تسمه تایم ریو یکی از قطعات مصرفی است و باید در بازه‌های زمانی مشخص، متناسب با کارکرد خودرو و جنس آن تعویض شود. تسمه تایم یکی از مهمترین قطعات وسایل نقلیه بوده و در صورت بی‌توجهی به آن و عدم تعویض به‌موقع خسارت‌ های زیادی به دیگر قطعات نظیر سرسیلندر و واشر سرسیلندر خواهد زد.

استفاده از تسمه تایم بیشتر در خودروهای جدید رایج بوده و این قطعه میلنگ و میل سوپاپ خودرو را به یکدیگر متصل می‌کند. قسمت داخلی تسمه تایم دنده دنده است و متناسب با دنده‌ها زمان حرکت سوپاپ‌ها را تنظیم می‌کند. از‌ این‌رو آن را با نام تایمینگ نیز می‌خوانند.

معمولا جنس تسمه تایم از لاستیک است و هر چقدر کیفیت لاستیک بالاتر باشد، تسمه تایم نیز مرغوب‌تر و کاراتر می‌شود. عملکرد موتور خودرو کاملا وابسته به عملکرد تسمه تایم است و در صورت خرابی تسمه تایم، موتور نیز از کار خواهد افتاد.

بهترین تسمه تایم ریو

در بررسی انواع تسمه تایم ریو باید بگویم که تفاوت چندان بارزی بین تسمه تایم‌ها وجود ندارد. منتهی هر خودرو تسمه تایم مختص به خود را دارد. به عبارت دیگر، انواع تسمه تایم بر حسب نوع خودرو متفاوت بوده و هر خودرو تسمه تایم سایز مخصوص به خود را دارد. در صورتی که قصد خرید تسمه تایم ریو را دارد، با ادامه این مطلب همراه باشید.

برندهای مختلف برای تسمه تايم ريو‌

تسمه تایم توسط برندهای زیادی تولید می‌شود. اما از بین برندهای مختلف تسمه تايم ريو مارک کنتیننتال، گتس و دایکو و برند داخلی سایپایدک جزو بهترین‌ها به‌شمار می‌روند.

به این ترتیب متقاضیان خرید تسمه تایم ریو می‌توانند متناسب با معیارها و سطح بودجه خود تسمه تایم مطلوب را انتخاب کنند. در ادامه مطالب بهترین برندهای تسمه تایم مناسب برای خودرو ریو را با ارائه جزئیات بیشتر معرفی خواهیم کرد:

  • برند continental

تسمه کنتیننتال متعلق به کشور آلمان است و یکی از بهترین انواع تسمه تایم در دنیا به‌شمار می‌رود. شرکت کنتیننتال در ابتدا فعالیت خود را با تولید لاستیک دوچرخه و شیلنگ‌های حرارت بالا شروع کرد.

در حال حاضر این شرکت در زمینه‌های زیادی فعالیت دارد و قطعات فنی مورد نیاز صنایع مختلف نظیر صنعت خودرو سازی و صنایع موشکی هوا فضا را تولید می‌کند.

مجموعه مستر یدکی تسمه تایم مناسب برای خودرو ریو با برند کنتیننتال را در بسته‌بندی خوب با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌دهد.

  • تسمه تایم گتس

تسمه تایم برند گتس نیز کیفیت خوب و طول عمر بالایی دارد. این محصول تحت نظارت اتحادیه اروپا تولید می‌شود و بسیار قدرتمند و مرغوب است. این برند برای خودروهای زیادی تسمه تایم تولید می‌کند که خودروی ریو نیز در بین آن‌ها جای دارد.

  • برند دایکو

برند دایکو از سال ۱۹۰۵ در زمینه تولید قطعات خودرو در کشور ایتالیا آغاز به‌کار کرد. در حال حاضر شرکت دایکو با یک قرن تجربه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات خودرو در دنیا محسوب می‌شود که بهترین و مرغوب‌ترین انواع تسمه تایم برای ریو و دیگر خودروها را تولید می‌کند.

  • برند بوش

برند بوش نیز یکی از بهترین تولید‌کنندگان تسمه تایم برای انواع خودرو نظیر ریو است.

