لنت ترمز هیوندای ولستر

لنت ترمز هیوندای ولستر

لنت ترمز هیوندای ولستر ساخت کشور کره جنوبی است. کمپانی سانگ شین کره جنوبی به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده لنت و قطعات یدکی سیستم ترمز در سراسر دنیا شناخته شده است. با توجه به جهانی شدن صنعت خودرو سازی کره جنوبی، این کمپانی توانست در بخش فناوری تولید، سهم عمده‌ ای از بازار را به خود اختصاص دهد. اعتبار تولیدات این کمپانی به حدی است که تمامی استاندارد های کیفی و فنی در محصولات آن رعایت شده است. به مراتب عمر طولانی و سرعت توقف بالا همان چیزی است که از ترمز هیوندای ولستر انتظار می‌ رود. با تمام این ویژگی‌ ها شما می‌ توانید با مراجعه به بخش محصولات از لیست قیمت لنت ترمز هیوندای ولستر مطلع شوید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با جزئیات خرید و فروش لنت ترمز هیوندای ولستر و ویژگی‌ های آن آشنا شوید.

مشخصات لنت ترمز هیوندای ولستر

لنت ترمز هیوندای ولستر های-کیو محصول کره جنوبی از جمله با کیفیت‌ ترین قطعات یدکی در بازار ایران است. خرید لنت ترمز ولستر برای محور جلو و محور عقب خودرو مورد استفاده قرار می‌ گیرد. قابل ذکر است که تمامی فرمولاسیون‌ های استاندارد در این قطعه به کار برده شده است. در نتیجه هیچ تفاوتی با لنت ترمز هیوندای ولستر اورجینال ندارد.

واکنش سریع خودرو در هنگام روبرویی با موانع نشان‌ دهنده سطح کیفیت سیستم ترمز خودرو است. همیشه لنت ترمز ها جزء قطعات مصرفی خودرو محسوب می‌ شوند. سطح کیفی لنت ترمز هیوندای ولستر به حدی است که امنیت سر نشینان و خودرو را بالا می‌ برد. توجه داشته باشید که تحت هر شرایطی بایستی حتماً از لنت ترمز مرغوب و با کیفیت برای محور جلو و محور عقب خودرو استفاده کنید.

ویژگی‌های لنت ترمز هیوندای ولستر

عوامل بسیاری در عملکرد بالای لنت ترمز تاثیر گذار است. در این بخش به برخی از ویژگی‌ های لنت ترمز هیوندای ولستر اشاره می‌ کنیم:

  • ضریب اصطکاک ثابت در دما های بالا
  • سرعت توقف بالا در هنگام فشار پدال ترمز
  • کیفیت عالی و عمر طولانی
  • بکار گیری فناوری نوین در ساختار لنت ترمز
  • دارای حداکثر ایمنی، راحتی بالا و عمر مفید
  • به حداقل رسیدن صدای نویز ناشی از ترمز گیری‌ های ناگهانی
  • کارایی بالا در حرارت‌ های مختلف
  • ایجاد افزایش عمر دیسک ترمز و جلوگیری از خرابی زودرس دیسک
  • دوام و ارزش خرید بالا

انواع لنت ترمز هیوندای ولستر کدامند؟

توجه داشته باشید که در هنگام خرید لنت ترمز هیوندای ولستر برند های معتبر این محصول را خریداری کنید. در این بخش به توضیح مختصری درباره انواع لنت ترمز هیوندای ولستر می‌ پردازیم.

لنت ترمز سرامیکی هیوندای ولستر

همانطور که گفته شد لنت ترمز هیوندای ولستر در دسته‌ بندی لنت‌ های پر قدرت و سریع قرار می‌ گیرد. لنت ترمز هیوندای ولستر از نوع سرامیکی ترکیبی از سرامیک و فلز مس است. از جمله ویژگی‌ های لنت ترمز سرامیکی می‌ توان به ترمز گیری نرم و یکنواخت در شرایط اقلیمی متفاوت اشاره کرد. اما در مقابل، این نوع لنت دارای عمر کوتاه‌ تر و قیمت بالا تر در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار است.

لنت ترمز نیمه فلزی و فلزی هیوندای ولستر

 لنت ترمز هیوندای ولستر فلزی و نیمه فلزی همانطور که از نامش پیداست از متریال فلز، کربن، آلیاژ های مختلف ساخته شده است. لنت ترمز نیمه فلزی و فلزی ولستر از کیفیت بالایی برخوردار است. اما به پای کیفیت لنت ترمز سرامیکی نمی‌ رسد. قیمت خرید لنت ترمز هیوندای ولستر نیمه فلزی و فلزی را می‌ توانید با هزینه‌ ای بسیار بهینه و مقرون به صرفه خریداری کنید.

انواع برند های مختلف لنت ترمز هیوندای ولستر

خرید لنت ترمز هیوندای ولستر در برند های گوناگون عرضه می‌ شود. از جمله انواع برند های لنت ترمز هیوندای ولستر می‌ توان به های‌کیو، الیگ، گلد و برنتا اشاره کرد. قابل ذکر است که  لنت ترمز هیوندای ولستر برند الیگ ساخت کشور ژاپن است. برند برنتا تحت لیسانس کشور ایتالیا بوده و برای همه خودرو ها سازگار است. لنت ترمز های‌ کیو از جمله برند های محبوب هیوندای ولستر است که ساخت کشور کره جنوبی می‌ باشد

قیمت خرید لنت ترمز هیوندای ولستر

قیمت خرید لنت ترمز هیوندای ولستر تا حد بسیار زیادی بستگی به برند، کشور سازنده، کارایی و موارد این چنینی دارد. در‌واقع با توجه به ویژگی‌ های هر یک از انواع  لنت ترمز هیوندای ولستر، قیمت‌ های مختلفی را شامل می‌ شود. بهترین و مناسب‌ ترین قیمت لنت ترمز هیوندای ولستر، لنت ترمز های‌ کیو تولید کره جنوبی است. این برند نه تنها دارای کارایی بالا و عمر مفید است، بلکه قیمت مقرون به صرفه‌ ای را در مقایسه با سایر برند ها شامل می‌ شود. برای اطلاع از لیست قیمت‌ ها می‌ توانید به بخش فروش محصولات مراجعه کنید.

خرید اینترنتی لنت ترمز هیوندای ولستر در فروشگاه مستر یدکی

کارایی خوب لنت ترمز هیوندای ولستر به گونه‌ ای است که می‌ توانید با اطمینان از آن استفاده کنید. خرید لنت ترمز هیوندای ولستر برای هیوندا سوار ها، با کیفیت عالی همراه با ضمانت کالا در فروشگاه مستر یدکی امکان پذیر است. فروشگاه مستر یدکی با‌ عرضه با کیفیت‌ ترین لنت ترمز های بازار ایران همراه با تضمین بهترین قیمت سعی بر این دارد تا رضایت شما مشتریان عزیز را برآورده کند. برای ثبت سفارش و خرید لنت ترمز هیوندای ولستر همین حالا می‌ توانید به بخش فروش محصولات مراجعه کنید. تحویل فوری و ارائه گارانتی اصالت کالا از جمله خدمات مستر یدکی به شما هموطنان گرامی است

واتساپ