فیلتر کابین کیا اپتیما

فیلتر کابین کیا اپتیما

فیلتر کابین کیا اپتیما یک فیلتر کوچک پلیسه ای است که از جنس‌ های مختلفی از جمله پنبه کاغذی و همینطور فیبر و مواد دیگر تهیه می‌ شود. این فیلتر وظیفه دارد تا آلودگی‌ ها، گرده، باکتری، گازهای خروجی از اگزوز و گرد و غبار موجود در هوا را پیش از وارد شدن به محفظه کابین خودرو به دام بیندازد و همچنین از گرفتگی سیستم تهویه و مشکلاتی از این قبیل جلوگیری نماید. توجه داشته باشید که پس از طی کردن هر 12000 مایل، باید نسبت به خرید فیلتر کابین کیا اپتیما اقدام کنید تا از مسدود شدن فیلتر و به دنبال آن کاهش بازدهی خودروی خود جلوگیری نمایید.

انواع فیلتر کابین کیا اپتیما

فیلتر کابین با توجه به میزان و درجه فیلتر کردن و نوع عملکرد، انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن‌ ها از ورود ذرات خاصی جلوگیری می‌ کنند. به طور کلی انواع فیلتر کابین کیا اپتیما عبارتند از:

فیلتر کابین معمولی

این نوع از فیلتر کابین مانع ورود گرد و غبار و ذرات معلقی که در هوا وجود دارند، به داخل کابین خودرو می‌ شود و عملکردی در حد معمول دارد.

فیلتر کابین کربن اکتیو

در این نوع فیلترها از یک لایه اضافی کربنی استفاده شده است که علاوه بر ذرات جامد و گرد و غبار، بوی نامطبوع را نیز فیلتر کرده و از ورود آن به داخل کابین خودرو جلوگیری می‌کند. همچنین این فیلتر گازهای خطرناکی همانند دی اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و همینطور ازت موجود در هوا را نیز به خود جذب نموده و اجازه ورود به کابین را به آن‌ ها نمی‌ دهد.

فیلتر کابین بایو فانکشنال

در این فیلتر از لایه‌ ای استفاده شده است که علاوه بر وظایف دو فیلتر قبلی، می‌ تواند از ورود مواد آلرژی‌ زا و میکروب‌ ها تا حد بسیار زیادی جلوگیری نماید. این نوع فیلتر ذرات معلقی که اندازه‌ ای برابر با  2.5pm دارند را جذب می‌ کند؛ به همین دلیل فروش فیلتر کابین کیا اپتیما از این نوع برای افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌ دهند و در مناطقی با آلودگی هوای بسیار زیاد زندگی می‌ کنند، بیشتر است.

برند های مختلف فیلتر کابین کیا اپتیما

فیلتر کابین کیا اپتیما توسط شرکت‌ های مختلف داخلی و خارجی، با برند های متعددی به تولید می‌ رسد که از معروف‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به برند اصلی یعنی جنیون پارت اشاره کرد. علاوه بر این در میان برندهای مختلف فیلتر کابین کیا اپتیما برند های سرکان و بهران فیلتر نیز از لحاظ کیفیتی با برند اصلی برابری می‌ کنند و انواع مختلف فیلتر کابین این خودرو را تولید می‌ کنند. از دیگر برندهای موجود در بازار می‌ توان به فیلیتگارد، دونالدسون، یونیک، کاسپین و کره استار اشاره کرد.

قیمت فیلتر کابین کیا اپتیما

با توجه به اینکه فیلتر کابین کیا اپتیما در سه نوع مختلف در بازار وجود دارد، منطقی است که قیمت هر یک از آن‌ ها بر اساس نحوه عملکرد و میزان کارایی‌ شان متفاوت باشد. از این رو می‌ توان گفت که قیمت فیلتر کابین کیا اپتیما معمولی از سایر مدل‌ ها ارزان‌ تر است. با این وجود عوامل دیگری از جمله خارجی یا داخلی بودن برند و شرکت سازنده، میزان کیفیت فیلتر، هزینه ساخت آن و همینطور فروشگاهی که از آن خرید می‌ کنید، نقش مهمی در تعیین قیمت آن ایفا می‌ کنند.

خرید اینترنتی فیلتر کابین کیا اپتیما در فروشگاه مستر یدکی

فیلتر کابین کیا اپتیما یکی از مهم‌ ترین بخش‌ های سیستم تهویه خودرو به شمار می‌ رود و نقش مهمی در سلامت سرنشینان آن دارد. بر همین اساس لازم است تا برای خرید آن به عواملی همچون نوع آب و هوای منطقه‌ ای که در آن رانندگی می‌ کنید و همینطور میزان و نوع آلودگی موجود در هوای آن منطقه توجه کنید. شما می‌ توانید پیش از انجام خرید اینترنتی فیلتر کابین کیا اپتیما از فروشگاه مستر یدکی برای مشاوره و دریافت راهنمایی یا مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

واتساپ