فیلتر هوا هیوندای سوناتا

فیلتر هوا سوناتا

فیلتر هوا سوناتا ساخت کشور چین و ایران در فروشگاه مستر یدکی موجود می باشد. برای داشتن عملکرد بالای سیستم احتراق خودرو به  تهویه مطلوب در کابین خودرو نیاز دارید. فیلتر هوا وظیفه تصفیه هوای پاک داخل کابین را به همراه دارد. به همین جهت در صورت مشاهده هر گونه نشانه‌ های خرابی فیلتر، باید برای تعویض و خرید فیلتر هوا سوناتا اقدام کنید. چرا که در صورت ورود آلاینده‌ هایی مثل دود، خاک، ذرات یا گرد و غبار به محفظه احتراق، سبب کثیفی فیلتر می‌ شود. در نتیجه مکش محفظه احتراق را دچار اختلال می‌ کند. بنابراین تعویض به‌موقع فیلتر هوا سوناتا توصیه می‌ شود.

فیلتر هوا چیست؟

اگر آشنایی چندانی با عملکرد قطعات یدکی ندارید، شاید از کارایی فیلتر هوا بی‌ا طلاع باشید. فیلتر هوا سوناتا همانطور که از نامش پیداست خاصیت جذب آلاینده‌ های موجود در هوا را شامل می‌ شود. در‌واقع فیلتر هوا مانع ورود هرگونه گرد و خاک، دود و ذرات موجود در هوا می‌ شود. اگر درشهر های بزرگ و شلوغ تردد دارید، به مراتب تعویض فیلتر هوا سوناتا باید به صورت دوره‌ ای انجام شود. معمولاً در سرویس‌ های دوره‌ ای فیلتر هوا به عنوان یکی از قطعات ضروری مورد بررسی قرار می‌ گیرد. 

فیلتر هوا سوناتا اصل و تشخیص آن از تقلبی

با توجه به افزایش عرضه و تقاضا لوازم یدکی خودرو، محصولات تقلبی در بازار به وفور یافت می‌شود. برای تشخیص فیلتر هوا مرغوب از نامرغوب می‌ توان به یک سری موارد توجه کرد.

نشانه‌ های فیلتر هوای نامرغوب عبارتند از:

عدم تصفیه هوای داخل کابین

اختلال در شتاب‌ گیری خودرو

اختلال در کارایی موتور خودرو

امکان چسبندگی فیلتر هوا و مسدود شدن کانال احتراق فیلتر هوا

قیمت فیلتر هوا سوناتا در مستر یدکی

در بازار انواع فیلتر هوا سوناتا با برند های مختلف به فروش می‌ رسد. قیمت فیلتر هوا سوناتا ساخت داخل کشور و چین از کیفیت مطلوبی برخوردار است. علاوه بر آن از نظر قیمت کاملاً به صرفه و بهینه است. شما می‌ توانید با صرف یک هزینه بسیار معقولانه از خرید فیلتر هوا سوناتا بهره‌ مند شوید. برای اطلاع از فهرست قیمت خرید فیلتر هوا می‌ توانید به بخش فروش محصولات مستریدکی مراجعه کنید.

ضمانت کارایی بالای موتور خودرو با تعویض به‌موقع فیلتر هوا سوناتا

​​​​​​​قابل توجه برای خرید فیلتر هوا سوناتا

تعویض به‌موقع فیلتر، باعث عمر طولانی مدت موتور خودرو می‌ شود. بنابراین قبل از خرید حتماً به یک سری نکات کلیدی توجه کنید. از جمله نکات قابل توجه برای خرید فیلتر هوا سوناتا می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

توجه به سال ساخت خودرو و سپس انتخاب فیلتر هوا مناسب

مقایسه برند ها، کشور سازنده، قیمت‌ ها و در نهایت ثبت سفارش

توجه به مشخصه‌ های استاندارد فیلتر هوا در هنگام خرید

​​​​​​​تعویض به‌ موقع و خرید فیلتر هوا  با توجه به کارکرد خودرو 

خرید اینترنتی فیلتر هوا سوناتا از مستر یدکی

در حال حاضر فروش فیلتر هوا سوناتا برای خودرو های تولید سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷در فروشگاه مستر یدکی عرضه می‌ شود. با خرید اینترنتی فیلتر هوا سونا به راحتی می‌ توانید فیلتر مناسب با سال ساخت و مدل خودرو را خریداری کنید. علاوه بر آن تحویل به موقع، بهره‌ مندی از خدمات پس از فروش و اطلاع از قیمت فیلتر هوا سوناتا از دیگر مزایای خرید اینترنتی است. ما تمامی محصولات و قطعات یدکی را با تضمین بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌ دهیم. برای درخواست محصول همین حالا می‌ توانید خرید مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید.

واتساپ