فیلتر هوای تیبا

فیلتر هوا جز قطعات موجود در قسمت سیستم تهویه خودرو بوده و جز قطعات ضروری برای این بخش محسوب می‌ شود. فیلتر هوای تیبا برای تصفیه هوای ورودی به خودرو مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول ذرات گرد و غبار، ذرات درشت موجود در هوا، باکتری‌ ها و سایر ذرات معلق در هوا را، جمع آوری کرده و اجازه ورود آن را به خودرو نمی‌ دهد. وجود یک فیلتر هوای سالم و با کیفیت برای کارکرد بهتر موتور خودرو و جریان هوای تمیز در کابین ضروری است.

انواع فیلتر هوای تیبا

خودرو تیبا دارای انواع مختلفی از فیلتر هوا است و کاربران می‌ توانند بر اساس نیاز خود و بودجه‌ ای که در نظر دارند، محصول مورد نیاز خود را خریداری کند. برای داشتن یک انتخاب صحیح بین انواع فیلتر هوای تیبا، باید حتما دانش و اطلاعات کافی داشته باشید در غیر این صورت ممکن است محصول خریداری شده توسط شما، به هر دلیلی قابل استفاده نبوده و مجبور به تعویض آن شوید. مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با انواع فیلتر هوای تیبا، تعدادی از رایج‌ ترین آن‌ها را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده است.

فیلتر هوای تیبا کاغذی

همانطور که از نام آن نیز مشخص است، این فیلتر هوا از جنس کاغذ بوده و جز محصولات پر فروش در حوزه فیلتر هوای تیبا محسوب می‌ شود. فیلتر هوا کاغذی از لحاظ ماندگاری نسبت به حالت اسفنجی و پنبه‌ ای دوام کمتری داشته و شما در بازه زمانی کوتاهی مجبور به تعویض آن خواهید بود.

فیلتر هوای تیبا اسفنجی

یکی از بهترین نوع فیلتر هوای تیبا، نوع اسفنجی آن است. این فیلتر هوا می‌ تواند ریز ترین ذرات معلق در هوا را نیز جذب کرده و سبب شود تا هوای پاکیزه در خودرو جریان داشته باشد. یکی از مواردی که سبب افزایش محبوبیت این محصول در بین افراد مختلف شده است، قابلیت شستشوی آن است. یعنی شما می‌ توانید در بازه‌ های زمانی مختلف، این محصول را شسته و مجدد سر جای خود قرار دهید.

فیلتر هوای تیبا پنبه‌ای

فیلتر هوای تیبا پنبه‌ ای نیز از دیگر محصولاتی است که در بازار رواج داشته و برای خرید گزینه مناسبی محسوب می‌ شود. این محصول نیز توانایی جذب بالا ذرات را داشته و دارای قابلیت شستشو است.

برندهای مختلف فیلتر هوای تیبا

تیبا به دلیل قیمت خوب و کارایی مناسب، جز خودرو های رایج در ایران محسوب شده و تعداد مصرف کننده‌ ی بالایی دارد. به همین دلیل برند های مختلفی برای قطعات یدکی آن در حال فعالیت هستند. مستر یدکی برای آرامش شما حین خرید تعدادی از بهترین برند فیلتر هوای تیبا را برای شما عزیزان معرفی کرده است.

فیلتر هوای تیبا بهران

بهران از برند های بسیار خوش نام در بین تولید کنندگان قطعات فیلتر هوا در ایران است. این شرکت با استفاده از طراحی به روز و موارد اولیه اورجینال و درجه یک، به طور حرفه‌ ای به تولید فیلتر هوای خودرو می‌ پردازد. در کل فیلتر هوای تیبا بهران یک انتخاب خوب برای خرید این محصول است.

فیلتر هوای تیبا سرکان

برند سرکان نیز مانند بهران فیلتر، به طور تخصصی به تولید فیلتر هوا برای خودروهای سواری، صنعتی، سنگین و...می‌ پردازد. فیلتر هوای تیبا سرکان برای کسانی به دنبال خرید یک محصول با کیفیت هستند که ماندگاری بالایی نیز داشته باشد به شدت توصیه می‌ شود.

قیمت فیلتر هوای تیبا

شرکت‌ های داخلی برای حفظ کیفیت محصول و ماندگاری بالای آن، از قطعات و مواد اولیه وارداتی برای تولید قطعات استفاده می‌ کنند. این محصولات به دلیل وارداتی بودن با ارز خرید فروش می‌ شوند به همین دلیل قیمت ثابتی در حال حاضر برای آن‌ها وجود ندارد. اگر می‌ خواهید لیست قیمت فیلتر هوای تیبا را به طور دقیق دریافت کنید، می‌توانید با کارشناسان ما در مستر یدکی تماس بگیرید.

خرید فیلتر هوای تیبا از فروشگاه مستر یدکی

خرید فیلتر هوای تیبا نیازمند به اطلاعات کافی و فنی است و شما در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن را نداشته باشید، نمی‌ توانید یک خرید موفق را انجام دهید. فروشگاه مستر یدکی در تلاش است تا با قرار دادن محصولات با کیفیت برای شما عزیزان، بتواند تجربه یک خرید راحت و موفق را برای شما ایجاد کند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه خرید فیلتر هوای تیبا دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید.

 

واتساپ