لنت ترمز کیا کارنز

لنت ترمز کیا کارنز

لنت ترمز کیا کارنز یکی از مهم‌ ترین قطعات خودرو است که عاملی برای حفظ امنیت نیز شمرده می‌ شود. هر خودرویی که شروع به حرکت می‌ کند برای ایستادن خود نیازمند به یک عامل است. لنت ترمز اصلی‌ ترین عامل جهت نگه داشتن خودرو بوده و از جمله لوازم یدکی‌ های پر اهمیت است؛ به طوری که ایمنی سرنشینان خودرو به طور مستقیم به آن وابسته است. با اینکه لنت ماشین قطعه مهم خودرو به حساب می‌ آید متاسفانه لنت‌ های بی‌ کیفیت همچنان در بازار مشاهده می‌ شوند؛ بنابراین لازم است خرید لنت ترمز کیا کارنز از سایت معتبری صورت گیرد.نقطه قابل توجه دیگر در ارتباط با لنت ترمز زمان تعویض آن است که از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا این قطعه سریع‌ تر از سایر قطعات خودرو فرسوده می‌ شود. البته میزان سرعت فرسودگی لنت‌ ها به نحوه رانندگی و تعداد دفعات رانندگی شما نیز بستگی دارد. جهت آشنایی بیشتر با انواع لنت ترمز، برندهای مختلف، قیمت و نحوه خرید آن با فروشگاه اینترنتی مستر یدکی همراه باشید.

انواع لنت ترمز کیا کارنز

ترکیبات متنوعی لنت ترمز کیا کارنز را تشکیل می‌ دهند. به طور کلی در انواع مواد موجود در آن‌ ها که سبب افزایش اصطکاک می‌ شود به صفحه فلزی پشت لنت به صورت محکم متصل شده است. در ادامه به معرفی انواع لنت ترمز کیا کارنز می‌ پردازیم.

لنت ترمز ارگانیک

در تولید لنت ترمز و قطعات مربوط به سیستم ترمز از مواد عالی مختلف مانند شیشه، رزین، لاستیک و کولار استفاده می‌ شود. مهم‌ ترین عنصر تشکیل دهنده لنت ارگانیک کولار است. این عنصر توانایی تحمل دمای بالایی را دارد؛ همچنین نسبت به دیگر لنت‌ های موجود در بازار نرم‌ تر بوده و سر و صدای کمتری تولید می‌ کنند.

لنت ترمز فلزی و نیمه فلزی

محبوب‌ ترین لنت ترمزی که امروزه بیشتر خودروها از آن استفاده می‌ کنند لنت ترمز فلزی است. در این نوع لنت ترمز تراشه‌ هایی از فلز با رزین ترکیب شده و لنتی مقاوم را ایجاد کرده است. این تراشه‌ های فلزی را به طور معمول مس، برنج، فولاد، آهن و گرافیت تشکیل می‌ دهد.

ترکیب این فلزات و چسبیدن آن‌ ها به وسیله رزین سبب ایجاد لنتی محکم با عملکردی بالا شده که می‌ تواند گرمای ناشی از اصطکاک را به خوبی منتقل و دفع کند.

لنت ترمز سرامیکی

لنت‌ های سرامیکی که در ساخت آن‌ ها از الیاف سرامیک، مواد چسباننده و کمی مس استفاده شده است عمر زیادتری دارند و بسیار سبک هستند. الیاف سرامیکی موجود در این لنت‌ها سبب افزایش عملکرد حتی در ترمزهای شدید و مکرر می‌ شود و گرما را نیز به خوبی دفع می‌ کند. از آنجایی که لنت‌ های سرامیکی با استفاده مکرر زیاد ساییده نمی‌ شوند، نسبت به دیگر لنت‌ ها غبار کمتری تولید کرده و کیفیت بالاتری نیز دارند.

برند های مختلف برای لنت ترمز کیا کارنز

از بین برندهای مختلف لنت ترمز کیا کارنز در بازار، لنت ترمز پارس بسیار محبوب‌ تر از دیگر برند ها است. این لنت توسط کارخانه پارس بزرگترین مجتمع تولید لنت ترمز در خاورمیانه ساخته می‌ شود.

برند های معروف دیگری نیز در بازار وجود دارند که دارای کیفیت عالی هستند؛ به عنوان مثال امروزه لنت ترمز ایساکو و ماندو در تولید خودروهای مختلفی استفاده می‌ شوند. برندهای دیگر لنت ترمز کیا کارنز شامل لنت ترمز آیسین، لنت ترمز آسمیکو، لنت ترمز تکستارو لنت ترمز بوش هستند.

قیمت لنت ترمز کیا کارنز

قیمت لنت ترمز کیا کارنز با توجه به نوع لنت و نوع خودرو شما متغیر است؛ علاوه بر این معمولا لنت‌ های خارجی نسبت به لنت‌ های ترمز داخلی دارای قیمت بالاتری هستند. این قیمت‌ ها به طور روزانه به‌ روز رسانی می‌ شوند تا شما مشتریان عزیز بتوانید از جدیدترین قیمت‌ ها مطلع شوید.

برای اطلاع از قیمت فروش لنت ترمز کیا کارنز و خرید آن بهتر است ابتدا نوع لنت مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس مدل مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید.

خرید اینترنتی لنت ترمز کیا کارنز در فروشگاه مستریدکی

خرید آنلاین لوازم یدکی مانند لنت ترمز روشی جدید و محبوب میان اکثر افراد جامعه است؛ بنابراین پیشنهاد ما به همه کسانی که قصد خرید لنت ترمز را دارند خرید اینترنتی لنت ترمز کیا کارنز از فروشگاه مستر یدکی است.

با این روش شما می‌ توانید به راحتی و بدون صرف هزینه و زمان بیشتر کالای مد نظر خود را انتخاب و پس از سفارش آن را در سریع‌ ترین زمان ممکن دریافت کنید

واتساپ