لنت ترمز هیوندای i20

فروش لنت هیوندای i20 برای تیپ خودرو PB اتوماتیک ۱۶۰۰وارداتی و  PB اتوماتیک ۱۴۰۰ وارداتی، محصول کشور کره جنوبی در فروشگاه مستر یدکی موجود شد. استفاده از لنت مرغوب باعث ترمزگیری نرم و روان، ترمزگیری یکنواخت و فاقد بوی آزاردهنده می‌ شود. علاوه بر آن می‌ توان انتظار عمر طولانی مدت و کیفیت ثابت را از لنت مرغوب داشت.

خرید لنت ترمز و تعویض به‌ موقع آن باعث پیشگیری از مشکلات احتمالی در سایر قطعات موتور می‌ شود. در نتیجه توصیه ما به شما این است که هرچه زودتر برای تعویض و خرید لنت هیوندای i20  اقدام کنید؛ چرا که لنت از جمله ضروری‌ ترین قطعات یدکی برای تمامی خودروها است. همچنین ایمنی سرنشینان و سلامت خودرو تا حد بسیار زیادی به مرغوبیت لنت خودرو بستگی دارد.
در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با جزئیات انواع لنت ترمز  هیوندای i20 و مشخصات فنی آن آشنا شوید.

مشخصات فنی لنت هیوندای i20 

سیستم ترمز خودرو نقش اساسی برای متوقف کردن آن در شرایط مختلف دارد. به طوری‌ که اگر این سیستم به خوبی عمل نکند، با خطرات جدی روبرو خواهید شد. روند ترمزگیری با فشار بر پدال ترمز و انتقال جریان روغن ترمز به کالیپر اتفاق می‌ افتد. در این مسیر روغن ترمز با فرایند نیروی هیدرولیکی به لنت ترمز، سبب اصطکاک میان لنت و دیسک ترمز می‌ شود.

در‌واقع با هربار ترمزگیری، فرآیند اصطکاک لنت ایجاد می‌ شود. در نتیجه لنت  هیوندای i20 یک قطعه مصرفی و پرفروش است. چرا که پس از تمام شدن مواد اصطکاکی، باید هر چه زودتر لنت ترمز تعویض شود. هیوندای i20 در هر دو نوع اتومات و دستی عرضه شده که دو نسل از این خودرو در ایران موجود است. توجه داشته باشید که فروش لنت هیوندای i20 برای هر نسل از خودروی هیوندا با یکدیگر از نظر ویژگی‌ های فنی متفاوت است. بنابراین در هنگام خرید لنت هیوندای i20 باید به مدل و سال تولید خودروی خود توجه داشته باشید.

زمان تعویض لنت  هیوندای i20

بسیاری از افراد زمان تعویض و خرید لنت  هیوندای i20 را به درستی نمی‌ دانند. همانطور که گفته شد، لنت ترمز یک قطعه کاملاً مصرفی است. شما می‌ توانید با مشاهده یک سری نشانه‌ های موجود برای تعویض لنت ترمز اقدام کنید. این نشانه‌ ها شامل موارد زیر می‌ شود:
⦁    تأخیر در هنگام ترمزگیری
⦁    شنیده شدن صدای سوت پس از هر بار فشار بر پدال ترمز
⦁    کشیده شدن فرمان خودرو به یک جهت در هنگام ترمزگیری
⦁    لرزش پدال ترمز در هنگام ترمزگیری
⦁    شنیدن صدای خرخر کردن با هر بار فشار بر پدال ترمز

ویژگی‌ های لنت  هیوندای i20

ویژگی‌ های خرید لنت  هیوندای i20 تا حد بسیار زیادی بستگی به برند و کشور تولیدکننده محصول دارد. لنت  هیوندای i20 محصول کشور کره جنوبی از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. از جمله ویژگی‌ های انواع لنت  هیوندای i20 می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    قدرت ترمزگیری سریع و به‌ موقع
⦁    دارای استانداردهای روز خودروسازی
⦁    عمر طولانی و ماندگاری بالا
⦁    ایمنی فوق‌ العاده برای سلامت خودرو و سرنشینان
⦁    ترمزگیری نرم و یکنواخت حتی در سرعت‌ های بالا
⦁    ایجاد تعادل و جلوگیری از لرزش فرمان در هنگام ترمزگیری
⦁    دارای ارزش خرید و قیمت مناسب

برندهای مختلف لنت  هیوندای i20

در حال حاضر برای خرید لنت  هیوندای i20 می‌ توانید از میان برندهای مختلف لنت  هیوندای i20، بهترین انتخاب را داشته باشید.  
از جمله محبوب‌ ترین برندهای مختلف لنت  هیوندای i20  که همه محصول کشور کره جنوبی هستند، می‌ توان موارد زیر را نام برد؛
⦁    لنت i20 برند ام‌بی کوریا - MB Korea
⦁    لنت i20 برند فریکسا -Frixa
⦁    لنت i20 برند های‌کیو -Hi-Q
⦁    لنت i20 برند های‌تک -Hi-Tec
هر یک از برندهای فوق دارای ویژگی‌ های منحصر به فرد، ضریب اصطکاک بالا، عمر مفید و قدرت بالای ترمزگیری در سرعت‌ های مختلف هستند.

قیمت لنت هیوندای i20

قیمت لنت هیوندای i20 با توجه به برند، کشور تولیدکننده، ارزش برند سازنده و نوع مرغوبیت در بازار تعیین می‌ شود. توجه داشته باشید که  ارزش برند لنت ترمز مبتنی بر سابقه کشور سازنده در تولید انواع لنت  هیوندای i20 است. به عبارتی اعتبار برند وابسته به کیفیت متریالی است که در محصول به کار برده شده است. در‌واقع همین کیفیت ساخت، تعیین کننده قیمت نهایی محصول است.
 

خرید لنت هیوندای i20 از مستریدکی

نقش لنت ترمز و عمل‌ کرد صحیح آن برای سلامت خودرو را نمی‌توان نادیده گرفت. در حال حاضر لنت i20 به عنوان یکی از قطعات مصرفی و ضروری از جمله پرفروش‌ ترین‌ ها شناخته شده است. با توجه به اهمیت لنت ترمز در تأمین امنیت خودرو، حتماً در هنگام خرید به مدل خودروی خود توجه داشته باشید.

خرید اینترنتی لنت  هیوندای i20 به شما کمک می‌ کند تا برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین خرید را با توجه به بودجه خود داشته باشید. با توجه به پیش‌ بینی افزایش قیمت پس از سال نو میلادی از این فرصت استفاده کرده و انواع لنت  هیوندای i20 را با بهترین قیمت خریداری کنید.
 فروشگاه مستر یدکی به عنوان یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان قطعات یدکی خودرو، این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. خرید آسان، ضمانت کالا و ارسال به سراسر ایران از جمله خدمات فروشگاه اینترنتی مستریدکی است. 

واتساپ