تسمه دینام استپ وی

 تسمه دینام استپ وی

تسمه دینام استپ وی به عنوان یکی از اصلی‌ ترین لوازم یدکی خودرو شناخته شده است. متأسفانه کارایی این قطعه کاربردی در اغلب موارد نادیده گرفته می‌ شود. در صورتی که عملکرد کلی خودرو تا حد بسیار زیادی به کار کرد تسمه دینام مرتبط است. تعویض و خرید تسمه دینام با توجه به میزان کارکرد خودرو انجام می‌ شود. بررسی دوره‌ ای خودرو و انتخاب مناسب‌ ترین برند های مختلف تسمه دینام باعث پیشگیری از خرابی سایر قطعات خودرو هم می‌ شود. اما چطور متوجه خرابی تسمه دینام شویم؟ در ادامه با همراه باشید تا بیشتر با جزئیات مرتبط با فروش تسمه دینام، قیمت تسمه دینام و مواردی از این قبیل آشنا شوید.

دلایل تعویض تسمه دینام استپ وی

بسیاری از افراد اطلاعات چندان دقیقی از کارایی مؤثر تسمه دینام استپ وی ندارند. با توجه به توضیحات داده شده تسمه دینام وظیفه کار کرد یک سری از قطعات نظیر پمپ هیدرولیک، دینام، کمپرسور کولر و … را به همراه دارد. زمانی که تسمه دینام پاره شود، کولر خودرو از کار افتاده و پمپ هیدرولیک به درستی کار نمی‌کند. در نتیجه فرمان خودرو سفت می‌ شود. مهم تر از آنکه سبب از کار افتادن دینام شده و باتری خودرو شارژ نمی‌ شود. در چنین شرایطی  هر لحظه امکان تمام شدن شارژ باتری خودرو وجود دارد که باید هر چه سریع‌ تر برای تعویض و خرید دینام اقدام کرد.

انواع تسمه دینام برای استپ وی

عملکرد اصلی موتور خودرو به کار کرد صحیح تسمه دینام متکی است. در‌ واقع وظیفه تسمه دینام انتقال انرژی از قطعه‌ ای به قطعه‌ ای دیگر است. از آن جایی که این تسمه‌ ها به موتور متصل هستند، باعث تأمین انرژی مکانیکی در اجزاء موتور می‌ شود. توجه داشته باشید که انواع تسمه دینام برای خودرو های مختلف، متفاوت است. در نتیجه برای خرید اینترنتی تسمه دینام باید به سال ساخت و نحوه طراحی موتور خودرو دقت داشته باشید. در این بخش به توضیح مختصری درباره انواع تسمه دینام می‌ پردازیم.

تسمه دینام فانتوم مدل 6PK 1822 مناسب رنو استپ وی

از انواع تسمه دینام استپ وی می‌ توان به تسمه دینام فانتوم اشاره کرد. این نوع تسمه تایم مناسب برای رنو استپ وی بوده و شرکت سازنده این محصول تایلند است.

تسمه دینام گیتس مدل 6PK 1822 مناسب رنو استپ وی

جهت خرید تسمه دینام برای استپ وی می‌ توانید تسمه دیتام گیتس را انتخاب کنید. شرکت سازنده تسمه دینام گیتس، بلژیکی است که برای انواع خودرو رنو استپ وی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

تسمه دینام گیتس مدل 6PK 1822 ( طلقی ) مناسب رنو استپ وی

از انواع دیگر تسمه دینام استپ وی تسمه دینام گیتس طلقی است. این نوع تسمه نیز برای انواع خودرو رنو استپ وی استفاده می‌ شود. با این تفاوت که کشور سازنده این نوع تسمه دینام ، اتحادیه اروپا است.

برندهای مختلف برای تسمه دینام استپ وی

اغلب افراد برای خرید تسمه دینام به دنبال بهترین برند های مختلف تسمه دینام هستند. برند های مختلفی برای انواع تسمه دینام استپ وی در بازار موجود است. اگر چنانچه در صدد خرید اینترنتی تسمه دینام استپ وی هستید، ما برند های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  • تسمه دینام گیتس

  • تسمه دینام فانتوم

  • تسمه دینام سامنس

  • تسمه دینام بوش

  • تسمه دینام کنتینتال

  • تسمه دینام دانگیل

  • تسمه دینام استار

  • تسمه دینام توسن

  • قیمت تسمه دینام استپ وی

    قیمت تسمه دینام استپ وی از جمله مواردی است که در هنگام خرید حضوری و اینترنتی باید به آن توجه داشته باشید. به مراتب انواع برند های مختلف تسمه دینام در قیمت آن بی‌ تأثیر نیست. از آن جایی که فروش تسمه دینام با نوسانات قیمتی بسیاری روبرو است، باید حتماً از مراکز معتبر این محصول را خریداری کنید. پیش از آن که تصمیم به خرید تسمه دینام داشته باشید، باید برند، کشور سازنده و میزان بودجه برای خریدتان را مشخص کنید. برای اطلاع از دقیق‌ ترین قیمت انواع تسمه دینام استپ وی می‌ توانید با بخش پشتیبانی مستر یدکی تماس حاصل فرمایید.

    خرید اینترنتی تسمه دینام استپ وی در فروشگاه مستر یدکی

    خرید اینترنتی تسمه دینام استپ وی این امکان را به شما می‌ دهد تا بتوانید محصولات را از نظر مشخصات کیفی با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین اطلاع از موجودی انواع تسمه دینام استپ وی ، لیست قیمت، مشخصات فنی و مواردی از این قبیل از دیگر ویژگی‌ های خرید اینترنتی است.  توصیه می‌ شود که حتماً برای خرید قطعات فنی خودرو از مشاوران این حوزه کمک بگیرید. خرید قطعات یدکی از مراکز معتبر از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

    از جمله اصلی‌ ترین امتیاز های خرید اینترنتی تسمه دینام استپ وی در فروشگاه مستر یدکی، برخورداری از اصالت کالا، ضمانت و گارانتی کالا، کیفیت و تضمین بهترین قیمت بازار است. برای اطلاع از جدید ترین موجود محصولات و قطعات یدکی با کیفیت همین حالا با ما تماس بگیرید.

واتساپ