فیلتر کابین هیوندای جنسیس

فیلتر کابین جنسیس

فیلتر کابین جنسیس فیلتری تشکیل شده از کاغذ مخصوص چین خورده است که وظیفه تصفیه هوای ورودی به کابین را برعهده دارد. هوای مورد نیاز کابین که (معمولا در صورت بسته بودن شیشه‌ ها) از دریچه‌ های هوا به داخل اتاق خودرو وارد می‌ شود، باید پیش از ورود از این فیلتر عبور کند تا ذرات آلاینده ، گرد و غبار و مواد مضر آن پاکسازی گردد. برای خرید فیلتر کابین جنسیس باید به جنس کاغذ به کار رفته در آن توجه داشته باشید. متاسفانه به دلیل عدم نظارت صحیح بر روند تولید این فیلترها به ویژه در شرکت‌ های داخلی، شاهد استفاده از کاغذ های مصنوعی و پارچه‌ ای در تولید فیلتر هوای کابین هستیم که قابلیت جذب پایینی دارند و نمی‌ توانند کارایی لازم را ارائه دهند.
 

انواع فیلتر کابین جنسیس

امروزه با افزایش میزان آلاینده‌ های موجود در هوا، اهمیت استفاده از فیلتر کابین جنسیس نیز پررنگ‌ تر شده است. علاوه بر آلاینده‌ های مصنوعی، گرد و غبار و سایر ذرات معلق در هوا نیز باید از طریق این فیلترها پاکسازی شوند تا باعث ایجاد حساسیت‌ های آزاردهنده و بیماری‌ های تنفسی در افراد نشود. برای این منظور انواع فیلتر کابین جنسیس به تولید رسیده است که عبارتند از:

فیلتر کابین معمولی

این نوع فیلتر کابین توانایی جلوگیری از ورود گرد و غبار و ذرات معلق موجود در هوا را به کابین خودرو دارد. به طور کلی فروش فیلتر کابین جنسیس معمولی برای شهرهایی که آلاینده‌ های خاصی در آن‌ ها وجود ندارد، بیشتر است.

فیلتر کابین کربن اکتیو

این نوع فیلتر در مقایسه با فیلتر های معمولی، با داشتن یک لایه اضافی کربنی می‌ تواند علاوه بر گرد و غبار و ذرات معلق در هوا، از ورود بوی نامطبوع به داخل کابین نیز جلوگیری نماید. همچنین این نوع فیلتر کابین توانایی جذب گازهای مضر نظیر ازت، دی اکسید گوگرد و اکسید نیتروژن را نیز دارد و در شهرهای بزرگ کاربرد بسیاری دارد.

فیلتر کابین بایو فانکشنال

این نوع فیلتر علاوه بر داشتن ویژگی‌ ها و عملکرد دو فیلتر قبلی، به لطف برخورداری از یک لایه اضافی توانایی جلوگیری از ورود مواد آلرژی زا و میکروب‌ ها به کابین خودرو را نیز دارد. در واقع این نوع فیلتر با جذب 99 درصدی مواد حساسیت زا و تمامی ذرات معلق تا اندازه 2.5pm، بهترین عملکرد را در میان انواع مختلف فیلتر کابین به خود اختصاص داده است. همچنین این نوع فیلتر از رشد کپک و باکتری نیز جلوگیری می‌ کند.

برند های مختلف برای فیلتر کابین جنسیس

با وجود اینکه شرکت‌ های زیادی در تولید و عرضه فیلتر کابین جنسیس فعالیت دارند اما با این حال تمام آن ها توانایی ارائه محصولی باکیفیت را ندارند. در این میان شرکت تولید کننده اصلی یعنی هیوندای فیلتر کابین اورجینال را با برند جنیون پارت عرضه نموده است. سایر برندهای مختلف فیلتر کابین جنسیس که در ایران قابل دسترس هستند عبارتند از برندهای سرکان، بهران فیلتر، کره استار، موبیس، دونالدسون، ساکورا، مان و... که از عملکرد خوبی نیز برخوردارند. 

قیمت فیلتر کابین جنسیس

مهم‌ ترین عامل تعیین کننده قیمت فیلتر کابین جنسیس را می‌ توان نوع فیلتر و جنس کاغذ به کار رفته در آن دانست. در واقع فیلتر های معمولی در مقایسه با سایر انواع فیلترها قیمت ارزان‌ تری دارند و هر چه فیلتر قابلیت جذب ذرات ریزتر و عملکرد تخصصی‌ تری داشته باشد، قیمت آن نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و افزایش می‌ یابد. همچنین جنس کاغذ به کار رفته در آن نیز هر چه مرغوب‌ تر باید توان جذب بالاتری خواهد داشت و در نتیجه قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

خرید اینترنتی فیلتر کابین جنسیس در فروشگاه مستر یدکی

در ساخت فیلتر کابین جنسیس، علاوه بر اینکه باید از کاغذ فیلتر مرغوب و باکیفیتی استفاده شود، لازم است الیافی به کار رود که حساسیت ایجاد نکند و توان جذب بالایی داشته باشد. در صورت خرید اینترنتی فیلتر کابین جنسیس از فروشگاه مستر یدکی می‌ توانید از گارانتی اصالت و کیفیت کالا بهره مند شوید. ما در این مجموعه فیلترهای اورجینال و باکیفیت بالا را از برند های مطرح و معتبر عرضه می‌ کنیم که از کاغذ های میکرونی و استاندارد با قابلیت فیلتراسیون بالا جهت تولید فیلتر بنزین استفاده می‌ کنند؛ به همین دلیل شما با تهیه کالای مرغوب از مستر یدکی می‌ توانید سلامت سرنشینان خودرویتان را از این جهت تضمین نمایید. در صورتی که جهت تهیه محصول نیاز به راهنمایی داشته باشید می‌ توانید از طریق پشتیبانی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

واتساپ