انواع تسمه دينام پرايد

تسمه دينام پرايد یکی از قطعات حساس و مصرفی آن بوده و هرگونه ایراد در این قطعه موجب اخلال در عملکرد موتور خودرو می‌شود. بنابراین جهت پیشگیری از آسیب قطعات حیاطی خودرو و بهینه کردن عملکرد آن نیاز است که تسمه دینام در فواصل زمانی منظم تعویض شود.

دینام خودرو یک قطعه الکتریکی است که وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای آن را برعهده دارد. تسمه دینام نیز یکی از قطعات مهمی است که در انجام وظیفه دینام نقش بسیار پررنگی دارد.

به نحوی که اگر تسمه دینام خوب کار نکند و یا پاره شود فرمان خودرو قفل شده و سیستم هیدرولیک آن از کار می‌افتد. درواقع وظیفه اصلی تسمه دینام انتقال نیروی گشتاور موتور به دیگر اجزای خودرو نظیر اویل پمپ، واتر پمپ، دینام و سیستم تهویه است.

خرید ارزان تسمه دینام پراید

معمولا تعویض تسمه دینام بر اساس میزان مسافت طی شده تعیین می‌شود. این امر کمک می‌کند، قبل از آنکه خرابی تسمه به دیگر قطعات نیز آسیب بزند تعویض شود. 

باید متذکر شویم که سایز تسمه دینام در همه خودروها یکسان نیست. به عبارت دیگر در حین خرید تسمه دینام پراید باید سایز مخصوص خودرو پراید خریداری شود. در حال حاضر مدل‌های مختلفی تسمه دینام وجود دارد که تمامی آن‌ها وظایف یکسانی را بر عهده دارند. به‌طور کلی انواع تسمه دينام پرايد به شرح زیر است.

  • تسمه دینام شیار دار

تسمه دینام شیار دار مخصوص پراید از جنس پلاستیک مقاوم تولید می‌شود و در مقابل فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد. تسمه دینام شیاردار باکیفیت در حین چرخش دینام کمترین سروصدا را ایجاد کند و همچنین فاقد کشیدگی غیر استاندارد است.

  • تسمه دینام  دندانه‌دار

تسمه دینام دندانه‌دار که به عنوان تسمه تایمینگ نیز معروف است مزیت این نوع تسمه زمان‌بندی حرکت بوده و همچنین قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه دارد.

قیمت تسمه دینام سایپا یدک برای پراید

  • تسمه دینام V شکل

این نوع تسمه بسیار منعطف بوده و  چسبندگی خوبی با دینام خودرو دارد. برخی از دیگر ویژگی‌های تسمه V شکل شامل طول عمر بالا، قیمت اقتصادی و انتقال بهتر نیرو است.

برندهای مختلف تسمه دينام پرايد

جهت معرفی برندهای مختلف برای تسمه دينام پرايد گزینه‌های بسیار زیادی پیش‌روی قرار دارد. هرچند این تنوع بالا دست خریداران برای انتخاب را بازتر می‌گذارد؛ اما انتخاب با کیفیت و مناسب را تا حدودی به چالش می‌کشاند. زیرا دانش و تخصص همه خریداران در این زمینه به حدی نیست که بتوانند متناسب با بودجه خود گزینه مناسب و باکیفیت‌تر در بین موارد موجود را انتخاب کنند. برخی از بهترین برندهای مختلف برای تسمه دينام پرايد به شرح زیر است.

بهترین تسمه دینام برای پراید

  • برند دانگیل

تسمه دینام برند دانگیل متعلق به کشور کره جنوبی بوده و علاوه‌بر کیفیت خوب از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. شرکت دانگیل برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۲۰۰۲ نیز توانسته است عنوان برند نمونه بهترین تسمه صنعتی را از آن خود کند. بنابراین جزو آن دسته از مواردی است که می‌توان انتظار عملکردی مطلوب از آن داشت.

