فیلتر هوای کوییک

فیلتر هوای کوییک، یک قطعه مهم از لوازم جانبی کوییک است که در سیستم تهویه آن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از این محصول اغلب برای تصفیه ذرات و آلودگی‌ های هوا مانند گرد و غبار، ذرات جامد موجود و معلق در هوا، باکتری‌ ها، مواد آلرژی زا و.. استفاده می‌ شود. فیلتر هوا کوییک با فیلتر کردن موارد ذکر شده سبب می‌ شود تا هوا تمیز و پاکیزه به داخل خودرو جریان پیدا کند.

انواع فیلتر هوای کوییک

برای خودرو کوییک انواع مختلفی از فیلتر هوا وجود دارد که کاربران می‌ توانند بسته به شرایط و تصمیم خود، محصول مورد نظر را خریداری کنند. این محصولات هر کدام بر اساس نوع طراحی و مواد اولیه به کار رفته در آن‌ ها، دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی هستند. مستر یدکی برای آشنایی بیشتر شما با انواع فیلتر هوای کوییک , به طور خلاصه این محصول را مورد بررسی قرار داده‌ است:

فیلتر هوای کوییک اسفنجی

فیلتر هوای کوییک اسفنجی، حالت اسفنجی داشته و می‌ تواند آلاینده را به خوبی جذب خود کند. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این فیلتر هوا، قابلیت شستن آن است. شما می‌ توانید هر چند وقت یک بار فیلتر هوای اسفنجی کوییک را شسته و پس از خشک شدن در جای قبلی خود قرار دهید.

فیلتر هوای کوییک کاغذی

فیلتر هوای کوییک کاغذی یکی از انواع فیلترهای هوا است که جنس آن کاغذی بوده و در تعداد بسیار زیادی از خودروها در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. توصیه مستر یدکی به شما عزیزان است که این فیلر هوا را هر چند وقت یکبار تعویض کنید زیرا این محصولات پس از مدتی کیفیت و کارایی خود را از دست می‌ دهند.

فیلتر هوای کوییک پنبه‌ ای

فیلتر هوای کوییک پنبه‌ ای نیز از دیگر محصولاتی است که برای خودرو کوییک مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این فیلتر هوا نیز مانند نوع اسفنجی، قابلیت شستشو دارد. این فیلتر هوا قابلیت جذب ذرات معلق موجود در هوا را دارد و تا مدت زمان نسبتا طولانی می‌ تواند خیال شما را از بابت فیلتر هوا راحت کند.

برندهای مختلف فیلتر هوای کوییک

کوییک یکی از خودروهای رایج در کشور ایران است و افراد زیادی در حال استفاده از این خودرو هستند. از همین رو برندهای مختلفی دست به تولید قطعات یدکی این خودرو زده‌ اند. مستر یدکی برای آشنایی بهتر شما با بهترین برند فیلتر هوای کوییک در ایران، تعدادی از آن‌ ها را برای شما معرفی کرده است.

فیلتر هوای کوییک سرکان

برند سرکان یکی از شرکت‌ های فعال در حوزه تولید قطعات خودرو است. این شرکت به صورت تخصصی به تولیدات فیلتر هوای خودرو می‌ پردازد. محصولات سرکان از طراحی خوبی برخوردار بوده و کیفیت مناسبی نیز دارند.

فیلتر هوای کوییک بهران فیلتر

بهران فیلتر نیز یکی دیگر از برندهایی است که به طور حرفه‌ ای به تولید محصولات فیلتر ماشین‌ های سواری ، سنگین ، صنعتی و...مشغول است. فیلتر هوای کوییک بهران فیلتر توسط مهندسان با تجربه و حرفه‌ ای ساخته شده و از این رو از کیفیت و ماندگاری بسیار خوبی نیز برخوردار است.

قیمت فیلتر هوای کوییک

قیمت فیلتر هوای کوییک با توجه قیمت ارز در بازار دچار نوسان بوده و دائما در حال تغییر است. به همین دلیل نمی‌ توان از یک عدد ثابت برای آن استفاده کرد. عموما مواردی مانند برند کالا، کیفیت محصول، نوع قطعات وارداتی، و…همگی می‌ تواند روی قیمت فیلتر هوای کوییک تاثیرگذار باشد. برای دریافت لیست قیمت فیلتر هوای کوییک می‌ توانید با کارشناسان مستر یدکی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید.

خرید فیلتر هوای کوییک از فروشگاه مستر یدکی

خرید فیلتر هوای کوییک نیازمند به اطلاعات کافی و فنی است و شما در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن را نداشته باشید، نمی‌ توانید یک خرید موفق را انجام دهید. فروشگاه مستر یدکی در تلاش است تا با قرار دادن محصولات با کیفیت برای شما عزیزان، بتواند تجربه یک خرید راحت و موفق را برای شما ایجاد کند. اگر همچنان سوال و یا ابهامی در زمینه خرید فیلتر هوای کوییک دارید می‌ توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره‌ مند شوید. 

واتساپ