فیلتر کابین هیوندای ولستر

فیلتر کابین ولستر

فیلتر کابین ولستر یکی از قطعات مهم و مصرفی این خودرو است که به صورت مستقیم با سلامت سر نشینان خودرو ارتباط دارد. به عبارت دیگر فیلتر کابین هوای داخل کابین خودرو در مسیر ورودی هوا به داخل خودرو نصب می‌ شود و مانع از ورود گرد و خاک و آلاینده‌ ها به داخل خودرو می شود.

در هنگام خرید فیلتر کابین ولستر باید به سراغ مواردی رفت که با استفاده از چسب مخصوص تولید شده و فاقد چسب‌ های صنعتی و مضر هستند. قیمت فیلتر کابین ولستر بر اساس کیفیت و برند آن متفاوت است. به عنوان مثال مواردی که با کاغذ آنتی باکتریال تولید می ‌شوند، به دلیل عملکرد و کیفیت بهتر قیمت بالاتری دارند.

انواع فیلتر کابین ولستر

فیلتر کابین در انواع مختلفی وجود دارد و یکی از مهمترین نکات در هنگام مراجعه به مراکز فروش فیلتر کابین ولستر و خرید این قطعه توجه به نوع آن است. به عنوان مثال باید اندازه و ابعاد فیلتر را متناسب با جایگاه فیلتر خودرو ولستر انتخاب کرد تا فیلتر خریداری شده کوچک تر و یا بزرگ تر از حد استاندارد نباشد. زیرا در غیر این صورت کاغذ فیلتر نمی تواند داخل کابین را به درستی فیلتراسیون کند. همچنین فیلتر عمر کمتری خواهد داشت. انواع مختلف فیلتر کابین مناسب برای خودرو ولستر شامل موارد زیر است.

فیلتر کابین معمولی

فیلتر‌ های معمولی مانع از ورود گرد و غبار به داخل خودرو می شوند و همچنین ذرات معلق گرد و غبار موجود در داخل کابین را جذب کرده و منابع از ورود آنها به داخل سیستم تنفسی سر نشینان خودرو می شود.

فیلتر کابین اکتیو

یکی دیگر از انواع فیلتر کابین ولستر فیلتر کابین اکتیو است. این نوع فیلتر در مقایسه با فیلتر معمولی دارای یک لایه اضافی کربن است و نسبت آن عملکرد بهتری دارد. به همین دلیل علاوه بر جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل کابین همه گاز های بد بو و مضر برای بدن نظیر دی اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و ازت را نیز جذب می کند و مانع از انتشار آنها در داخل کابین خودرو می شود‌.

فیلتر کابین بایو فانکشنال

فیلتر کابین بایو فانکشنال در مقایسه با دو مورد نام برده گزینه بهتر و کارآمد تری محسوب می شود. زیرا این نوع فیلتر دارای یک لایه اضافی دیگری است و علاوه بر کارایی ‌هایی نام برده برای موارد قبلی، از ورود مواد آلرژی زا و باکتری ها به داخل کابین نیز جلوگیری می کند. در واقع این نوع فیلتر دارای قابلیت آنتی باکتریال بوده و می تواند تا ۹۹ درصد مواد حساسیت زا را جذب خود کند. همچنین مانع از رشد باکتری‌ ها و کپک ها در داخل کابین خودرو می شود. قدرت فیلتراسیون بالایی دارد و کوچک ترین ذرات معلق در کابین را جذب کرده و از ورود ذرات و آلاینده های جدید به داخل خودرو جلوگیری می کند.

برند های مختلف فیلتر کابین ولستر

فیلتر کابین ولستر توسط برند های مختلفی تولید می شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

سرکان

فیلتر سرکان یک برند داخلی است و کیفیت و عملکرد خوبی دارد. محصولات این برند بر اساس آخرین تکنولوژی روز تولید می شوند و علی رقم عملکرد خوب قیمت مناسبی دارند.

فیلتر کابین بهران

یکی دیگر از برند های مختلف فیلتر کابین ولستر شامل فیلتر کابین بهران است. این تولید کننده نیز در زمینه تولید فیلتر فعالیت می کند و انواع فیلتر مرغوب و باکیفیت را در دسترس صاحبان خورد قرار می دهد.

فیلتر کابین برند Genuine Parts

برند جنیون پارت یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی خودرو در دنیا است. این شرکت از سال 1928 در حوزه عرضه لوازم یدکی و قطعات خودرو فعالیت می کند و همه محصولات اصل و درجه یک را با کد فنی مخصوص به مشتریان خود ارائه می دهد.

لیست قیمت فیلتر کابین ولستر

قیمت فیلتر کابین خودرو ولستر بر حسب نوع و برند آن متفاوت است. به عنوان مثال فیلتر کابین بایو فانکشنال در مقایسه با دیگر موارد قیمت بالاتری دارد و متقاضیان خرید این محصول باید هزینه بیشتری بپردازند.

همچنین قیمت انواع فیلتر کابین ولستر برند خارجی و دیگر محصولات وارداتی در مقایسه با محصولات تولید داخل، بیشتر تحت تأثیر بازار ارز قرار دارند و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند و کسانی که می خواهند برای خورد ولستر خود فیلتر کابین برند خارجی بخرند باید پول بیشتری بپردازند.

خرید اینترنتی فیلتر کابین ولستر

برای خرید فیلتر کابین ولستر می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام کرد. اما از آن جایی که که خرید اینترنتی فرایند راحت تری دارد، متقاضیان خرید این محصول خرید اینترنتی را بیشتر ترجیح می دهند.

فروشگاه اینترنتی مستر یدکی یکی از بهترین مراکز فروش اینترنتی لوازم یدکی خودرو در دنیا است که انواع فیلتر کابین خودرو را با قیمت مناسب به فروش می رساند. همه محصولاتی که به واسطه این فروشگاه به فروش می رسند دارای گارانتی بوده و از نظر اصالت ضمانت می شوند. همچنین امکان خرید از این فروشگاه برای همه هموطنان عزیز در سراسر کشور امکان پذیر است.

عزیزانی که برای خرید اینترنتی فیلتر کابین ولستر نیاز به راهنمایی و کمک بیشتری دارند، می توانند از طریق پل‌ های ارتباطی موجود با کارشناسان مستر یدکی ارتباط بگیرند و از مشاوره رایگان آنها بهره ببرند.

واتساپ