فیلتر کابین کیا موهاوی

فیلتر هوای کابین خودرو به منظور تصفیه هوای ورودی به داخل سیستم تهویه مورد استفاده قرار می‌ گیرد.به عبارت دیگر، این فیلتر می‌ تواند هوای داخل خودرو را از هر نوع آلاینده و آلودگی پاک کند. اکثر فیلتر های هوا از کاغذ یا الیاف پلیسه‌ دار ساخته می‌ شوند. برخی از انواع این فیلتر ها از پنبه و کاغذ ساخته شده‌ اند و برخی دیگر مانند فیلتر های پنبه‌ ای در کارتریج قرار دارند.

فیلتر کابین موهاوی برای خودرو کیا موهاوی ۶ سیلندر و ۸ سیلندر ساخته شده است. مکان این فیلتر دقیقا پشت داشبورد بوده و به راحتی قابل تعویض است. با مطالعه این مطلب، به طور کامل با این محصول و برند های معروف آن آشنا شوید، تا بهترین انتخاب را هنگام خرید فیلتر کابین موهاوی داشته باشید.

 برند های برتر فیلتر کابین موهاوی

اورجینال بودن هر محصولی اهمیت زیادی در طول عمر آن دارد. به بیان دیگر، زمانی که کالای تقلبی جای اورجینال را می‌ گیرد، نباید توقع همان کارکرد و طول عمر را داشت. فیلتر هایی که از برند های ناشناخته یا به عبارتی فیک تهیه می‌ کنید؛ توانایی تصفیه هوای داخل کابین را ندارند، ذرات آلاینده در موتور فن خودرو جمع شده و کانال ورودی هوا به کابین را مسدود می‌ نمایند، بوی بدی کابین را فرا می‌گیرد و با خودرو سازگاری ندارند.

هر کدام از مواردی که ذکر شد، ممکن است خسارات زیادی به فن و سیستم تهویه هوای خودرو وارد کند. در نتیجه برای خرید فیلتر کابین کیا موهاوی ابتدا از اورجینال بودن و سازگاری آن با خودرو خود اطمینان حاصل کنید.  

لیست محصولات فیلتر کابین موهاوی

همانطور که گفتیم، هوای ورودی به کابین خودرو از طریق سیستم تهویه و فیلتر ماشین تصفیه شده و از ورود ذرات آلاینده و گرد و غبار به درون ماشین جلوگیری می‌ کند. تعویض فیلتر کابین موهاوی در فصل‌ های مختلف به شدت پیشنهاد می‌ شود. همچنین در شهر هایی که آلودگی هوا و گرد و خاک بسیار زیاد است، تعویض فیلتر کابین از موارد الزامی محسوب می‌ شود.

توجه داشته باشید که تعویض این فیلتر نه تنها سیستم تهویه خودرو را بهبود می‌ بخشد، بلکه از وارد شدن خسارت به دیگر قطعات ماشین جلوگیری می‌ کند. در ادامه لیست محصولات فیلتر کابین موهاوی را بررسی می‌ کنیم. 

انواع فیلتر کابین موهاوی

فیلتر ها از جنس کاغذ به رنگ سفید روشن عرضه می‌ شوند. بعد از گذشت مدتی، این فیلتر ها با جذب آلاینده‌ ها و آلودگی‌ های هوا رنگی کدر به خود می‌ گیرند و در نهایت این فیلتر به رنگ سیاه درمی‌ آید. در همین راستا، باید فیلتر کابین را هر چند مدت یک بار بررسی کرده و در صورت تغییر رنگ بسیار زیاد، آن را تعویض نمایید.

در حالت استاندارد فیلتر کابین را باید بین هر ۲۰ تا ۲۵ هزار کیلومتر تعویض کرد. در صورتی که خودروی شما تردد بیشتری در شهر های آلوده و مسیر های خاکی دارد؛ بهتر است هر ۶ ماه یک بار یا هر ۱۰ تا ۱۵ هزار کیلومتر فیلتر کابین را عوض کنید. فیلتر کابین موهاوی انواع مختلفی دارد که فروشگاه مستر یدکی در حال حاضر طرح Genuine Parts را در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد. این محصول ساخت کشور چین و اورجینال می‌ باشد. 

قیمت فیلتر کابین موهاوی در بازار

فاکتور های مهمی در قیمت فیلتر کابین موهاوی نقش دارند. از جمله مهم‌ ترین این فاکتور ها می‌ توان به اورجینال بودن، کشور سازنده، برند، مدل و گرید کیفیت اشاره نمود. تفاوت فیلتر کابین موهاوی اورجینال و فیک در مواد اولیه مورد استفاده در پروسه تولید آن است. به طور قطع، طول عمر مفید محصولات اورجینال و همچنین عملکرد آن‌ ها بسیار بهتر و قابل قبول‌ تر از کالای فیک می‌ باشد. در برخی از موارد ممکن است شما بهای کالای اورجینال را بپردازید، اما کالای فیک تحویل بگیرید.

در نتیجه خرید اجناس فیک و تقلبی، علاوه بر خسارت مالی ممکن است خسارات جبران ناپذیری به خودروی شما نیز وارد کند. در زمان خرید فیلتر کابین موهاوی حتما به اصالت کالا و سالم بودن آن دقت کنید. شما می‌ توانید با خرید این قطعه از فروشگاه‌ معتبر مستر یدکی از پرداخت به صورت اقساطی نیز بهره‌ مند شوید. 

خرید فیلتر کابین موهاوی از فروشگاه مستر یدکی

در این مقاله متوجه کارایی فیلتر کابین موهاوی شدید. برای جلوگیری از انتشار بوی بد و همچنین حساسیت‌ های تنفسی باید فیلتر کابین خودروی خود را به موقع تعویض کنید. برای خرید فیلتر کابین موهاوی می‌ توانید به وبسایت مستر یدکی مراجعه نمایید. این فروشگاه ضمانت اصالت کالا را به شما ارائه می‌ دهد تا با خیالی آسوده از خرید کالای اورجینال لذت ببرید. لازم به ذکر است که خرید اقساطی از این فروشگاه نیز امکان‌ پذیر است.

واتساپ