لنت ترمز کیا موهاوی

لنت ترمز کیا موهاوی

لنت ترمز کیا موهاوی یکی از مهم ترین قطعات این خودرو برای ترمز است. این قطعه از طریق ایجاد اصطکاک بین چرخ ها و جاده منجر به کند تر شدن سرعت خودرو و در نتیجه توقف کامل آن می شود. لنت ترمز جزو قطعات مصرفی بوده و به مرور زمان فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارد.

برای خرید لنت ترمز کیا موهاوی حتماً باید به فروشگاه های معتبر نظیر مستر یدکی مراجعه کرد. فروشگاه مستر یدکی یک سایت فروش آنلاین است که به صورت تخصصی در حوزه فروش قطعات یدکی و مصرفی خودرو های سواری فعالیت دارد.

انواع لنت ترمز کیا موهاوی

لنت ترمز در انواع مختلفی وجود دارد و شامل موارد زیر است.

لنت های ترمز نیمه فلزی

 لنت های نیمه فلزی رایج ترین نوع این دسته از قطعات مصرفی خودرو هستند که 30 الی 65 درصد ترکیبات آن ها را فلز تشکیل می دهد.

لنت های ترمز سرامیکی

لنت های سرامیکی با استفاده از الیاف سرامیکی تولید می شوند و عملکرد بسیار خوب و آرامی دارند. همچنین می توانند برای شدید ترین توقف ها و ترمز ها گرمای لازم را ایجاد کنند. به همین دلیل برای خودرو های مخصوص مسابقات رالی نسبت به خودرو های معمولی بهتر و مناسب تر هستند.

لنت ترمز  NAO با فلز کم

یکی دیگر از انواع لنت ترمز کیا موهاوی شامل لنت NAO با فلز کم است که از طریق یک فرمول عالی با ترکیب ۱۰ الی ۳۰ درصد مس یا فولاد تولید می شود و یک نوع لنت پر سر و صدا است.

لنت ترمز غیر آزبست ارگانیک

علاوه بر موارد نام برده در مراکز فروش لنت ترمز کیا موهاوی یک نوع لنت دیگر وجود دارد که از مواد ارگانیک نظیر کولار، فیبر، شیشه و لاستیک تولید می شود. این نوع لنت کاملا نرم و روان بوده و برای رانندگی روزانه در جاده مناسب است.

برندهای مختلف لنت ترمز کیا موهاوی

لنت ترمز به واسطه شرکت ها و برند های مختلف تولید می شود که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره خواهد شد.

برند Genuine Parts

جنیون پارت یکی از شرکت های قدیمی و موفق در حوزه تولید قطعات و لوازم یدکی خودرو است که در سال ۱۹۲۸ تاسیس شده است. این برند قطعات خودرو های هیوندا و کیا موتور را با کد مخصوص کارخانه تولید کرده و به بازار عرضه می کند. در حال حاضر جنیون پارت در کشور ما چندین نمایندگی معتبر فعال دارد و از این رو مشتریان می توانند بدون دغدغه به محصولات اصل این برند در داخل کشور دسترسی داشته باشند.

برند الیک

یکی دیگر از برند های مختلف لنت ترمز کیا موهاوی شامل برند ژاپنی الیک است که به صورت تخصصی در حوزه تولید لنت خودرو فعالیت می کند‌. الیک جز برندهای شناخته شده و خوشنام در حوزه تولید قطعات خودرو به شمار می رود و به دلیل عدم استفاده از آزبست، همه محصولات آن دوستدار محیط زیست هستند.

برند واچ کیو

یکی دیگر از بهترین برند های فعال در حوزه تولید لنت ترمز خودرو شامل برند واچ کیو بوده و در کشور کره جنوبی فعالیت می کند.

لیست قیمت لنت ترمز کیا موهاوی

برند و نوع لنت ترمز از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت لنت ترمز کیا موهاوی هستند و انواع لنت ترمز بر اساس جنس، نوع و کیفیت با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. یکی از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی قطعات و لوازم یدکی خودرو این است که خریداران می توانند به راحتی شرایط فروش و قیمت محصولات را در سایت های مختلف با یکدیگر مقایسه کنند و از این طریق بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند.

خرید اینترنتی لنت ترمز کیا موهاوی

برای خرید لنت ترمز موهاوی می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام کرد. منتهی خرید اینترنتی شرایط راحت تری دارد و همچنین دسترسی به برند مد نظر در این شیوه خرید راحت تر برای مشتری امکان پذیر می شود.

در خرید اینترنتی لنت ترمز کیا موهاوی مشتریان می توانند از چندین سایت بازدید کرده و از این طریق در رابطه با انواع لنت ترمز و برندهای برتر آن اطلاعات بیشتری را به دست آورند.

فروشگاه اینترنتی مستر یدک یکی از معتبر ترین و نام آشنا ترین سایت های فروش اینترنتی قطعات مصرفی خودرو سواری است که در کنار فروش، خدمات دیگری نظیر پشتیبانی آنلاین، مشاوره رایگان، خدمات پس از فروش و غیره را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

این مجموعه قطعات یدکی و مصرفی خودروهای سواری را از طریق بهترین و معتبر ترین برند های ایرانی و خارجی تهیه کرده و تمامی قطعات را با تضمین اصالت و کیفیت و همچنین گارانتی معتبر به فروش می رساند. البته در صورت نارضایتی مشتریان این سایت تا یک هفته فرصت دارند کالای خریداری شده را عودت کنند.

واتساپ