  • برند سایپا یدک

سایپا یدک یک برند داخلی است که در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت نیز درخور توجه بوده و در کنار قیمت مناسب از نظر کیفیت نیز توان رقابتی خوبی با بهترین برندهای دنیا دارد.

خرید تسمه تایم ریو


خرید تسمه تایم پراید با مناسبترین قیمت


لیست قیمت تسمه تايم ريو

جنس و برند از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت تسمه تايم ریو هستند. انتخاب تسمه تایم بی‌کیفیت مسلما قیمت کمی دارد. اما در عوض احتمال پارگی زود هنگام آن چندین برابر است. همچنین تسمه تایم بی‌کیفیت طول عمر کوتاهی دارد و حتی اگر پاره نشود نیاز به تعویض زود به زود دارد.

اما تسمه تایم‌هایی که به‌واسطه برندهای معتبر با کیفیت بالا تولید می‌شوند، در کنار طول عمر بالا، عملکرد بهتری دارند و احتمال آسیب به دیگر قطعات خودرو را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

بنابراین پرداخت اندکی هزینه بیشتر برای خرید این قطعه، نتیجه بهتری به همراه دارد. به عبارت دیگر، اگر بخواهیم اندکی واقع‌بینانه‌تر و آینده‌نگر‌تر بیاندیشیم، باید بگویم که صرف هزینه بیشتر برای خرید تسمه تایم بهتر، خرید مقرون به‌صرفه‌تری خواهد بود.

ناگفته نماند که دستمزد تعویض تسمه تایم نیز هزینه‌بر بوده و حتی ممکن است هزینه بیشتری نسبت به خود محصول داشته باشد. این عامل نیز هزینه خرید تسمه تایم بی‌کیفیت را بیشتر از خرید محصولات مرغوب می‌کند.

میانگین قیمت تسمه تایم ریو در فروشگاه مستر یدکی ۴۳۰ الی ۴۸۰ تومان است. البته برخی از برندها برحسب سطح کیفیتی که دارند، ممکن است قیمتی بیشتر و یا کمتر نیز داشته باشند. جنس خودرو نیز به نوعی بر قیمت تأثیر گذار است.

در واقع قیمت تسمه تایم برند خودرو ریو نسبت به تسمه تایم دیگر خودروهای همان برند متفاوت خواهد بود. 

خرید تسمه تايم ريو از فروشگاه مستریدکی

انتخاب مرکز فروش تسمه تايم ريو معتبر برای خرید بسیار مهم است. متاسفانه در کشور ما ارائه جنس تقلبی به جای اصل مخصوصا در زمینه لوازم یدکی وسایل نقلیه امر بدیهی بوده و کلاهبرداران همواره در کمین هستند.

تشخیص قطعات تقلبی از اصل کار بسیار پیچیده‌ای است و همین امر نیز به نوعی شرایط را برای سودجویان جهت انجام اقدامات فریب‌کارانه فراهم‌تر می‌کند.

در صورت انتخاب فروشگاه معتبر نظیر مستر یدکی احتمال خرید کالا تقلبی به جای اصل به صفر می‌رسد. زیرا این قبیل فروشگاه‌‌ها تمام قطعات و اجناس خود را به‌صورت مستقیم از تولید کننده معتبر خریداری می‌کنند. بنابراین دست کلاهبرداران از فرایند عرضه کالا و خدمات آن‌ها به مردم کوتاه است.

فروشگاه مستر یدکی تمام کالا و خدمات خود را با ضمانت اصل و سلامت و خدمات پس از فروش ایده‌آل عرضه می‌کند. زیرا به کیفیت و  اصالت کالا‌های خود ایمان دارد.

متقاضیان خرید اینترنتی تسمه تایم ریو از فروشگاه اینترنتی مستر یدکی در سراسر کشور می‌تواند در هر زمانی برای خرید و دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از لیست قیمت‌ها با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

فروشگاه آنلاین مستر یدکی جهت رفاه حال مشتریان خود وجه خرید را در محل دریافت می‌کند و همچنین هزینه ارسال کالا را نیز خود بر عهده دارد. بنابراین برای خرید از این مرکز به صورت غیرحضوری، دغدغه‌های متداول خریدهای آنلاین نظیر هزینه ارسال وجود ندارد.

واتساپ