فیلتر هوا کیا سراتو

فیلتر هوا کیا سراتو با تنظیم مقدار هوای ورودی به موتور و همچنین جذب ذرات و ناخالصی‌ های هوا باعث افزایش عملکرد بهتر خودرو می‌ شود. فیلتر هوا با تنظیم مقدار هوای ورودی، میزان سوخت مصرفی خودرو را تنظیم می‌ کند و به طبع اگر هوا به میزان به درست و کافی وارد موتور ماشین نشود باعث افزایش بی رویه مصرف سوخت می‌ شود پس سعی کنید اگر خودرو شما دچار اشکال در فیلتر هوا شده است حتما در اولین فرصت برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

انواع فیلتر هوا کیا سراتو

فیلتر هوای کیا سراتو انواع مختلفی داشته و هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارد. در این فیلترها برخی دارای کارایی متوسط بوده و هر چند ماه یک بار باید تعویض شوند اما برخی نیز دارای ساختار پیچیده و طراحی ایده آل‌ تری هستند و به طبع کارایی و ماندگاری بیشتری نیز دارند. توجه کنید قبل از خرید فیلتر هوا کیا سراتو حتما با کارشناسان فروش قطعات خودرو درباره نوع و برند آن مشورت کنید.

فیلتر هوا کیا سراتو کاغذی

این فیلتر هوا به دلیل داشتن بازدهی بالا و استفاده راحت جز فیلترهای پرطرفدار در بازار محسوب می‌ شود. جنس این فیلتر هوا تفاوت زیادی با جنس کاغذ داشته و این نام صرفا برای خرید و فروش در بازار استفاده می‌ شود. این محصول باعث ایجاد یک عملکرد خوب و حرفه‌ای در موتور خودرو شده و تا زمانی که کارایی داشته و نیاز به تعویض نداشته باشد می‌ توانید از بابت هوای ورودی به موتور کیا سراتو خود خاطر جمع باشید.

فیلتر هوا کیا سراتو کتان

این فیلتر هوا از جنس کتان روغنی بوده و در یک محفظه فلزی قرار گرفته است. این محصول نسبت به سایر فیلترهای هوا کارایی بالاتر و کیفیت بهتری داشته و مدت زمان بیشتری نیز می‌ تواند هوای ورودی به موتور خودرو را فیلتر کند.

 فیلتر هوا کیا سراتو اسفنجی

این نوع محصولات از جنس پلیمر بوده و قدرت بسیار بالایی در فیلتر کردن ذرات ناخالصی هوا دارد. این نوع فیلتر به دلیل ساختار پیچیده و طراحی مدرن قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات در حوزه فیلتر هوا دارد. پیشنهاد می‌ کنیم اگر شما در محیط هایی با خودرو خود رفت آمد می‌ کنید که دارای گرد غبار و ریزگردهای هوایی زیادی است از این نوع فیلتر هوا استفاده کنید.

فیلتر هوا کیا سراتو فومی

این فیلتر هوا نیز مانند فیلترهای اسفنجی دارای قدرت بالایی در فیلتر کردن و حذف آلاینده‌ ها از هوای ورودی به موتور خودرو دارد. میزان عملکرد این فیلتر بستگی به میزان فوم و مواد اولیه ای دارد که در ساخت آن استفاده شده است. توجه کنید که این فیلتر هوا با جذب آلاینده،؛ هیچ مشکلی برای ورود هوای مناسب به درون موتور خودرو ایجاد نمی‌ کند.

برندهای مختلف برای فیلتر هوا کیا سراتو

فیلتر هوا کیا سراتو در برندهای مختلفی در بازار یافت می‌ شود که هر کدام دارای ویژگی‌ های منحصر به فرد و مناسب برای عملکرد بهتر موتور خودرو می‌ باشند. فروشگاه معتبر مستر یدکی برای راحتی کار شما عزیزان بهترین برندهای موجود در بازار برای فیلتر هوا کیا سراتو را معرفی کرده است تا شما هنگام خرید اطلاعات لازم و کافی را در ارتباط با کیفیت برند داشته باشید.

برند سرکان فیلتر هوا کیا سراتو

برند سرکان جز برندهای مطرح در حوزه تولیدات انواع فیلترهای مورد نیاز برای خودرو است. محصولات این برند شامل فیلتر کابین، فیلتر هوا و فیلتر روغن است که همه آنها از کیفیت و کارایی بسیار زیادی برخوردار هستند. فیلتر هوا کیا سراتو دارای کارایی بسیار بالا در فیلتر کردن ذرات هوا بوده و همچنین تنظیم مناسب مقدار هوای ورودی به موتور ماشین را دارد.

برند بهران فیلتر هوا کیا سراتو

بهران یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌ های تولید کننده قطعات خودرو در ایران است. این شرکت توانایی تولید و عرصه تمامی قطعات مورد نیاز خودرو را داشته و از لحاظ تولیدات فیلتر هوا بسیار گسترده عمل می‌ کند. کیفیت محصولات بهران در تولید فیلتر هوا بسیار بالا بوده و شما با انتخاب این برند یک خرید ایمن برای فیلتر هوا کیا سراتو خواهید داشت.

قیمت فیلتر هوا کیا سراتو

قیمت فیلتر هوا کیا سراتو به موارد زیادی بستگی داشته و مقدار آن ثابت نیست. به دلیل وارداتی بودن برخی مواد اولیه به کار رفته در آن، قیمت فیلتر هوا با نوسانات دلار دچار تغییر می‌ شود. همچنین مواردی مانند کیفیت محصول، نوع برند، نوع فیلتر هوا و همچنین ماندگاری آن تاثیر بسیار زیاد و چشم گیری بر روی قیمت فیلتر هوا کیا سراتو می‌ گذارد. پیشنهاد می‌ کنیم برای دریافت جدیدترین لیست قیمت فیلتر هوا کیا سراتو با کارشناسان فروش ما در مستر یدکی تماس بگیرید.

خرید اینترنتی فیلتر هوا کیا سراتو در فروشگاه مستر یدکی

خرید ملزومات و قطعات خودرو نیازمند دانش و اطلاعات تخصصی بوده و افراد عادی نمی‌ توانند خرید چندان موفقی داشته باشند زیرا ساختار قطعات خودرو بسیار پیچیده و تخصصی است و فقط افراد خاص و کارشناس در حوزه خودرو می‌توانند به طور کامل این محصولات را بشناسند. خرید فیلتر هوا کیا سراتو نیز به همین صورت بوده و باید هنگام خرید از یک کارشناس و متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

 همچنین هنگام خرید این محصول حتما از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کرده و از سلامت محصول مطمئن شوید. فروشگاه اینترنتی مستر یدکی با سال‌ ها سابقه درخشان در حوزه فروش آنلاین قطعات خودرو شما عزیزان را در داشتن یک خرید موفق یاری می‌ کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان شرکت ما بهره مند شوید.

واتساپ