  • برند کنتیننتال

تسمه دینام برند کنتیننتال ساخت آلمان است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول از متریال درجه یک تولید می‌شود و روی دینام موتور پراید عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

  • برند سامنس

برند سامنس نیز در بین محصولات خود تسمه دینام مناسب برای خودرو پراید دارد. تسمه دینام برند سامنس شیادار دارای استانداردهای ISO 9001  ،ISO9002  است و همچنین از متریال با کیفیت تولید شده و طراحی کاملا استانداردی دارد.

  • برند استار

در بین محصولات برند استار نیز گزینه‌ای مناسب برای خودرو پراید وجود دارد. تسمه دینام استار مدل La 9.5900 یکی از موارد مناسب برای خودرو پراید است که با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شود.

  • برند عظام

تسمه دینام پراید عظام یک محصول ایرانی است که حالت دندانه‌دار دارد. عملکرد این محصول روی دینام موتور پراید کاملا بی صدا است. همچنین دوام و طول عمر بالایی نیز دارد.

لیست قیمت تسمه دينام پرايد

قیمت تسمه دينام پرايد نقش بسیار پررنگی بر انتخاب دارد. زیرا میزان هزینه‌ای که خریدار برای صرف خرید این قطعه در نظر می‌گیرد مشخص کننده نوع و برند آن خواهد بود. به عبارت دیگر قیمت انواع تسمه دينام پرايد برحسب کیفیت، نوع و برند آن تعیین می‌شود.

از آنجایی که اجناس با کیفیت و برندهای معتبر از کیفیت بالایی برخودار هستند، هر چقدر بودجه در نظرگرفته شده برای خرید بالاتر باشد به همان میزان کیفیت خرید نیز افزایش خواهد یافت.

اگر می‌خواهید متناسب با بودجه‌ای که در دست دارید بهترین نوع و برند تسمه دینام برای خودرو خود را بخرید، توصیه می‌کنیم همین حالا با کارشناسان فروش فروشگاه آنلاین مستر یدکی ارتباط برقرار کرده و در کنار دریافت لیست قیمت تسمه دینام پراید، از مشاوره‌های رایگان قبل از خرید نیز بهره‌مند شوید.

ارسال سریع تسمه دینام پراید

البته ناگفته نماند که تسمه دینام در مقایسه با دیگر قطعات خودرو قیمت مناسب‌تری دارد و تعویض به موقع آن در فواصل زمانی منظم هزینه چندان زیادی در پی ندارد. همچنین تعویض این قطعه چندان تخصصی نیست و از عهده تمام افرادی که دستی بر آچار دارند، به‌راحتی برمی‌آید. به این ترتیب هزینه تعویض تسمه دینام همانند قیمت آن کاملا مناسب و اقتصادی است.

فروش اینترنتی تسمه دينام پرايد در فروشگاه مستر یدکی

خرید اینترنتی تسمه دينام پرايد از فروشگاه معتبر مستر یدکی به شما خریداران محترم کمک می‌کند از شر کلاهبرداران که متاسفانه این روزها در هر کسب‌و‌کاری رد پایشان به‌چشم می‌خورد در امان بمانید.

قطعات مشابه و تقلبی لوازم یدکی که به‌واسطه شرکت‌های زیرزمینی تولید می‌شود به وفور در بازار وجود دارد. در کمال تأسف باید بگویم که لوازم تقلبی برخلاف کیفیت از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با برندهای اصلی دارند. به نحوی که تشخیص آن‌ها از یکدیگر فقط در تخصص مکانیک وارد و کاربلد است.

در چنین شرایطی بهترین و ایمن‌ترین راهکار انتخاب مرکز فروش تسمه دينام پرايد معتبر برای خرید است. محصولی که شما از فروشگاه مستر یدکی خریداری می‌کنید حاوی لیبل اصالت کالا بوده و کاملا اصل است. بنابراین امکان عرضه کالای تقلبی و درجه دو در این مرجع فروش وجود ندارد.

واتساپ