لنت ترمز کیا سراتو

لنت ترمز کیا سراتو

لنت ترمز از دیگر قطعات خودروها است که یک قطعه مصرفی محسوب می‌ شود و به عنوان قطعه اصلی سیستم ترمز آن کاربرد دارد. لنت ترمز از صفحه‌ های عقبی فولادی و مواد اصطکاکی که بر روی روتورهای ترمز دیسکی قرار دارد، تشکیل شده است.

لنت خودرو می‌ تواند انرژی جنبشی ماشین را به واسطه اصطکاک آن به انرژی گرمایی تغییر دهد. زمانی که ترمزها به شکل هیدرولیکی عمل می‌ کنند، کالیپر لنت‌ ها را به هم متصل می‌ کند یا اینکه لنت‌ ها را روی روتور چرخان فشار می‌ دهد تا خودرو به صورت کامل بایستد یا از سرعت آن کاسته شود.

در زمان گرم شدن لنت ترمز به دلیل تماس با روتور میزان اندکی از مواد اصطکاک خود را به دیسک وارد می‌ کند که این کار سبب می‌ شود پوششی خاکستری و مات بر آن جای بماند. دیسک و لنت ترمز که در حال حاضر هر دو شامل مواد اصطکاک هستند به هم فشرده می‌ شوند و باعث می‌ شوند اصطکاک ایجاد شده حرکت خودرو را مختل کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی لنت ترمز کیا سراتو بپردازیم و به سوالات شما هنگام خرید پاسخ دهیم.

انواع لنت ترمز کیا سراتو

در حال حاضر انواع لنت ترمز کیا سراتو شامل موارد زیر هستند:

  • ارگانیک
  • سرامیکی
  • نیمه فلزی

از بین موارد بالا مدل نیمه فلزی به دلیل انتقال‌ حرارتی خوب و دیر داغ شدن، از دیگر مدل‌ ها بهتر و پرکاربردتر بوده و دلیل اصلی آن به خاطر داشتن آهن، فولاد و گرافیت است.

برند های مختلف برای لنت ترمز کیا سراتو

چند مورد از بهترین برند های مختلف لنت ترمز کیا سراتو به شرح زیر می‌ باشد:

لنت ترمز MHCO

لنت ترمز MHCO ساخت کشور چین بوده و بدنه آن معمولا از جنس فلز تولید شده که فاقد آزبست است. کارکرد این نوع لنت ترمز ها بسیار خوب است و همینطور این ویژگی را دارند که در زمان ترمزگیری صدای اذیت کننده‌ ای ایجاد نکنند. همچنین از دیگر مزایای این نوع لنت ترمز می‌ توان به هم ترازی آن با دیسک اشاره کرد که باعث شده است تقاضا برای خرید این محصول زیاد شود.

لنت ترمز Hi-Q

مدل‌ های کیو از جمله بزرگ ترین زیر شاخه‌ های شرکت سانگ شین هستند که به یقین بیشترین تعداد لنت ترمزهای این شرکت را به خود اختصاص داده‌ اند. این مدل لنت ترمزها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که می‌ توانند ضریب اصطکاک خود را در هر شرایطی ثابت نگه دارند و از قابلیت‌ های خود چیزی از دست ندهند. همچنین در تولید لنت ‌‌‌ترمز Hi-Q از مواد سرطان‌ زایی مثل آزبست یا کروم استفاده نمی‌ کنند. این نوع لنت‌ ها به علت ظاهر فیزیکی بهینه شده‌ اند که این کار سبب می‌ شود آسیب به روتور کاهش یابد.

لنت‌‌‌ ترمز Brenta

این روزها لنت ‌‌‌ترمز Brenta از بهترین لنت‌های موجود در بازار هستندبه شمار می‌ روند. لنت‌ های برنتا در مقابل گرما بسیار مقاوم هستند و این می‌ تواند یک رانندگی ایمن و مطمئن را برای سرنشینان خودرو به ارمغان آورد. علاوه بر این در زمان داغ شدن خودرو به علت خواص ساختاری آن می‌ تواند سبب خنک شدن سیستم ‌‌‌ترمز و کاهش دمای آن شود.

قیمت لنت ترمز سراتو

یکی از موضوعاتی که دغدغه اکثر خریداران لنت ترمز است، قیمت لنت ترمز سراتو می‌باشد. این قیمت به عوامل مختلفی از جمله سال ساخت خودرو، مدل لنت و ... بستگی دارد. گفتنی است که محدوده قیمتی این محصول کاربردی تقریبا بین ۴۸۰ تا ۵۷۶ هزار تومان است و خریداران می‌توانند بر حسب توانایی مالی که دارند، آن را تهیه کنند.

همان طور که می‌دانید با وجود عواملی همچون نوسانات بازار ارزی و برخی از تحریم‌های خارجی قطعا قیمت نهایی این محصول دستخوش تغییراتی شده ‌است. شما می‌توانید برای خریدی به‌صرفه از نمایندگی مستر یدکی کمک بگیرید؛ تا علاوه بر بهره‌مندی از قیمت‌هایی منصفانه‌تر نسبت به سایر رقبا، دست عده‌ای از دلالان لنت ترمز سراتو را از بازار کوتاه کنید.

خرید اینترنتی لنت ترمز سراتو در فروشگاه مستر یدکی

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، یکی از اجزای مهم در سیستم ترمز خودرو‌ها، لنت ترمز است. اگر خودروی زیر پای شما کیا سراتو است و می‌خواهید از هرگونه خطر احتمالی پیشگیری کنید، باید لنت ترمزی اصیل و با‌کیفیت تهیه فرمایید. در خرید لنت ترمز سراتو مراجعه به نمایندگی کاملا معتبر بسیار حائز‌اهمیت است. بدون شک یکی از این نمایندگی‌های معتبر و شناخته ‌شده فروشگاه مستر یدکی است که کاملا تحت نظر شرکت پارسیان آراز کار می‌باشد. این نمایندگی با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه فروش لنت ترمز سراتو آماده خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شما عزیزان است؛ به گونه‌ای که توانسته است جهت رفاه حال خریداران و جلوگیری از اتلاف وقت آن‌ها، امکان خرید اینترنتی لنت ترمز سراتو را از طریق وب‌سایت شرکت فراهم نماید. در رابطه با این موضوع کافی است مشتریان به وبسایت رسمی نمایندگی مستر یدکی مراجعه فرمایند و پس از بررسی محصولات مختلف موجود در شرکت و قیمت آن‌ها، سفارش مد‌نظر خود را ثبت کنند و در سبد خرید قرار دهند.

 ما به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید از این فروشگاه، محصول موردنظرتان در سریع‌ترین زمان ممکن با کیفیت و اصالتی بی‌نظیر به دستتان برسد و در عین حال خریدی اقتصادی و به‌صرفه را تجربه نمایید.

این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته ‌است که ارسالی سراسری به تمامی نقاط کشور داشته باشد و همچنین در طی مسیر خرید مشتریان در تمامی مراحل در کنار آن‌ها باشد و به صورت پشتیبانی نیمه وقت ( از ساعت ۹ تا ۱۹ ) عمل نماید. لازم به ذکر است که با خرید از مستر یدکی، از امکان عودت کالا تا یک هفته به هر دلیلی بهره‌مند خواهید شد.

واتساپ