیاز آن ها به سرعت و با کیفیت بالا تامین‌ شود. این انرژی توسط وایر شمع 405 تامین می شود و پالس های ولتاژ مورد نیاز را به آن خواهد رساند و در نتیجه موجب حرکت ساده تر خودرو خواهد شد. این قطعات با نام های دیگری مانند سیم های کشش بالا نیز شناخته می شوند؛ زیرا در زمان های قدیم، ولتاژ را با نام کشش بالا می شناختند؛ اما به طور کلی نام امروزی آن وایر شمع است که اغلب مردم با آن آشنا هستند. همچنین برخی از آن ها مانند وایر شمع دوگانه سوز پژو 405 گیره هایی محکم دارند که به قرار گیری صحیح آن ها در محل مورد نظر کمک خواهد کرد.

انواع وایر شمع پژو 405

بهترین مارک وایر شمع برای پژو 405

 1) وایر شمع بوجیکورد  BOUGICORD

این‌ نمونه از وایر شمع 405 برای خودرو های پژو پارس و 405 بهترین عملکرد را عرضه می کند. با توجه به سابقه درخشان و طولانی مدتی که در کشور ایران دارند، می توان ذکر کرد که بیشترین رضایت را از جانب مصرف کنندگان دریافت کرده اند. ضمانت نامه ای که از جانب شرکت پرتوناب برای این وایر شمع فرانسوی در نظر گرفته شده است، خیال بسیاری از مشتریان را از جانب کیفیت بالا و عملکرد مناسب آن آسوده می کند. شرکت فرانسوی بوجیکورد، در زمینه تولید لوازم برقی و انواع سنسور های خودرو فعالیت دارد و با سابقه قابل قبول خود در این زمینه، تضمین می کند که بهترین ولتاژ به شمع های خودرو شما رسیده و موجب عملکرد و دوامی بالا در خودرو مورد نظر خواهد شد. تمام امکانات بالا با قیمت مناسب در ۴ عدد وایر شمع پایه کوتاه به شما عرضه خواهد شد.

2) وایر شمع یوتا UTA

برای معرفی انواع وایر شمع 405 لازم است به این مدل وایر شمع موتور xu7 که برای پژو 405 و پژو پارس بسیار مناسب است نیز اشاره کنیم. همچنین معرفی این وایر شمع برای افرادی که طرفدار تولیدات ملی هستند، بسیار مناسب است؛ زیرا شرکت یوتا (رستا پارت صنعت) یک تولید کننده موفق ایرانی در زمینه انواع قطعات خودرو است. این شرکن کیفیت بالای خود را در ۴ وایر شمع پایه کوتاه و با قیمت بی نظیر عرضه می کند.

3) وایر شمع  PNE

در ادامه معرفی انواع وایر شمع 405 لازم است به این نمونه که برای پژو 405 مورد استفاده قرار می گیرد نیز اشاره کنیم. خبر خوش این است که این مدل نیز در کشور ایران تولید شده است؛ اما با توجه به این که تحت لیسانس بوجیکورد فرانسه است، کیفیت آن با نمونه های فرانسوی چندان تفاوتی ندارد. امکانات ویژه این وایر شمع ها در ۵ عدد وایر شمع پایه کوتاه به مصرف کنندگان عزیز عرضه خواهد شد.

4) وایر شمع PNE (خودرو های 405 و پارس)

شرکت سازنده این‌ مدل با نمونه قبلی یکسان ‌است و هر دو شامل کیفیت فوق العاده بالایی هستند.PNE  یک شرکت ایرانی و قابل اعتماد در زمینه تولید قطعات خودرو است که با ارائه ۴ وایر شمع پایه کوتاه برای خودرو های پژو پارس و 405 کیفیت بالایی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. تیپ خودرو های GLX ، SLX و پارس به سادگی می توانند از این ‌وایر شمع ها بهره ببرند. برای خرید وایر شمع های برندهای مختلف می توانید با ما همراه باشید.

واتساپ